Kk mäyräkoirapentue 28.5.2007 Kiukaisista

*Laura*

Hei! Etsin tässä henkilöitä, jotka ovat hankkineet kk mäyräkoirapennun Kiukaisista. Pentue on syntynyt 28.5.2007 ja emä on Sanna ja isä Laponderosa gettin to finnish. Jos tuntuu tutulta, lauta viestiä. =)

12

868

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkuros

HEI, ootko kysellyt myös pentueen isän omistajalta
      jälkeläisten omistajista ? yleensä uroksen omistajat ovat hyvinkin kiinnostuneet oman uroksen jälkeläisistä ,pentujen kasvusta yms. !
      ...siis jos ei emän puolelta saa tietoja sisaruksista ?
      Onnea kk-sisarusten hakuun =)

• sinulle =)

Toivotaan että löydät pentusi sisarukset ja asiat selviävät. Samainen kasvattaja kasvattaa myös LK mäykkyjä ja kait muita rotuja ??

Pennun osto hetkellä hyvä kasvattaja antaa mielellään tietoja mihin muut sisarukset muuttavat. Kaikkea hyvää sinulle etsinnässäsi !!

• *Laura*

Joo, kasvattajalla oli lyhytkarvainen narttu joka sai pentui 25.8.2007. Ja labbis löytyi myös sekä yksi ihanan värinen kk mäykky.

Kiitoksia tuesta =)

• Annuli.....

Täälläkin toivotaan että etsimäsi henkilöt löytyvät ! Pennullasi kun on hyvä ja mielenkiintoinen suku joten harrastus mahdollisuudet olisivat todella hyvät .
      Kovasti onnea minunkin puolestani etsintöihin :-D

• cindyn äiti

samasta pentueesta on meillä tyttö ja papereita ei alkanut kuulua joten tilasin ne itse kennelliitosta kun omistajaa ei tavoitettu. aika omituista. mutta on koiralla ihan hyvä sukupuu kun tuli paperit. ja on rekisteröity kyllä.

• cindyn äiti

menkää kennelliiton sivuille ja siellä jalostustietojärjeltelmä ja sinne laitatte oman koiranne paperi nimen niin löytyy kaikki tiedot koirastanne.

• cindyn äiti

tehkää vapaa muotoinen selostus paperille ja lähettäkää kennelliittoon niin paperit tulee teidän nimellä. molemmat henkilöt ovat mystisesti kadonneet kyllä. ensin saatiin hänen mies kiinni mutta nyt ei ole puhelin numero enää käytössä. sisarukset ovat: cage, cell, cecilia, celeste, chiquinquira ja cindy. paperit maksaa jotain 30 euron luokkaa. eikä kestä kauaa kun tulee kotiin.aivan ihana luonteinen ainakin meidän vauva.

• *Laura*

Tosi omituista että te ootte saaneet paprut jo. olen taistellu kennelliiton kanssa moneen otteeseen niistä papruista, mut ei o onnannu. laitoin kans kirjeen sinne, mut ei mitään o kuulunu. hieno juttu sulle et sait ne paprut, mut minkähän ihmeen takia me muut emme ole saaneet vaikka ollaan pommitettu kennelliittoa. Olisi hienoa saada sun meiliossu tai puh nro. Mulle voit laittaa meilii: [email protected]

• kokemus parin vuoden takaa
        *Laura* kirjoitti:

Tosi omituista että te ootte saaneet paprut jo. olen taistellu kennelliiton kanssa moneen otteeseen niistä papruista, mut ei o onnannu. laitoin kans kirjeen sinne, mut ei mitään o kuulunu. hieno juttu sulle et sait ne paprut, mut minkähän ihmeen takia me muut emme ole saaneet vaikka ollaan pommitettu kennelliittoa. Olisi hienoa saada sun meiliossu tai puh nro. Mulle voit laittaa meilii: [email protected]

meillä on pitkäkarvainen mäykky, jonka kasvattaja teki meille oharit. rekkareita ei alkanut kuulua, eikä kasvattajakaan vastannut puheluihin tai viesteihin. soitin kennelliittoon, ja neuvoivat laittamaan vapaamuotoisen kirjallisen selostuksen heille. paperit tulivat lopulta kasvattajalta meille koiran ollessa reilu puoli vuotias. kennelliitto oli tosin lähestynyt kasvattajaa kirjeellä, jossa uhattiin olla enää jatkossa rekisteröimättä hänen kasvattejaan, jolleivat rekkarit ala postittua kasvattajan toimesta uusille omistajille. se tuntui tepsivän ainakin silloin, en tiedä nyky-tilannetta. en ole ollut kasvattajaan missään yhteydessä, sen verran meni maku koko ihmiseen. oklin aina luullut olevani ainoa tällaisen vilpillisen kasvattajan uhri, mutta näemmä niitä löytyy niinkin läheltä kuin karkkari-piireistä.

• Nimetön
        *Laura* kirjoitti:

mun sähköpostiosoite on [email protected]
        mulla ei tosiaan kestäny kun viikko varmaan kun tuli postiin kirjattu kirje. laitoin vapaa muotoisen selostuksen että en ole saanut papereita ja että kasvatajaa ei tavoita mistään ym.. ym.. ensin soitinnesin soitin meidän alueen edustajalle kennelliittoon ja hän neuvoi minua toimimaan näin.

• cindyn äiti
        kokemus parin vuoden takaa kirjoitti:

meillä on pitkäkarvainen mäykky, jonka kasvattaja teki meille oharit. rekkareita ei alkanut kuulua, eikä kasvattajakaan vastannut puheluihin tai viesteihin. soitin kennelliittoon, ja neuvoivat laittamaan vapaamuotoisen kirjallisen selostuksen heille. paperit tulivat lopulta kasvattajalta meille koiran ollessa reilu puoli vuotias. kennelliitto oli tosin lähestynyt kasvattajaa kirjeellä, jossa uhattiin olla enää jatkossa rekisteröimättä hänen kasvattejaan, jolleivat rekkarit ala postittua kasvattajan toimesta uusille omistajille. se tuntui tepsivän ainakin silloin, en tiedä nyky-tilannetta. en ole ollut kasvattajaan missään yhteydessä, sen verran meni maku koko ihmiseen. oklin aina luullut olevani ainoa tällaisen vilpillisen kasvattajan uhri, mutta näemmä niitä löytyy niinkin läheltä kuin karkkari-piireistä.

Vielä kasvattajasta: kasvattajaan ei saa mitään yhteyttä koska on muuttanut kaiken lisäksi muualle. osoitetta ei löydy mistään ja puhelin numerot eivät käytössä eikä uusia löydy mistään. omituista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      162
      2529
    2. 80
      1097
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      236
      997
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      121
      976
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      74
      823
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      81
      676
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      97
      593
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      50
      566
    9. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      542
    10. Ei siitä mahdollisesta suhteesta

saa kukaan tietää jos niin haluat❤️naiselle
      Ikävä
      36