Löytyikö elämän kumppani

läheltä vai....

itselläni ensimmäinen vaimo löytyi samasta pitäjästä mutta se melko pian meni vaihtoon.
Monta niitä on vuosien varrella vaihtunutkin mutta tämä viimeisin, tämä löyti 500 km päästä ja on tässä nyt kmuutama vuosi menny ihan ok.

17

1043

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pirre*

      hevonen, niinkö?

    • elämänkumppani ja toivottav...

      Oletko joku herranlahja naissukupuolisille,
      kun joudut usein vaihtaan?

      Luuletko et onni tulee etsien(vaihtaen) ja kuin
      rehvastelisitkin vielä.

      jatkoon,,,vaihtoon,,seuraava,,

      • keljuilla mutta

        eipä se haittaa , siitä vaan.


      • heti pantava..

        vaihtoon kun huomaa tehneensä virhe arvion.


    • Ensimmäisen bongasin Helsingissä Vihreä Omena nimisessä baarissa 17-vuotiaana. Toisen työpaikalla. Kolmannen 50 metrin päässä naapurissa kun olin siellä kylässä.
      Asuinpaikkojen välimatka kaikkien kanssa oli alle 10km.
      Eli läheltä varmaan :)

    • en ainakaan minä

      tule osille, yksin vietellään loppuehtoota, ukko kuoli kohta viistoista vuotta sitten. Uutta en haen enkä halua, mikä onni olla yksin kun siihen on vihdoin oppinut ja jättänyt haihattelut muille, onnea vaan.

      • akka mut

        me erottiin 13v sit. Mut olin hänen talkkari 10v ja sanoin työ suhteen irti. Ja mitäs kumma akka häipyi? Pienestä ne suuttuu noi akat jos et palvele heitä. ;)

        Eli hyvin on mennyt yksin pian 3v.
        Mutta tämä näyttää häiritsevän muita?.


    • Anskuliini

      löytyi melko kaukaa läheltä Sveitsin rajaa, toinen oli samalta kylältä, pelasi työkaverin miehen kanssa samassa joukkueessa jalkapalloa.

    • kierrokseen mieltynyt

      Et vaihtoon vaan jos ei toimi mielestäsi, vai?
      SÄÄLITTÄVÄ heitto, et ihan monta?
      Monta on viä odottamassa, eli ala harkita uutta.

      Onnellista elämää Sinulle.

      • akkojen kommentit

        voi jättää omaan arvoonsa, eikä humalaisten puheista kannata välittää.


      • seuraavan vaimon
        akkojen kommentit kirjoitti:

        voi jättää omaan arvoonsa, eikä humalaisten puheista kannata välittää.

        Tais sattua arkaan paikkaan?
        Ähää .

        Ja mistä voit kenenkään humalaa tietää?
        Säälittävä veto.

        Etsii etsii eikä toivoisi löytyvän.


    • Goldie-.65

      joku joskus jopa parintuhannen kilometrin päästä linnuntietä. (kilometreistä ei kuitenkaan tarkkaa laskelmaa) :)

    • Otto-Vaan

      Löytyi tavallaan aivan läheltä tanssipaikalta ja
      oltiin nähty samassa työpaikassakin.
      Hittolainen niskojaan vain nakkeli siellä
      työpaikalla kun oven joskus hälle avasin.:)

      Toista ei ole vielä löytynyt.

    • isketyksi melko lähellä kotiani.;)

      Usean vuoden olin piirityksen kohteena ja vihdoin oppivuosieni jälkeen lupasin ja olen sanani pitänyt yli kolkyt vee.:))

    • tammikuun likka

      Tuli hakemaan tanssiin vuonna -71 ja hänen kanssaan taivalta 33 vuotta, neljänkymmenen kilometrin päästä silloista asuinpaikkaani.
      Toinen kumppani..... ei näköpiirissä lähimainkaan.

    • täti puskasta

      ruotsista kävin hakemasssa, kaaaaauan sitte,
      suomalaisen miehen.

    • haiden pulaaja

      löytyi samasta kaupungista. Läheltä siis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe