Täytekakku

leipomosta?

Mistä leipomosta saisi täytekakun, jossa hinta ja laatu olisi kohdallaan? Onko kokemusta esim. Harjun leipomon kakuista?

36

15654

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emilianasta

En suosittele harjun kakkuja,leipomo emilia tekee hyviä. Kokkolan paloaseman lähellä.

Totta,Emiliasta.

• kjää

Emiliasta tilasimme hääkakut ja oli suuri pettymys. Kakut eivät olleen yhtään sellaisia kuin olimme sopineet, ei ulkonäöltä eikä maulta. Eikä annettu edes alennusta kun kävimme valittamassa asiasta. En enää ikinä osta kyseisestä leipomosta mitään!!

• maistuvaa kotoista

pihlajan pullasta saa hyvää kakkua mutta palvelu oli tylyä

• Ninna

Ostin viime kesänä Emiliasta. En tykännyt kakun ulkonäöstä, päällä mansikat kaikki ihan erikokoisia ja hinta oli kova. Tämä oli eka kerta kun sieltä ostin, ihan vain ajanpuutteen vuoksi. Yleensä teen itse ja laitan kyllä samankokoisia mansikoita päälle koska se näyttää paljon paremmalta niin.
        Harjulta ostin viimeksi, maksoi reilut 20e ja oli kaunis kakku =)
        Makuasioita nämäkin, mutta tällä palstallahan kiistellään kaikesta...

• Nimetön
        Ninna kirjoitti:

Ostin viime kesänä Emiliasta. En tykännyt kakun ulkonäöstä, päällä mansikat kaikki ihan erikokoisia ja hinta oli kova. Tämä oli eka kerta kun sieltä ostin, ihan vain ajanpuutteen vuoksi. Yleensä teen itse ja laitan kyllä samankokoisia mansikoita päälle koska se näyttää paljon paremmalta niin.

makuasioita tietty, mutta maku emilian kakuissa kotitekoinen ja hyvä! Kostea kakku.

Joku laittaa ulkonäölle enemmän arvoa. Meillä sieltä tilaamat kakut erittäin hyviä ja kauniita.

Kelen kakut ei niin kotoisia ja hyvän makuisia.

Emilian kakku todella hintaansa nähden hyvä!

Harvoin tarviin kakkuja , mutta ennemin tilaan emiliasta , kuin teen itse.

• pettynyt
        Ninna kirjoitti:

Tilasin hääkakun emiliasta. En halunnut tuiki tavallista vaan vähän erikoisemman ja hintakin oli sen mukainen!! Kakun piti olla päällystetty sileäksi ja koristukset käsintehtyjä suklaakoukeroita, sisältö mansikkatäytteinen rahkakermalla. Leipuri vakuutti olevansa ammattitaitoinen ja hoitavansa homman! Tuloksena oli aprikoosikakku, päällä kahen sentin kerros voicremeä, rahkaa ei missään ja valmissuklaakoristeita oli läntätty sinne tänne ympäri kakkua. Täysi pettymys!!! Kyllä suututti kun hääkakku oli kaikkea muuta kuin oli tilannut ja kaiken lisäksi ei edes maistunut hyvältä.. Leipurin mielestä kermasta ei sileä päällys olisi onnistunut, mutta kumma kun itse tekemän kakun päällyksessä ei ollut mitään ongelmia.. se siitä ammattitaidosta. Sen jälkeen en ole emiliassa vieraillut!

• Anonyymi
        pettynyt kirjoitti:

Tilasin hääkakun emiliasta. En halunnut tuiki tavallista vaan vähän erikoisemman ja hintakin oli sen mukainen!! Kakun piti olla päällystetty sileäksi ja koristukset käsintehtyjä suklaakoukeroita, sisältö mansikkatäytteinen rahkakermalla. Leipuri vakuutti olevansa ammattitaitoinen ja hoitavansa homman! Tuloksena oli aprikoosikakku, päällä kahen sentin kerros voicremeä, rahkaa ei missään ja valmissuklaakoristeita oli läntätty sinne tänne ympäri kakkua. Täysi pettymys!!! Kyllä suututti kun hääkakku oli kaikkea muuta kuin oli tilannut ja kaiken lisäksi ei edes maistunut hyvältä.. Leipurin mielestä kermasta ei sileä päällys olisi onnistunut, mutta kumma kun itse tekemän kakun päällyksessä ei ollut mitään ongelmia.. se siitä ammattitaidosta. Sen jälkeen en ole emiliassa vieraillut!

Ei tuollaista tarvitsisi edes vastaan ottaa kun tuote ei ole sitä mitä on tilattu.
        Ei tainnut olla kovin ammattitaitoinen leipuri kun tuo kerman laittaminen onnistuu myös täälläkin ja ilman ammattitaitoa.

• hyvää oli

pihlajan pulla

• TiiNaMi

Harjun leipomosta saa pirun rumia, mutta tosi hyvänmakuisia kakkuja :)

• kohtaavat

Minusta Pihlajan Pullan kakut ovat hyviä ja vielä edullisiakin.

• hintaisia..

Pihlajan pullat kakut suunnilleen ovat?

• suurinpiirtein
        hintaisia.. kirjoitti:

Pihlajan pullat kakut suunnilleen ovat?

Hinta noin kaksikymppiä kymmenen hengen kakulta, riippuen vähän täytteestä.

• beibeli

Harjulla on ananasgreippi täytteellä kakkuja ja kääretorttuja jos ikuinen mansikkatäyte ällöttää!
      On hyvää! juhlaan kuin juhlaan tosi hyvä :)
      Suosittelen lämpimästi

• mamma.....

kerran olen ostanut täytekakun ja ostin sen cafe edlasta.kakku oli aivan sairaan hyvän makuinen ja mielestäni halpa....Kakku makso 30e mutta se oli kaksikerroksinen ja se hyvän makuinen ja kaunis....Normaalisti teen kakut itse..Sillon ne vasta onkin hyvän makuisia ja saapas ainakin semmosen kakun niinkuin haluaa.....

• Narjun Bullaa

Kysykää jos KEKE leipoo.

• Haisuli54

Itse haen aina kakut Harjulta. Kelellä ja Emiliassa ihan kummallisen makuisia.

• se Harjun

Lakka kakku on pikaa!!!

• minttunappi

PIHLAJAN PULLASTA Kokkolassa saa edulliismmat ja hyvät kakut ja palvelu pelaa

• Kakkuja ja muutakin
    • kannattaisi

aina tehdä itse,se aina onnistuu ja on halpa tehdä,mielikuvitusta ja uskallusta koristeluun ja tulee komea,varsinkin näin kesällä.

• kinuskikissa

Tee kakkusi itse, ihania ideoita ja vihjeitä löytyy sivuilta www.kinuskikissa.fi

• aamuistuja

Harjulta mansikka-banaanikakku, vie kielen mennessään.

• hyvämesta
        aamuistuja kirjoitti:

Harjulta mansikka-banaanikakku, vie kielen mennessään.

löytyy maximin yläkerrasta minnasta on kakku banaanista,mansikasta tai mistä vain niin kyllä on makoisia meinaa kielen viedä mennessä ,muualta en aio enään ostaakkaan kun tämän paikan löysin.samoin on ruoka tosi hyvää ja salaatti pöytä kokkolan runsain ja tuorein.

• kokeillut

Jos haluat kotitekoisen makuisen niin hae Kokkolan tk:n kanttiinista esim. vadelma/kermakakku :)

• Kakku keisari

Kaikki leipomoiden kakut järkyttävän hintaisia! Aivan ylihinnoiteltuja. Mutta mikäli haluat välttämättä ostokakun, suosittelen Harjua. Monia eri vaihtoehtoja tarjolla.

• laadukasta

Kele ja Emilia ylivoimaisia, Harjun moskaan verrattuna.

• Kakkuloinen

Pihlajan pullasta saa hyviä ja edullisia kakkuja :-), suosittelen ja onpa vielä tosi hyvää palveluakin.
      Harjun kakkuihin en koske pitkällä tikullakaan, enkä Ke-Len, Emilian kakut nyt menettelee.

• herkkusuukko

Kele on ylivoimainen ykkönen!

• yrittäjä nainen

Ehdottomasti KE-LE.... suosittelen ;)

• wwwwwwwwwwwwwwwwww

Pihlajan pulla!

• muutenkin-stressiä

Tilaukseni muutaman viikon päästä pidettäviin häihimme oli jo Ke-Le:lle tehty ja sainkin yllättäen mailin "Emme valitettavasti voi tehdä Teille haluamanne kakkua tuona päivänä." Eikä mitään muuta.

Kävin saman tien kysymässä paikan päällä syytä omituiseen viestiin ja syy oli "meillä ei ole lakka- tai puolukkahilloa".

Käsittämätön syy perua koko kakkutilaus, toista hillovaihtoehtoa ei edes tarjottu, vaikka sitäkin kysyin.

Selkeästi siellä ei vaan jaksettu panostaa kustomoidumpaan tilaukseen, kun liukuhihnakakkujakin menee kaupaksi. Halpompi perua koko tilaus kun alkaa miettimään muita hilloja.

En ymmärrä tuollaista asiakaspalvelua.

• hagvin l

luukkonen on paras

• Ei mistään muualta

Ehdottomasti parhaimmat kakut saa Pihlajan pullasta :) Sieltä on tilattu jo monena, monena vuotena ja kaikki kehuneet kakkuja.

• Kinuski Kalle

Suosittelen tekemään itse. Silloin saat juuri sellaisen kuin itse haluat ja huomattavasti edullisempaan hintaan kuin leipomoista. Mutta jos ei itse huvita tehdä niin hae Harjulta, mutta tosin sielläkin kakkujen hinnat nousseet pilviin. Harmi.

• Anonyymi

Harjun päärynäkinuski täytekakku paras, tilattiin ylioppilasjuhliin viime vuonna,lisänä omat suolaiset ja pullat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe