Lääkäriä tarvittaisiin,mutta kun ei todella saada edes puhelimen päähän.
Minäkin alan heti herättyä soitella kaikki mahdolliset lääkärit taas lävitse.
Minun pieni undu-poikani n.3kk muuttui yhtenä hetkenä aivan hiljaiseksi ja passiiviseksi.
Nyt olen eristänyt pieneen häkkiin ja huomasin,että syö ja juo,mutta heikko on voimiltaan.Ei kiroillut eikä purrut kun otin käteeni,on kyllä oma kasvatti.
Epäilin kuputulehdusta,mutta ei lintu ripuloi eikä oksenna,lentää,mutta paljon heikommin kuin ennen,on hyvin vilkas vauva koko ajan ollut.
En tiedä onko oikein,mutta istuu,nukkuu? orrella valon lähellä,pienessä lämmössä,aviaarion ulkopuolella siinä häkissä.Häkin päällä on puoliksi peite.
Voiko olla,että on syönyt narunpalasia tms.ja potee ummetusta?(Oma diagnoosi).
Mitä tehdä,jos ei saa taaskaan lääkäriä käsiin.
Voiko jotain rypsi- tai parafiiniöljyä antaa jos tuntuu ummetukselta.Aamulla sen näen jos on ulostetta,kun ei ole kaverit sotkemassa.Peukut pystyyn,että saan pitää undupojan.
Kiireiset tohtorit
3
395
Vastaukset
- EteläTurku
Tiedän tunteen kun ei saa lekuria kii. Hätistelin Raision lekuria neuvosi mukaan. Soitin Helsingin lekurille Sieltä sain lintu lekurin kii ja anto neuvot ja käski ottaa yteyttä lähinpään lekuriin. Ja jos on ongelmaa niin käsketiin soitaa sinne. Näin tein ja perjantaina saan lääkeet ja ohjeet. Laitan sulle tähän sen lekuri puh num. Arkki 09-5050839 Soita sinne jä kysy neuvoo. Toivotaan että sun kaunis harmaa lapsi tervehtyy ja kaikki on taas jälleen hyvin. jos haluat nii soita mulle niin kerron tarkemin miten mä toimin. En antanut periks kielteisiin vastauksiin. Jos undulla on jokin vaiva nii se pitää saada nopeesti hoitoo tätä mieltä olen minä. /Rane
- töyhtötyyppi*
Pääsi kivuista pois paratiisin vapauteen,missä pikkuset linnnut laulavat aina ilosta.
Vaapulle vilkuttavat koko kaveriporukka,"lennä,lintu,lennä,uneksi."- Undufaniiiiiiii
Voi ei.. :(( Harmi että poistu keskuudestamme!:((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415336Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13910582Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1099440Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole668108Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297645Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866615Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1926338Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri355948IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1612680Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282162