Kk mäyräkoirapentue 28.5.2007 Kiukaisista

*Laura*

Hei! Etsin tässä henkilöitä, jotka ovat hankkineet kk mäyräkoirapennun Kiukaisista. Pentue on syntynyt 28.5.2007 ja emä on Sanna ja isä Laponderosa gettin to finnish. Jos tuntuu tutulta, lauta viestiä. =)

12

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkuros

      HEI, ootko kysellyt myös pentueen isän omistajalta
      jälkeläisten omistajista ? yleensä uroksen omistajat ovat hyvinkin kiinnostuneet oman uroksen jälkeläisistä ,pentujen kasvusta yms. !
      ...siis jos ei emän puolelta saa tietoja sisaruksista ?
      Onnea kk-sisarusten hakuun =)

    • sinulle =)

      Toivotaan että löydät pentusi sisarukset ja asiat selviävät. Samainen kasvattaja kasvattaa myös LK mäykkyjä ja kait muita rotuja ??

      Pennun osto hetkellä hyvä kasvattaja antaa mielellään tietoja mihin muut sisarukset muuttavat. Kaikkea hyvää sinulle etsinnässäsi !!

      • *Laura*

        Joo, kasvattajalla oli lyhytkarvainen narttu joka sai pentui 25.8.2007. Ja labbis löytyi myös sekä yksi ihanan värinen kk mäykky.

        Kiitoksia tuesta =)


    • Annuli.....

      Täälläkin toivotaan että etsimäsi henkilöt löytyvät ! Pennullasi kun on hyvä ja mielenkiintoinen suku joten harrastus mahdollisuudet olisivat todella hyvät .
      Kovasti onnea minunkin puolestani etsintöihin :-D

    • cindyn äiti

      samasta pentueesta on meillä tyttö ja papereita ei alkanut kuulua joten tilasin ne itse kennelliitosta kun omistajaa ei tavoitettu. aika omituista. mutta on koiralla ihan hyvä sukupuu kun tuli paperit. ja on rekisteröity kyllä.

    • cindyn äiti

      menkää kennelliiton sivuille ja siellä jalostustietojärjeltelmä ja sinne laitatte oman koiranne paperi nimen niin löytyy kaikki tiedot koirastanne.

    • cindyn äiti

      tehkää vapaa muotoinen selostus paperille ja lähettäkää kennelliittoon niin paperit tulee teidän nimellä. molemmat henkilöt ovat mystisesti kadonneet kyllä. ensin saatiin hänen mies kiinni mutta nyt ei ole puhelin numero enää käytössä. sisarukset ovat: cage, cell, cecilia, celeste, chiquinquira ja cindy. paperit maksaa jotain 30 euron luokkaa. eikä kestä kauaa kun tulee kotiin.aivan ihana luonteinen ainakin meidän vauva.

      • *Laura*

        Tosi omituista että te ootte saaneet paprut jo. olen taistellu kennelliiton kanssa moneen otteeseen niistä papruista, mut ei o onnannu. laitoin kans kirjeen sinne, mut ei mitään o kuulunu. hieno juttu sulle et sait ne paprut, mut minkähän ihmeen takia me muut emme ole saaneet vaikka ollaan pommitettu kennelliittoa. Olisi hienoa saada sun meiliossu tai puh nro. Mulle voit laittaa meilii: [email protected]


      • kokemus parin vuoden takaa
        *Laura* kirjoitti:

        Tosi omituista että te ootte saaneet paprut jo. olen taistellu kennelliiton kanssa moneen otteeseen niistä papruista, mut ei o onnannu. laitoin kans kirjeen sinne, mut ei mitään o kuulunu. hieno juttu sulle et sait ne paprut, mut minkähän ihmeen takia me muut emme ole saaneet vaikka ollaan pommitettu kennelliittoa. Olisi hienoa saada sun meiliossu tai puh nro. Mulle voit laittaa meilii: [email protected]

        meillä on pitkäkarvainen mäykky, jonka kasvattaja teki meille oharit. rekkareita ei alkanut kuulua, eikä kasvattajakaan vastannut puheluihin tai viesteihin. soitin kennelliittoon, ja neuvoivat laittamaan vapaamuotoisen kirjallisen selostuksen heille. paperit tulivat lopulta kasvattajalta meille koiran ollessa reilu puoli vuotias. kennelliitto oli tosin lähestynyt kasvattajaa kirjeellä, jossa uhattiin olla enää jatkossa rekisteröimättä hänen kasvattejaan, jolleivat rekkarit ala postittua kasvattajan toimesta uusille omistajille. se tuntui tepsivän ainakin silloin, en tiedä nyky-tilannetta. en ole ollut kasvattajaan missään yhteydessä, sen verran meni maku koko ihmiseen. oklin aina luullut olevani ainoa tällaisen vilpillisen kasvattajan uhri, mutta näemmä niitä löytyy niinkin läheltä kuin karkkari-piireistä.


      • Nimetön
        *Laura* kirjoitti:

        Tosi omituista että te ootte saaneet paprut jo. olen taistellu kennelliiton kanssa moneen otteeseen niistä papruista, mut ei o onnannu. laitoin kans kirjeen sinne, mut ei mitään o kuulunu. hieno juttu sulle et sait ne paprut, mut minkähän ihmeen takia me muut emme ole saaneet vaikka ollaan pommitettu kennelliittoa. Olisi hienoa saada sun meiliossu tai puh nro. Mulle voit laittaa meilii: [email protected]

        mun sähköpostiosoite on [email protected]
        mulla ei tosiaan kestäny kun viikko varmaan kun tuli postiin kirjattu kirje. laitoin vapaa muotoisen selostuksen että en ole saanut papereita ja että kasvatajaa ei tavoita mistään ym.. ym.. ensin soitinnesin soitin meidän alueen edustajalle kennelliittoon ja hän neuvoi minua toimimaan näin.


      • cindyn äiti
        kokemus parin vuoden takaa kirjoitti:

        meillä on pitkäkarvainen mäykky, jonka kasvattaja teki meille oharit. rekkareita ei alkanut kuulua, eikä kasvattajakaan vastannut puheluihin tai viesteihin. soitin kennelliittoon, ja neuvoivat laittamaan vapaamuotoisen kirjallisen selostuksen heille. paperit tulivat lopulta kasvattajalta meille koiran ollessa reilu puoli vuotias. kennelliitto oli tosin lähestynyt kasvattajaa kirjeellä, jossa uhattiin olla enää jatkossa rekisteröimättä hänen kasvattejaan, jolleivat rekkarit ala postittua kasvattajan toimesta uusille omistajille. se tuntui tepsivän ainakin silloin, en tiedä nyky-tilannetta. en ole ollut kasvattajaan missään yhteydessä, sen verran meni maku koko ihmiseen. oklin aina luullut olevani ainoa tällaisen vilpillisen kasvattajan uhri, mutta näemmä niitä löytyy niinkin läheltä kuin karkkari-piireistä.

        Vielä kasvattajasta: kasvattajaan ei saa mitään yhteyttä koska on muuttanut kaiken lisäksi muualle. osoitetta ei löydy mistään ja puhelin numerot eivät käytössä eikä uusia löydy mistään. omituista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2521
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1535
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe