Repaleiset setelit

Käykö?

Luin jostain et meksikossa ei välttämättä kelpaa repeytyneet setelit.

Forexilta sain seteileitä mitkä oli repeytyneitä, mut ne oli sit korjattu teipillä. Käykö tääläiset setelit Maksikossa vai kannattaako ne käydä vaihtamassa? Luulis et ne käy kun ne kerran Forexilta annettiin.

5

1210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihtoehto

      Jos sarjanumerot on hukassa tai turvalangat rikki sen vaihtaa vain valtion pankki, muuten ei ole väliä. Mulla oli kerran sellainen joka oli katkennut ja pantu yhteen nitojalla ja teipillä, ei kelvannut kuin valtion pankkiin, siis kyseisen maan.

      • viim. meksikossa

        Aijai... huono tuuri. Voit toki kokeilla ostaa niillä jotakin Meksikossa. Jos eivät mene "kaupaksi", käy sitten pankissa vaihtamassa ne ehjiin. Samaten aina kun / jos vaihdat rahaa Meksikossa, pidä huolta että saat kokonaan ehjiä seteleitä. Vältät uuden pankkireissun:)


    • vaihdossa

      tulleet setelit ehjiä. Mutta tietenkin olisi hyvä, silloin on helpompaa jatkossa kuten tuossa edellinen suositteli. Ja saattaahan että olla että välttyy väärän rahan saannilta myös.

    • Mandy-75

      Mulla oli lievästi repeytynyt 50 ja se ei kelvannut eräässä korukaupassa. Tuntuivat olevan tarkkoja. Sama raha kyllä kelpasi jonnekkin muualle, koska ei sitä enää suomeen palatessa ollut.

    • Chaparrita

      ainakin yrittää...kaikki kassat ei setelejä tarkista.Laita parin muun setelin väliin ja tarjoa maksuksi. Pankissa ne saa muuten vaihtaa ehjiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe