Kamomillahelmet?

Stan

Taas kuulin yhden jutun mikä voi rauhoittaa vauvaa. Kamomillahelmet luontaistuotekaupoista. Onko joku kokeillut? Auttaako noi lähinnä rauhoittumaan, jos vauvan on vaikea nukahtaa vai voiko rauhoittaa myös vatsakipuja vai mitä?

4

1067

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruokakaupasta!

      Eikä tarvitse sen pidemmälle mennä.

      Pitää paikkansa, googlettamalla näet kuinka hyvää on terveydelle, meillä olen antanut ihan syntymästään lähtien. Ei turhia itkuja ole ollut.

    • koliikista selvinnyt

      Joo,koetin niitä kamoillahelimiä ja kaikkia mahdollista.
      Tässä minu tarina pahasta koliikista....
      Poika huusi aina ilta 17:00 ilta 23:00 kurkkusuorana,ehkä välillä helpottaen ja sitte taas pahoja kouristuksia...
      ja kouristuksia..Huomasi kyllä että vatsassa ilmaa joka kiertää ja sitte niin kovast pikkuista sattuu...

      Minä en imettänyt,kun sitä nyt vaan ei alkanut tulla,joten koitin nannia,tuttelia ja semberiäkin...ei mitään tehoa..Täältä luin neuvoja ja se vissyvesi / vesi 20-30ml vettä ja 10 vichy originalia,niin se kyllä tuntui helpottavan hetkeksi,kun ilma lähti liikkeelle.Käytiin vyöhyketerapiassa ja siitä oli apua kanssa.Huomasin itse kun olin paikalla,jotta kun hieroi vasenta jalkapohjaa niin samantien kuului pikkuisen vatsasta pulp,pul tms, jotta tavara lähti liikkeelle ja hän nukkui koko päivän rauhassa,mutta illalla sama huuto.
      No viimeisenä koetin ikävä kyllä vasta viimeisenä Tutteli Omneo jauhetta ja IHME TAPAHTUI...ihanaa...huudot jäi pois..olin kyllä niin huojentunut kun ei tarvinnut pikkuista enää kantaa 5 tuntia i´llassa ja ikävällä seurata kipuja...
      Jos,vielä 4:nnen lapsen teen ja aluksi oma maito jos tulee,niin hyvä,mutta jos ei niin haen suoraan tätä ihme ainetta siis Tutteli Omneo.Onhan se vähän työlästä keitellä sitä vettä ja sekoitella jauhetta,mutta pieni hinta siitä että vauvan masu saa rauhan ja hän saa nukkua rauhassa ;-))..Minusta tästä pitäisi jo sairaalassa olla heti lappu jokaiselle,että jos on kolikkia,niin koittakaa ensin tätä jauhetta..

      Hei kovasti jaksamisia kaikille koliikki vanhemmille....se on rankkaa...tiedän,mutta onneksi siitä selviää vaikka välissä luulee,ettei voimat riitä ;-))

      • koliikista selvinnyt

        piti vielä sanoa,että meille i käynyt mitkään Devitol eikä Jekovit tipatkaan ja siihen haimme samalla luontaiskaupasta kalaöljykapseleita.Myös sieltä heti suosittelivat sitä vauvoille tarkoitettua BB maitohappobakteereja ja niihin ja niiden vaikutukseenkin olen ollut tyytyväinen.

        Meille ei myös sopineet nuo Cuplaton ja distafyl tipatkaan vaan pahensivat asiaa...


      • Stan

        mä kun täysimetän, niin ei toi tule kyseeseen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe