Missä korjauttaa matkalaukku?

Kellarin siivoaja

Löysin kellarista muuten täydellisessä kunnossa olevan matkalaukun, mutta siinä on pyörät rikki. Kuluneet melkein olemattomiin. Voiko sitä korjauttaa jossain? Helsingissä tai Lahdessa. Kyseessä on sellanen pieni laukku, siis sen kokonen minkä saa ottaa sisälle lentokoneeseen mukaan, sellanen minkä näkee vähintään joka toisella ihmisellä lentokentällä. Semmonen siis missä on pyörät ja semmonen vetoaisa. Eli voiko niitä pyöriä korjauttaa jossain, esim. matkalaukkukaupassa? Missä on matkalaukkukauppoja Helsingissä tai Lahdessa? Vai kuka matkalaukkuja korjaa? Paljonko korjaus mahtanee maksaa? Vai pitääkö se heittää roskiin?

9

12162

Vastaukset

• Se voidaan todennäköisesti korjata, korjaaminen ei ole ilmaista. Löytyisikö samsoniten sivuilta esim valtuutetun korjaajan yhteystiedot, koettanet itse etsiä.

• Helsingissä Museokadulla Caloniuksenkadun ja Mechelinkadun välisellä on matkulaukkukorjaamo, josta mahdollisesti löytyy apua. Olen itse korjauttanut siellä pari vuotta sitten mm. vanhan Samsonite-laukun kahvan ja laitattanut uuden vetoketjun Eastpak reppuun.

• Enpä suosittele tätä korjaamoa. Pilasivat uuden laukkuni täysin. Parempi löytyy iso robalta.

• sinne kirjoitti:

Enpä suosittele tätä korjaamoa. Pilasivat uuden laukkuni täysin. Parempi löytyy iso robalta.

Mikään korjaamo ei onnistu aina. Jokaiselle löytyy sekä tyytyväisiä että tyytymättömiä asiakkaita.

Minulla ei ole valittamista.

• Juuri hain useita vuosia vanhan Samsoniteni huollosta. Rengas oli hajonnut. Hyvää työtä ja edulliseen hintaan. Sain vielä hauskan tiedon, että Samsoni on jenkkiversio. Nyt on sitten laukku lähdössä reisuun kotikulmilleen:-)

• Luultavasti osaavat auttaa.

• Lahdessa on Laukkukorjaamo Mariankadulla,
    puh. 03-7823518. Olemme korjauttaneet 2 matkalaukkua ja tyytyväisiä olemme olleet.
    Kannattaa kysyä.

• Lahdessa on Mariankadulla Laukkukorjaamo jossa on hyvä palvelu ja edullinen hinta . Tarvittavat varaosat
    myös löytyy !

• ASOMA OY . H:ki lauttasaari. vuodesta 1942

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.