Mr-Aragorn RuneScape sivut!

Henri417

21

12006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Project140

Mä oon spämmeri, ja liityin kuitenkin :P

• emtemtmemgkdj

Mr.Aragorn on huono runescape sivu!

mee runepoliin tai runewikiin

• haha123467890+

ei kannata mennä runepoliin! mä sain bännit siitä että lähetin runescapeukon kuvan linkin sinne! haise pahalla runepolipaska!

• Darctan1 runescapesta

oke ,mut ei se toimi enää ku ne sivut on ollu täs vähä aikaa sitten sir slayer.comissa mut ei enää sieläkää oo niitä =/

• dag

No varmaan ihan järkeää puol vuotta vanhaan aiheeseen mennä vinemään?

• Darctan1
        dag kirjoitti:

No varmaan ihan järkeää puol vuotta vanhaan aiheeseen mennä vinemään?

Ei varmaan koko asia kuulu edes sulle vaikka puhuisin 10v vanhaan tekstiin koska muutkin varmasti tätä keskustelua katsovat/vastailevat.

• Lolz815
        Darctan1 kirjoitti:

Ei varmaan koko asia kuulu edes sulle vaikka puhuisin 10v vanhaan tekstiin koska muutkin varmasti tätä keskustelua katsovat/vastailevat.

Kuten minä nyt.

• McJuoru

Toi mr.aragorn on joku 11v ja sen tekemä runescape sivu on poistettu.

• repsåååå

Hän poisti sen itse.

• vilhoutsII
        repsåååå kirjoitti:

Hän poisti sen itse.

Peace ladies!

• vilhoutsII
        vilhoutsII kirjoitti:

Peace ladies!

Peace ladies!

• Xeirn

Aragorn on ihan aikunen, sinusta ei samaa voi sanoa. :)

• asdasdasdasd12345967

roneunescape.t35.com roneunescape.t35.com
      paras rune sivu!

• jkhghfd

eikös noi lopetettu ajat sitte? mä ainaki muistan troll strongholdin ohjeet :D

• Sir-Slayer55
        jkhghfd kirjoitti:

eikös noi lopetettu ajat sitte? mä ainaki muistan troll strongholdin ohjeet :D

Mr-Aragorn sivut lopetettiin aivan IRL tai vapaa-ajan puutteen vuoksi. Vaikka sivustolla oli paljon oppaita niin ne silti eivät pysyneet ajantasalla kahen ihmisen voimin, joten eiköhän oli aika sulkea ne.
        Samoin kävi minunkin sivuston kanssa (www.sir-slayer.com). Yksin ylläpitäminen ja siihen oppaiden täydentäminen oli raskasta ja työtä riitti muutenkin IRL puolella.

Nyt itse olen Runepolissa (www.runepoli.org) apulaiskarnevaalivastaavana, joten mut löytää sieltä helposti. Tehtäviini kuuluu pitää eventtejä.

Aran sivuston tilalle Mr-Aragorn teki uudet foorumisivustot: http://www.forum.rsloot.org/
        Sielä saa ihan vapaasti käydä puhumassa entisen mr.aragorn sir-slayer sivustojen oldschool porukan kanssa. Niitäkin on sielä vaan 4-6 ihmistä.

• arttuh
        Sir-Slayer55 kirjoitti:

Mr-Aragorn sivut lopetettiin aivan IRL tai vapaa-ajan puutteen vuoksi. Vaikka sivustolla oli paljon oppaita niin ne silti eivät pysyneet ajantasalla kahen ihmisen voimin, joten eiköhän oli aika sulkea ne.
        Samoin kävi minunkin sivuston kanssa (www.sir-slayer.com). Yksin ylläpitäminen ja siihen oppaiden täydentäminen oli raskasta ja työtä riitti muutenkin IRL puolella.

Nyt itse olen Runepolissa (www.runepoli.org) apulaiskarnevaalivastaavana, joten mut löytää sieltä helposti. Tehtäviini kuuluu pitää eventtejä.

Aran sivuston tilalle Mr-Aragorn teki uudet foorumisivustot: http://www.forum.rsloot.org/
        Sielä saa ihan vapaasti käydä puhumassa entisen mr.aragorn sir-slayer sivustojen oldschool porukan kanssa. Niitäkin on sielä vaan 4-6 ihmistä.

eli kaikki guestit http://web.archive.org/web/20070117024702/www.mr-aragorn.com eli jos ketään kiinnostaa vielä postaan linkin aragornin vanhoille sivuille (kiitos webarchive) tuo on vuodelta 2007 (clientti pitäis myös toimia...).

• membu12
    • Lololo

No lol toi ilmanen membu? :DD

• checkitnoob

pingeneratorit ei toimi.
      http://adf.ly/2UmYC
      toi toimii jotenkin, joka viides saa memb :PP ne saa kato rahaa, et joku käy sivbuilla, ja lahjottaa joka viidennelle kävijälle memb .P menkää kokeilee! skip ad yläkulmast :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5326
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3701
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3263
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2505
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2102
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1987
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163