http://www.mtv3.fi/helmi/ihmissuhteet/artikkeli.shtml/607882?ihmissuhteet-ystavat-kommunikointia
Oletko
4
381
Vastaukset
näytölle sellainen provo,että töyhtöhaivenet kirmas pystyyn:)))))
- Puhurix
Siis jos en pääse puoleen tuntiin laiffille, alkaa käsien tärinä, suun kuivuminen, hirveä pissahätä ja tarve huutaa tuska ilmoille. Se onkin ollut vaikeaa, kun teen yleensä pitkiä työpäiviä ja siellä on mahdotonta roikkua netissä. No, olen ratkaissut asian niin, että työpaikan vessassa on pyyheliina, jonka tungen suuhuni, jolloin kukaan ei kuule kaameaa paniikinomaista karjumistani. Nyt saikulla helpottaa kun voi poiketa palstalla. Tämänkö halusit kuulla?
- Totuus,
kun sitä aikansa tutkittiin siellä laboratoriossa.
Ovat tainneet tutkijat tutkia Lifestyle-palstaa :D- kysymys, vai oletuksesta
Enpä viitsi edes lukea, ellei aloittaja viitsi enempää kertomaan pitäköön sivunsa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek206246Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.253737Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1682868- 292810
- 821724
- 1471602
- 91563
- 1481561
- 121288
- 211202