Kiireiset tohtorit

töyhtötyyppi*

Lääkäriä tarvittaisiin,mutta kun ei todella saada edes puhelimen päähän.
Minäkin alan heti herättyä soitella kaikki mahdolliset lääkärit taas lävitse.
Minun pieni undu-poikani n.3kk muuttui yhtenä hetkenä aivan hiljaiseksi ja passiiviseksi.
Nyt olen eristänyt pieneen häkkiin ja huomasin,että syö ja juo,mutta heikko on voimiltaan.Ei kiroillut eikä purrut kun otin käteeni,on kyllä oma kasvatti.
Epäilin kuputulehdusta,mutta ei lintu ripuloi eikä oksenna,lentää,mutta paljon heikommin kuin ennen,on hyvin vilkas vauva koko ajan ollut.
En tiedä onko oikein,mutta istuu,nukkuu? orrella valon lähellä,pienessä lämmössä,aviaarion ulkopuolella siinä häkissä.Häkin päällä on puoliksi peite.
Voiko olla,että on syönyt narunpalasia tms.ja potee ummetusta?(Oma diagnoosi).
Mitä tehdä,jos ei saa taaskaan lääkäriä käsiin.
Voiko jotain rypsi- tai parafiiniöljyä antaa jos tuntuu ummetukselta.Aamulla sen näen jos on ulostetta,kun ei ole kaverit sotkemassa.Peukut pystyyn,että saan pitää undupojan.

3

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EteläTurku

Tiedän tunteen kun ei saa lekuria kii. Hätistelin Raision lekuria neuvosi mukaan. Soitin Helsingin lekurille Sieltä sain lintu lekurin kii ja anto neuvot ja käski ottaa yteyttä lähinpään lekuriin. Ja jos on ongelmaa niin käsketiin soitaa sinne. Näin tein ja perjantaina saan lääkeet ja ohjeet. Laitan sulle tähän sen lekuri puh num. Arkki 09-5050839 Soita sinne jä kysy neuvoo. Toivotaan että sun kaunis harmaa lapsi tervehtyy ja kaikki on taas jälleen hyvin. jos haluat nii soita mulle niin kerron tarkemin miten mä toimin. En antanut periks kielteisiin vastauksiin. Jos undulla on jokin vaiva nii se pitää saada nopeesti hoitoo tätä mieltä olen minä. /Rane

• töyhtötyyppi*

Pääsi kivuista pois paratiisin vapauteen,missä pikkuset linnnut laulavat aina ilosta.
      Vaapulle vilkuttavat koko kaveriporukka,"lennä,lintu,lennä,uneksi."

• Undufaniiiiiiii

Voi ei.. :(( Harmi että poistu keskuudestamme!:((

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8720
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2529
    3. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      40
      2330
    4. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2327
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      193
      1802
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1797
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1660
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1177
    9. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      28
      1112
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1106
    Aihe