viestintäviraston kyttäyspuhelut

soittaa takaisin

itse sain muutaman soiton nrosta 017-560 7830.

Tuolta kyseliin viestintäviraston pyynöstä tv-lupaa. Joten merkatkaa nro ylös, älkääkä vastatko /luuri korvaan. Tai tehkää kuten min, soittakaa takaisin (nrohan jää muistiin kännyyn) ja kysykää miksi ahdistelevat.
saadaan tukittua tuokin nroahdistelu.

11

5305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei keskustelua

Näyttää olevan se sama kajaanilainen firma (Viestintäviraston toimeksiannosta) taas liikkeellä hätyyttelemässä ihmisiä. Soitteli tänne päinkin ennen joulua. Aamuin, illoin ja viikonloppuisin. Aivan älyvapaata touhua.... Kaikkeen ne ihmiset rupeavat rahan edestä. Lopettivat kyllä "häirinnän" ennen joulurauhan julistusta.

• päivittäin..

kahen viikon ajan joku 08- alkunen numero. voisko se olla kans joku kyttäri?

• tuleen häirintää
        päivittäin.. kirjoitti:

kahen viikon ajan joku 08- alkunen numero. voisko se olla kans joku kyttäri?

Mulle on ruvennu soitteleen joku 045- alkusesta känny numerosta.
        Mun numeroo ei tiedä ku kolme ihmistä ja kaikki tiedot on ollut aina salaisia.
        Miten noi lupa tarkastajat voi saada mun puh.numeron selville jostain kun on salainen, niinku muutkin tiedot.

Joskus vuosia sitten iha sama juttu kyseltiin tv-lupaa puhelimella, silloin ei näkyny numeroo.

Rupee vituttaan tälläne kiusaaminen.

• Ärsyyntynyt

juuri ovat näemmä soittaneet samaisesta numerosta. Katoin puhelutiedoista, niin ovat tässä viimesen puolen tunnin sisään soittaneet 99 kertaa. Säälittävää.

• lupaaeioleeikätule

Tuossapa lisää noita säälittävien kyylien numeroita:
      017 4424459
      017 5607832

Te luuserit ketkä kiluuttelette ihmisille noista vitun tv-luvista, eikö hävetä yhtään? Eikö rahkeet riitä oikeisiin töihin? Opetelkaa pällit edes asiakaspalvelun aakkoset ennen kuin tartutte luuriin.. Ylimielisiä ja isottelevia kimittäjiä nämä soittelijat. Tuppaa ihan naurattamaan!

• jotta näin..

Vaikea niiden soitella,kun en ole numeroa mihinkään jakanut enkä rekisteröinyt.Prepait saunalahti sitäpaitsi yhtä halpa kuin saunalahden joku muu paketti.Ei ole tullut edes puhelinmyyjien soittoja ikinä:=)Muistaa pitää jos haluaa varmasti pitää numeronsa salassa on ostaa puhelin käteisellä eikä anna mitään tietoja ostaessa sitä.Ostaa prepaidkortin aina käteisellä j amuistaa myös ladata sen käteisellä.Sillä jos kortilla lataa menee tieto automaattisesti operaattorille kuka omistaa linjan:=)Eli eka joka lataa kortilla tai nettipankilla merkataan liittymän omistajaksi automaattisesti.

• Herättivät

Mut ne herättivät perhana (lomalla kerrankin olisi saanut nukkua pitkään), ja rupesivat heti tosi virallisesti penäämään että nyt olisi syytä pistää luvat kuntoon. Puoliunessa mutisin, että nyt ei ole hyvä hetki ja soittele myöhemmin uudelleen. Syytä huoleen ei kuitenkaan varmaan ole, eikai tuo niin mafia kuitenkaan ole että pelkästä epäilystä pistää laskua luukusta sisään?

• tunbvfsghkjh23

varmaan samolla asioilla mullekkin yrittäävät aina soitella.. kerrankin jotain 5-7 kertaa samana iltana jostai ihme numerosta soittelivat eikä loppunu ennenku pari viimestä soittokertaa löin luurin korvaan. vittu mitä häiriköintiä! oisko tosiaan ollu jonku parin tunnin sisään nuo puhelut... normaalisti ihan muutaman kerran viikossa näyttää aina joku rimpauttelevan mutta itellä kun tapana että en vastaa mihinkään ihme/tuntemattomiin numeroihin koskaan. toki onhan niitä sitten ihan tavallisia puhelinmyyjiäkin joukossa..

• pioukyjyhöjg

Siis asiahan on niin että kun soitetaan tv-luvista he eivät itse soita vaan tietokone joka käy listaa läpi, soittaa ei itse henkilö..ja vaikka olisi salainen numero ja jos olet tilannut netistä jotain se tulee taas julkiseksi, eli ainut varma salainen numero on prepaid, joten ottakaa asioista ensin selvää..

• Jugiliisa

0175607837 paukuttelee tänne. Menee hermot kele tana!

• Kauppiaasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      428
      2852
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      18
      2404
    3. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2215
    4. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      121
      1890
    5. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      244
      1593
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      206
      1246
    7. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      186
      1230
    8. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1193
    9. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1178
    10. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      20
      1090
    Aihe