Kukkia ja sidontaa...

Pete

Ohessa tavallaan vastajuttu taannoiselle ”Kosto on suloinen” -tarinalle. Tällä kertaa siis mies on sidottu osapuoli... Varsinkin naiset ovat tällaista novellia toivoneet. Korostan että kyseessä ei ole mikään S/M-henkinen alistustarina, vaan pikemminkin romanttinen juttu. Mikä toisille iloksi, toisille kenties pettymykseksi täten etukäteen todettakoon.

Pete
[email protected]

Kukkia ja sidontaa…

Olin ollut jo toista viikkoa lomalla kun katsoin vähän ihmetellen kuka soitti: Tarja. Tarjalla oli oma yhden naisen mainostoimisto, ja hän hoiti kaiken firmamme mainosmateriaalin tekemisen. Tällä tummatukkaisella ja muodokkaalla AD:llä oli sellainen eroottinen aura, että hän sai varmaan miehen kuin miehen kiimoihinsa. Ainakin minut sai. Hänessä oli juuri sopivaa, pehmeää, kissamaista naisellisuutta, jonka edessä tunsin itseni suorastaan heikoksi. Eikä se jäänyt pelkän panetuksen asteelle. Kun katsoin hänen syvän sinisiin silmiin, tunsin olevani vähän pihkassa... Tein vähän turhaankin asiaa hänen toimistolleen. Epäröin kuitenkin tehdä mitään aloitetta, koska en tiennyt oliko hänellä joku vakituinen. Ajattelin myös miten hyvän yhteistyön käy jos saankin häneltä pakit.

-Sori, että mä häiritsen työasioissa näin lomalla, Tarja sanoi puhelimessa. -Mä olen itsekin maalla, mutta töitä on vaan tehtävä. Tää sun tuoma romppu ei kerta kaikkiaan aukea. Voisit sä tuoda uuden kopion, muuten mä en kyllä saa esitettä valmiiksi niin kun sovittiin. Mun on vähän hankala lähteä täältä kun pitäis tulla busseilla, Tarja selitti. Hänen äänensä kuulosti niin hunajaiselta, että lupasin oitis tulla, vaikka kyseessä oli koko loman ensimmäinen helteinen päivä. Koukkasin toimiston kautta ja ajelin Tarjan antamaa osoitetta kohti.

Vajaan tunnin ajon jälkeen kesähuvila löytyi kapean tien päästä, järven rannalta. Tarja tuli pihalle vastaan hemaisevan näköisenä; lyhyt navan näyttävä toppi ja kietaisuhame näyttivät hänen vartaloaan niin paljon, etten oikein tiennyt mihin katsoa. Pihalla ihastelimme yhdessä kaunista järvimaisemaa ja upeita kukkaistutuksia. Kuistilta näköala oli vielä hienompi; nojailin kaiteeseen ja ihmettelin ääneen tätä suorastaan trooppista kukkapaljoutta. -Mä olen aina ollut kukkafriikki. Tarja totesi.

-Mä käytän kesäisin tätä kuistia kuntosalina, Tarja sanoi. Katsoin ympärille ja kyllähän siellä näkyikin yhdessä nurkassa käsipainot. Kaiteeseen oli myös kiinnitetty jonkinlaiset nahkaremmit. Ihmettelin mitä liikesarjaa noilla voi tehdä. Tarja innostui heti selittämään. -Laske toi laukku pois ja käy selälleen. Mä näytän, Tarja sanoi. Otin sandaalit pois jalasta ja tein työtä käskettyä. –Nyt nää kiinnitetään ranteisiin. Tää vasempaan ja tää oikeaan, Tarja selitti vilkkaasti ja kiinnitti hihnat samalla käsiini. Ne olivat aika kireällä…

-No, mitäs nyt sitten, kysyin ja tunsin itseni vähän hölmöksi maatessani siinä kuistin lattialla. Tarja nousi ylös ja sanoi: -Ei mitään, nyt sä oot sidottu. Leukani loksahti ammolleen hämmästyksestä. Mitä helvettiä? -Tä?, kysyin. -Että nyt sä oot sidottu, Tarja vastasi rauhallisesti. Yritin katsoa hänen ilmeitään, mutta aurinkolasien takaa en saanut mitään selvää. -No, ihan hyvä vitsi, yritin keventää. -Ei tää oo mikään vitsi, Tarja sanoi. Siinä vaiheessa vähän säikähdin. Mietin miten hyvin oikeastaan tunsin Tarjaa…

Mietin kuumeisesti vaihtoehtoja. Mielipuoli narkomaani? Olinko loukannut häntä? Kumpikin tuntui mahdottomalta. Kokeilin nahkaremmejä. Ne olivat todella vahvat ja sen verran kireällä, että oli mahdotonta päästä irti. Olin käytännössä hänen armoillaan. Vilkuilin sivuillekin, onko missään jotain aseita tai muuta, mitä hän aikoisi käyttää. Päätin pitää matalaa profiilia ja olla suututtamatta häntä…

-Tässä kuistilla on aika kuuma, kyllä sulta pitää vähentää vaatteita, Tarja sanoi. Hän laskeutui polvilleen viereeni ja alkoi availla paitani nappeja. Annoin sen tapahtua. Hän avasi paidan niin pitkälti kun sai. -Mmmmh, sullahan on lihaksikas rinta ja mukavasti karvojakin, Tarja sanoi kuin itsekseen. En uskaltanut sanoa siihen mitään. Tarjan käsi hyväili rintaani ja vatsaani. Se tuntui oikeastaan aika hyvältä, mutta olin edelleenkin hyvin epävarmassa mielentilassa. Hän kumartui suutelemaan rintaani ja jopa nuolaisi nännejäni. Sitten hän liu’utti kieltään alas pitkin vatsaani. Haukoin henkeäni. Tarja huomasi sen ja naurahti matalasti.

Tarja siirtyi jalkopäähäni ja sanoi: -Nyt pitää alapäänkin saada vähän viilennystä... Hän tarttui shortsieni ja alushousujeni vyötäröön ja alkoi samaan aikaan vetää niitä alaspäin. Katsoin parhaaksi auttaa toimituksessa nostamalla vähän takamustani. Parilla nykäyksellä housuni olivat polvissa, sitten nilkoissa ja lopulta kokonaan poissa. Kaluni oli vatsaan kohdistuneen kielikäsittelyn vuoksi puoliturvoksissa, ja se kierähti vapauteen päästyään reiden päälle…

-Mä arvasin että Pete ja pikku-Pete pitää tästä…, Tarja naurahti matalasti ja katsoi nytkähdellen paisuvaa kulliani. Silloin minulla – vihdoinkin – välähti. Tästä siis oli kysymys! Firman juhlissa muutama kuukausi sitten -– joihin Tarjakin oli kutsuttu – oli ollut puhetta mm. siitä että miestä ei voi raiskata. Muutaman viinilasin rohkaisemana olin heittänyt ajatuksen että kyllä monia miehiä kuitenkin kiihottaa tulla sidotuksi, minua ainakin. Muut tulkitsivat sen kai vitsiksi, koska vain nauroivat. Kaduin kuitenkin heti kommenttiani, varsinkin kun Tarja ei nauranut vaan katsoi minua jotenkin omituisesti… Tarja siis oli huomioinut kommenttini ja oli nyt toteuttamassa salaista fantasiaani!

Olin todella helpottunut, mutta samalla myös niin kiihottunut, että päässä pyörrytti. Tarja oli kumartunut polvien viereen ja mumisi jotain ”ihanan lihaksikkaista reisistä” samalla kun hänen pitkät tummat hiuksensa kutittivat reisiäni ja polviani. Pian tunsin miten hänen kielensä liikkui vasemman reiden sisäpintaa ylöspäin. Taas haukoin henkeäni ja tunsin miten kivekseni nousivat ylöspäin, kuin lähtien karkuun hitaasti lähenevää kieltä… Kieli pysähtyi aivan pallien juureen. Kuulin Tarjan kuiskivan hiljaa -Pusseilla on varmaan kuuma auringossa, mä puhallan vähän, että tulis viileempi. Tunsin viileän puhalluksen palleissani, joka pikku hiljaa muuttui vaimeammaksi ja lämpimämmäksi, ja lopulta tunsin Tarjan huulet pusseja vasten. Minulta pääsi ähkäisy ja kullini nytkähti kiihotuksesta.

Sitten tunsin miten Tarjan kieli lipoi varovasti pussejani. Se tuntui ihanalta. Hän ikään kuin nosteli kielellään vuorotellen kumpaakin kivestä ja välillä suukotteli ja maiskutteli pusseja. Hengitykseni kulki raskaana. Sitten Tarjan kieli siirtyi kullini juureen ja alkoi nousta vartta pitkin ylös. Kuin taikavoimasta kullini kohosi vatsan pinnasta vähän ylös kielen mukana. Lopulta kieli saavutti terskan pään, jolle se antoi vielä kiitokseksi maukkaan nuolaisun. Tämä toistui muutamaan kertaan. Sitten Tarja alkoi selvästi kiusoitella minua. Hän painoi huulensa aivan terskan päähän ja piti suutaan auki. Yritin lantioni liikkeillä epätoivoisesti saada työnnettyä kulliani syvemmälle hänen suuhunsa, mutta aina hän väisti… Miltei voihkin pettymyksestä.

Tarja nousi ylös ja alkoi lanteitaan keinutellen riisuutua. Hän otti aurinkolasit pois, ja huomasin noiden kauniiden sinisten silmien tarkkailevan koko ajan minun katsettani kun hän vähensi vaatetustaan. Tuhmasti hymyillen hän otti topin pois ja pian myös kietaisuhameen. Hänellä oli yllään todella seksikkäät pitsialusvaatteet. Rintaliivit työnsivät rintoja upeasti esille. Pikkupöksyjen läpi saatoin nähdä aavistuksen tummaa karvoitusta… Tarja keinutteli lantiotaan ja tanssahteli samalla kun hiveli käsillään vartaloaan: rintoja, lanteita, reisiä, pakaroita, jopa pillua housujen päältä. Katselin häntä lumoutuneena – ja äärimmilleen kiihottuneena.

Sitten Tarja otti rintaliivit pois. Hän seisoi hetken paikallaan rinnat paljaana ja painoi sitten kämmenensä niiden päälle. Lantio keinuen hän hyväili kädellään rintojaan; puristeli niitä ja hyväili välillä sormenpäillä nännejä – ja katsoi koko ajan minua. Olisin maksanut sillä hetkellä aika sievoisen summan siitä, että minun käteni olisivat olleet hänen käsiensä tilalla… Tarja taisi arvata ajatukseni koska kysyi kuiskaten: -Haluaisit sä suudella mun rintoja? Haluasit sä imeä ja nuolla näitä nännejä? Vaivoin sain kuivasta suustani vastauksen, jonka hyvällä tahdolla saattoi tulkita myöntäväksi… Tarja naurahti ja sanoi: -Ehkä sä saatkin. Ehkä… Sitten hän taas hyväili sormenpäillään nöpöttäviä nännejään, katso minua ja nuoli ylähuultaan.

Sitten hän kävi polvilleen ja kumartui ylävartaloni ylle. Hänen hiuksen kutittivat naamaani, hän kääntyi hieman ja näin miten toinen rinta lähestyi suutani. Ja pysähtyi. Nostin päätäni niin paljon kuin pystyin ja sain kuin sainkin nännin suuhuni. Imin ja nuolin sitä kiihottuneen. Asento oli kuitenkin niin hankala että pian jouduin laskemaan pääni taas alemmas. Sama toistui toisen rinnan kanssa. Olin jo aika turhautunut ja temmoin rannelenkkejä, mutta en voinut mitään…

Tarja nousi hymyillen ylös ja alkoi taas keinutella hitaasti lanteitaan. Sanalla hän kuljetti sormiaan pikkupöksyjen vyötäröllä. Välillä pari sormea livahtivat housujen sisäpuolelle. Tuijotin häntä, ja varsinkin pillun seutua silmät suurina. Näin kiihottavaa strip teasea en ollut ennen kokenut. Ärsyttävästi hymyillen Tarja työnsi koko oikean kätensä pikkuhousujen sisäpuolelle ja selvästi hiveli häpyhuuliaan… Katsoin hänen sormiensa työskentelyä ja huomasin tekeväni lantiollani tahattomia nussimisliikkeitä. Tarja huomasi sen ja kihersi taas nauruaan.

-Haluat sä nähdä lisää, hän kysyi hunajanmakealla äänellä. -Joo, sain henkäistyä, ja tehostin vaikutusta vielä nyökyttelemällä sen verran kuin siinä asennossa pystyin. Hitaasti, hitaasti, tuskastuttavan hitaasti Tarja painoi peukaloillaan pikkupöksyjen vyötärönauhaa alaspäin. Kiimoissani seurasi miten tumma, selkeästi rajattu kolmio alkoi tulla esiin. Juuri kun koko pillu oli paljastumaisillaan, Tarja käänsi selkänsä, tai paremminkin peppunsa minuun päin. Näin nyt miten rehevä takamus sentti sentiltä paljastui. Lopulta pakarat olivat paljaana, ja Tarja astahti sievästi pois pöksyistään.

Sitten hän kääntyi ympäri. Wau! En varmaan ollut koskaan nähnyt mitään niin kaunista. Nyt hän ei enää keikutellut itseään, vaan seisoi koruttomasti vain paikallaan. Kaunis, miltei ujo hymy, ihanan siniset silmät, hiukset laskeutuivat osin rintojen päälle, täyteläisen herkulliset lanteet, tuuhea, tummakarvainen, salaperäinen pillu… Taas hän tuntui lukevan ajatuksiani. Hieman käheällä äänellä hän kysyi. -Oonks mä susta kaunis? -Olet, sanoin, ja täydestä sydämestäni. -Kerro miten kaunis mä olen. Sitten sä saat tehdä jotain kivaa… Mietin mitä ihmettä voisin sanoa. Ympäröivästä kukkapaljoudesta sain idean ja sanoin: -Sä olet kaunis kun kasteessa kimmeltävä orvokki…

Tarja hymyili tyytyväisenä ja sanoi: -Se oli kauniisti sanottu. Mitä sä haluaisit tehdä? Katseeni oli nauliutunut hänen pilluunsa ja enempiä miettimättä sanoin paksulla äänellä: -Mä haluan nuolla sun pilluas, sun ihanaa kaunista pillua. Mitään sanomatta Tarja kävi hajareisin pääni päällä ja seisoi siinä hetken ajan. Katselin ihaillen hänen pilluaan tästä uudesta näkökulmasta, oikein ahmin sitä silmilläni. Häpyhuulet näyttivät hieman turvonneilta, ja auringossa näin niiden välissä kimaltelevan kosteutta…

Tarja tarttui toisella kädellä kuistin kaiteeseen ja alkoi hieman peppuaan pyöritellen laskeutua suuni päälle. Katselin kiihottuneena lähestyvää pillua ja taas tein tahattomia nussimisliikkeitä kullillani. Vihdoin pillu oli suuni edessä ja aloin nuolla sitä. Toisella kädellä Tarja levitti häpyhuuliaan ja auttoi näin kielityöskentelyäni. Nuolin hartaasti pitkin pillun vakoa ja imeskelin häpyhuulia. Välillä lirputtelin kielelläni klitorista. Se tuntui tekevän hyvää, koska Tarja alkoi huokailla ja kädellään paljasti klitoriksen vielä paremmin esille. Huuleni ja leukani alkoivat olla aivan märkiä syljestä ja Tarjan pillumehuista, kun Tarja nousi ylös.

-Mmmh, se tuntu oikein hyvältä, mutta se riitti sulle tällä kertaa, Tarja sanoi käheästi. –Jos sä haluat taas tehdä jotain kivaa, sun on sanottava jotain kaunista mun pillusta. Samalla hän kääntyi selin ja kumartui hieman. Nyt näin taas pillun uudesta näkökulmasta, ja taas se oli uskomattoman kiihottavan näköinen. Mietin kuumeisesti mitä sanoisin. –Sun pillus on aukeava ruusu, mehua tihkuva persikka…

Tarja oli vielä selin mutta näin hänen hytkyvän naurusta. -Pete, sähän olet runoilija. Mä en tiennytkään… No, nyt sä saat taas tehdä jotain kivaa. Mitä sä haluat? -Ime mun kullia, kunnolla. Ei mitään kiusaamista, uskaltauduin ähkäisten vaatimaan. Tarja naurahti matalasti ja huuliaan lipoen asettautui polvilleen asemiin sivulleni. Tällä kertaa en hiusten vuoksi nähnyt mitä tapahtui. Tunsin vain miten kieli alkoi lirputella terskan päätä. Mulkkuni nytkähteli mielihyvästä. Ähkäisin. Sitten tunsin miten kullini hitaasti liukui hänen huuliensa väliin ja suuhun. Se tuntui ihanalta. Tein vaistomaisesti työntöliikkeitä ja yritin päästä syvemmälle. Paljon olisin myös maksanut jos olisin pystynyt samalla sormillani hyväilemään hänen pilluaan ja peppuaan, jota hän kiihottavasti pyöritteli samalla.

Hiusten sisältä kuului pieniä riettaita maiskahduksia. Tarjan suutyöskentely tuntui niin hyvältä, että tunsin reisieni suorastaan tärisevän. Kiihotukseni oli noussut siihen pisteeseen, että aloin jo epätoivoisesti hakea ”purkautumistietä”. Yritin lykkiä kulliani syvemmälle Tarjan suuhun, mutta hän pystyi kädellään estämään aikomukseni. Ilmeisestikään hän ei halunnut, että olisin lauennut vielä… Pian hän lopettikin imutuksensa ja alkoi nousta ylös. Olin lähes epätoivoinen. Tiesin jo etukäteen että hän vaatii taas sanomaan jotain runollisen kaunista, joten ennen kuin hän edes ehti pyytää sitä aloin puhua kuin transsissa: -Sä olet maailman kaunein nainen, kesän kukkaketo, kiehtova kuu pilven takana, salaperäinen tutkimaton manner, lämmin kevättuuli, raikas auringonnousu… Ihmettelin itsekin mistä sanoja tulvi mieleeni.

Nyt Tarja ei sanonut mitään. Hän katsoi minua niin avoimesti ettei koskaan ennen, eikä kukaan. Hän ei edes hymyillyt kun hän laskeutui hajareisin päälleni. Hän katsoi minua silmiin ja tarttui kuin unessa kulliini, teki pari hellää runkkausliikettä ja taivutti mulkun pillunhuulilleen. Tunsin miten terska liukui hetken liukkaiden huulien välissä ennen kuin solahti sisälle pilluun. Tarjan pillu oli ihan lämmin ja liukas, ja samalla tiukka kuin hansikas. Yhdellä painalluksella olin pohjassa asti. Tarja alkoi ratsastaa. Olisin niin halunnut tarttua hänen kiinteisiin rintoihinsa tai puristella hänen pakaroitaan, mutta jouduin sidottuna tyytymään vain vastatyöntöihin.

Tarja katsoi edelleen minua silmiin ja huohotti: -Ihanaa, ihanaa, Pete. Mä suunnittelin ja toivoin tätä niin kauan, ja nyt mä nussin sua, nyt mä todella nussin sua, ai että tää on ihanaa… Yritin pidätellä laukeamistani, mutta samalla kun vastarintani alkoi murtua näin että myös Tarja sulki silmänsä, teki muutaman rajumman ratsastusliikkeen ja laukesi nyyhkyttäen ja selkä täristen. Itse purkauduin samalla hetkellä ja suorastaan mylvin mielihyvästä. Tarjan pilluun lensi varmaan kymmenkunta täysipainoista ruiskausta, tunsin olevani sen jälkeen aivan puhki.

Tarja kumartui alaspäin. Ensin tunsin hiukset kasvoillani, sitten huulet huulillani. Suutelimme. Hetken päästä Tarja nousi päältäni. Jäin makaamaan paikalleni – no, muutakaan en tietysti voinut. Tarja kävi sisällä, meni ohi saksien kanssa ja kävi pihalla. Hän tuli takaisin juhannusruusun kukka kädessään. Hän asetti ruusun navalleni, pikku hiljaa veltostuvan kullini viereen. Hän katsoi minua ja sanoi: -Rakas, sä olet niin kaunis, että sun katsominen koskee… Sitten hän avasi siteet.

9

4452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cute... ;)

Oih.. se oli kaunista!! Laukesin tämän tarinan aikan ainakin 3 kertaa... oih.. olet mestari!! :)

• xXx

Ihmeessä jos keksit vaan lisää.

• NeitiK

Miten sinä aina osaat tehdä näin hurmaavia ja sensuelleja tarinoita! Kiitos, että olet olemassa.

• Jayzon

Ystävämme Pete ilahduttaa meitä jälleen. Suurkiitokset, olet loistava kirjoittaja!

• Anna37

Kiitos Pete!
      Olen vankkumaton ihailijasi.
      Käyn aina silloin tällöin katsomassa, onko sinulta tullut uutta novellia ja eilen taas ilokseni huomasin, että uusi tarina oli ilmestynyt. En kuitenkaan lukenut sitä heti, vaan päätin säästä sen perjantai-illaksi ja nauttia sen näin viikonlopun kunniaksi...kyllä kannatti. Nyt täällä vuolaana valun kosteuttani :)

• Pete

Kiitos taas kaikille todella imartelevista kommenteista. Oikein hykertelin kun näin nimimerkki Cuten kommentin. Kolme laukeamista... Ehkä tätä voi sitten kutsua "kolmen tähden" novelliksi! On tosi kiva saada positiivista palautetta.

• Päivitys

Sivun päivitys

• AnonReader#23

Tämän tarinan jälkeen partneri haluaa samanlaisia verbaalisia huomionosoituksia fyysisten leikkiemme aikana.
      Sen siitä sai kun tämän valloittavan tarinan näytin partnerilleni. Kiitos siitä Pete.

• Pete

Itsekin naureskelin juttua kirjoittaessani, että suomalaista miestä ei saa sanomaan kauniita asioita mutta kuin "pakon edessä" ;). Mutta hyvä kun edes silloin! Ja kyllähän jokaisen sisällä runoilija asuu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3065
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1580
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1332
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1294
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1196
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1158
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      119
      989
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe