Kiireiset tohtorit

töyhtötyyppi*

Lääkäriä tarvittaisiin,mutta kun ei todella saada edes puhelimen päähän.
Minäkin alan heti herättyä soitella kaikki mahdolliset lääkärit taas lävitse.
Minun pieni undu-poikani n.3kk muuttui yhtenä hetkenä aivan hiljaiseksi ja passiiviseksi.
Nyt olen eristänyt pieneen häkkiin ja huomasin,että syö ja juo,mutta heikko on voimiltaan.Ei kiroillut eikä purrut kun otin käteeni,on kyllä oma kasvatti.
Epäilin kuputulehdusta,mutta ei lintu ripuloi eikä oksenna,lentää,mutta paljon heikommin kuin ennen,on hyvin vilkas vauva koko ajan ollut.
En tiedä onko oikein,mutta istuu,nukkuu? orrella valon lähellä,pienessä lämmössä,aviaarion ulkopuolella siinä häkissä.Häkin päällä on puoliksi peite.
Voiko olla,että on syönyt narunpalasia tms.ja potee ummetusta?(Oma diagnoosi).
Mitä tehdä,jos ei saa taaskaan lääkäriä käsiin.
Voiko jotain rypsi- tai parafiiniöljyä antaa jos tuntuu ummetukselta.Aamulla sen näen jos on ulostetta,kun ei ole kaverit sotkemassa.Peukut pystyyn,että saan pitää undupojan.

3

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EteläTurku

Tiedän tunteen kun ei saa lekuria kii. Hätistelin Raision lekuria neuvosi mukaan. Soitin Helsingin lekurille Sieltä sain lintu lekurin kii ja anto neuvot ja käski ottaa yteyttä lähinpään lekuriin. Ja jos on ongelmaa niin käsketiin soitaa sinne. Näin tein ja perjantaina saan lääkeet ja ohjeet. Laitan sulle tähän sen lekuri puh num. Arkki 09-5050839 Soita sinne jä kysy neuvoo. Toivotaan että sun kaunis harmaa lapsi tervehtyy ja kaikki on taas jälleen hyvin. jos haluat nii soita mulle niin kerron tarkemin miten mä toimin. En antanut periks kielteisiin vastauksiin. Jos undulla on jokin vaiva nii se pitää saada nopeesti hoitoo tätä mieltä olen minä. /Rane

• töyhtötyyppi*

Pääsi kivuista pois paratiisin vapauteen,missä pikkuset linnnut laulavat aina ilosta.
      Vaapulle vilkuttavat koko kaveriporukka,"lennä,lintu,lennä,uneksi."

• Undufaniiiiiiii

Voi ei.. :(( Harmi että poistu keskuudestamme!:((

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      95
      2790
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      133
      2000
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      58
      1967
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      34
      1654
    5. Mitä ikävöit eniten

kaivatussasi? 🫶
      Ikävä
      94
      1590
    6. Onko sinulla jalostettu koira? Nämä tekijät altistavat koiran sairastumiselle

Moni Suomessa suosittu koirarotu on sairas ulkonäkökeskeisen jalostuksen ja ääripiirteiden vuoksi. Erityisesti tietyt t
      Koirat
      28
      1544
    7. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      141
      1304
    8. Anabaptismin kirous

Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä
      Kaste
      416
      1103
    9. Robotiikka korvaa tulevaisuudessa seurustelusuhteet

Haluan herättää keskustelua aiheesta. Asiantuntijoiden mukaan robottien kehitys on 10-15 vuoden päässä siitä että voidaa
      Sinkut
      257
      1019
    10. kamera hakokylässä

kamera kuvaamassa yleistä tietä laittomasti ristauksessa hakokylä-raatevaara!
      Hyrynsalmi
      19
      1005
    Aihe