Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kiireiset tohtorit

töyhtötyyppi*

Lääkäriä tarvittaisiin,mutta kun ei todella saada edes puhelimen päähän.
Minäkin alan heti herättyä soitella kaikki mahdolliset lääkärit taas lävitse.
Minun pieni undu-poikani n.3kk muuttui yhtenä hetkenä aivan hiljaiseksi ja passiiviseksi.
Nyt olen eristänyt pieneen häkkiin ja huomasin,että syö ja juo,mutta heikko on voimiltaan.Ei kiroillut eikä purrut kun otin käteeni,on kyllä oma kasvatti.
Epäilin kuputulehdusta,mutta ei lintu ripuloi eikä oksenna,lentää,mutta paljon heikommin kuin ennen,on hyvin vilkas vauva koko ajan ollut.
En tiedä onko oikein,mutta istuu,nukkuu? orrella valon lähellä,pienessä lämmössä,aviaarion ulkopuolella siinä häkissä.Häkin päällä on puoliksi peite.
Voiko olla,että on syönyt narunpalasia tms.ja potee ummetusta?(Oma diagnoosi).
Mitä tehdä,jos ei saa taaskaan lääkäriä käsiin.
Voiko jotain rypsi- tai parafiiniöljyä antaa jos tuntuu ummetukselta.Aamulla sen näen jos on ulostetta,kun ei ole kaverit sotkemassa.Peukut pystyyn,että saan pitää undupojan.

3

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EteläTurku

      Tiedän tunteen kun ei saa lekuria kii. Hätistelin Raision lekuria neuvosi mukaan. Soitin Helsingin lekurille Sieltä sain lintu lekurin kii ja anto neuvot ja käski ottaa yteyttä lähinpään lekuriin. Ja jos on ongelmaa niin käsketiin soitaa sinne. Näin tein ja perjantaina saan lääkeet ja ohjeet. Laitan sulle tähän sen lekuri puh num. Arkki 09-5050839 Soita sinne jä kysy neuvoo. Toivotaan että sun kaunis harmaa lapsi tervehtyy ja kaikki on taas jälleen hyvin. jos haluat nii soita mulle niin kerron tarkemin miten mä toimin. En antanut periks kielteisiin vastauksiin. Jos undulla on jokin vaiva nii se pitää saada nopeesti hoitoo tätä mieltä olen minä. /Rane

    • töyhtötyyppi*

      Pääsi kivuista pois paratiisin vapauteen,missä pikkuset linnnut laulavat aina ilosta.
      Vaapulle vilkuttavat koko kaveriporukka,"lennä,lintu,lennä,uneksi."

      • Undufaniiiiiiii

        Voi ei.. :(( Harmi että poistu keskuudestamme!:((


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe