Lääkäriä tarvittaisiin,mutta kun ei todella saada edes puhelimen päähän.
Minäkin alan heti herättyä soitella kaikki mahdolliset lääkärit taas lävitse.
Minun pieni undu-poikani n.3kk muuttui yhtenä hetkenä aivan hiljaiseksi ja passiiviseksi.
Nyt olen eristänyt pieneen häkkiin ja huomasin,että syö ja juo,mutta heikko on voimiltaan.Ei kiroillut eikä purrut kun otin käteeni,on kyllä oma kasvatti.
Epäilin kuputulehdusta,mutta ei lintu ripuloi eikä oksenna,lentää,mutta paljon heikommin kuin ennen,on hyvin vilkas vauva koko ajan ollut.
En tiedä onko oikein,mutta istuu,nukkuu? orrella valon lähellä,pienessä lämmössä,aviaarion ulkopuolella siinä häkissä.Häkin päällä on puoliksi peite.
Voiko olla,että on syönyt narunpalasia tms.ja potee ummetusta?(Oma diagnoosi).
Mitä tehdä,jos ei saa taaskaan lääkäriä käsiin.
Voiko jotain rypsi- tai parafiiniöljyä antaa jos tuntuu ummetukselta.Aamulla sen näen jos on ulostetta,kun ei ole kaverit sotkemassa.Peukut pystyyn,että saan pitää undupojan.
Kiireiset tohtorit
3
425
Vastaukset
- EteläTurku
Tiedän tunteen kun ei saa lekuria kii. Hätistelin Raision lekuria neuvosi mukaan. Soitin Helsingin lekurille Sieltä sain lintu lekurin kii ja anto neuvot ja käski ottaa yteyttä lähinpään lekuriin. Ja jos on ongelmaa niin käsketiin soitaa sinne. Näin tein ja perjantaina saan lääkeet ja ohjeet. Laitan sulle tähän sen lekuri puh num. Arkki 09-5050839 Soita sinne jä kysy neuvoo. Toivotaan että sun kaunis harmaa lapsi tervehtyy ja kaikki on taas jälleen hyvin. jos haluat nii soita mulle niin kerron tarkemin miten mä toimin. En antanut periks kielteisiin vastauksiin. Jos undulla on jokin vaiva nii se pitää saada nopeesti hoitoo tätä mieltä olen minä. /Rane
- töyhtötyyppi*
Pääsi kivuista pois paratiisin vapauteen,missä pikkuset linnnut laulavat aina ilosta.
Vaapulle vilkuttavat koko kaveriporukka,"lennä,lintu,lennä,uneksi."- Undufaniiiiiiii
Voi ei.. :(( Harmi että poistu keskuudestamme!:((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483