HOK-ELANTO

Mr.Hok

Hok-elannon ravintolatoimialan johdossa on
täysin ammattitaidotonta porukkaa. Ryhmäpäälliköt entisiä rav.päälliköitä, jotka suuruuden hulluja. Myönnettyä avainlippua mainostetaan, vaikka esim. ruokaravintolat käyttävät brassi lihaa,(tällä hetkellä ohjeet suositella asiakkaalle kalaa tai possua)EU:n päätöksen johdosta paniikki....

14

3549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedän

      tarkotatko kaitsuu ja sitä noitaa???

      • Koht entinen

        Onha hokissa tosi omituine nimitysmeininki, ryhmäpäällikköx pannaa sekopää ämmä ku o aikoinaa siiretty pois kapakast ku kaikki kapakan henksu kieltäyty sen kans tekemäst duunii.
        Ensi se o yksis baareis RP:nä ja sit ketjuis ja ny taas toises ryhmäs. Ja kummast henksu lähtee kävelee sen ryhmäst.


    • jou,brother

      Hokissa pärjää kun pidät naamasi ummessa ja teet
      työsi ilman taukoja, ym.

      • Baarimesu

        Hokki Dirikat Hei.
        Muistakaa tämä:
        KARMA KOSTAA
        Ja tsiisus, teillä sitä karsee karma onkin.


    • yllätä!

      HOKissa kiehuu ja kuohuu edelleen.
      Missähän lienee syy? Ehkäpä se on juuri siinä ammattitaidottomassa porukassa.
      Hyvä tietää, niin voi kiertää kaukaa HOKin paikat.

      • Ihan eri alan ammattilainen...

        Hokki se tuntuu olevan kovasti ilkeä työpaikka.
        Yleensä tuonlaista mitä tässä ketjussa ja aikaisemmissa, on kerrottu kutsutaan TYÖPAIKKAKIUSAAMISEKSI.
        On ollut kovasti tapetilla nykyään se.
        Ja kun Työvoimatoimiston sivulla käy niin kovin on paikkoja auki?
        Ei onnistuisi metalli-alalla tuonlainen meno.


      • vika
        Ihan eri alan ammattilainen... kirjoitti:

        Hokki se tuntuu olevan kovasti ilkeä työpaikka.
        Yleensä tuonlaista mitä tässä ketjussa ja aikaisemmissa, on kerrottu kutsutaan TYÖPAIKKAKIUSAAMISEKSI.
        On ollut kovasti tapetilla nykyään se.
        Ja kun Työvoimatoimiston sivulla käy niin kovin on paikkoja auki?
        Ei onnistuisi metalli-alalla tuonlainen meno.

        Jotain on pahasti pielessä, kun vaihtuvuus on suuri.
        Paikkoja on tosiaan auki jatkuvasti useita kymmeniä.


      • ja vastaan
        vika kirjoitti:

        Jotain on pahasti pielessä, kun vaihtuvuus on suuri.
        Paikkoja on tosiaan auki jatkuvasti useita kymmeniä.

        Hok-elannon vika piilee siinä että: 1. Johtajat eivät ole tietoisia mitä kentällä tapahtuu.
        2. Johtajat eivät usko alaisiaan.
        3. Johtajat uskovat olevansa heti jumalasta seuraavia.
        4.Johtajat ovat unohtaneet tavan käsitellä heitä koskevia negatiivisiä asioita rakentavalla tavalla.
        5.Johtajat uskovat vain numeroita.
        6.Johtajat ovat omasta mielestään parempia ihmisiä kuin työntekiät( jotka tekevät tuloksen. Eivät johtajat)
        7. Johtajilta puuttu kyky ajatella ja nähdä asioita pidemmälle kuin 1/4 vuosi kvarttaali.


      • Entinen tarjoilija
        ja vastaan kirjoitti:

        Hok-elannon vika piilee siinä että: 1. Johtajat eivät ole tietoisia mitä kentällä tapahtuu.
        2. Johtajat eivät usko alaisiaan.
        3. Johtajat uskovat olevansa heti jumalasta seuraavia.
        4.Johtajat ovat unohtaneet tavan käsitellä heitä koskevia negatiivisiä asioita rakentavalla tavalla.
        5.Johtajat uskovat vain numeroita.
        6.Johtajat ovat omasta mielestään parempia ihmisiä kuin työntekiät( jotka tekevät tuloksen. Eivät johtajat)
        7. Johtajilta puuttu kyky ajatella ja nähdä asioita pidemmälle kuin 1/4 vuosi kvarttaali.

        8. Johtajat leimaavat jokaisen joka lähtee firmasta (mistä syystä tahansa) ammattitaidottomaksi, petturiksi, hankalaksi ihmiseksi ja usein jopa psyykkisesti sairaaksi.


      • ...
        ja vastaan kirjoitti:

        Hok-elannon vika piilee siinä että: 1. Johtajat eivät ole tietoisia mitä kentällä tapahtuu.
        2. Johtajat eivät usko alaisiaan.
        3. Johtajat uskovat olevansa heti jumalasta seuraavia.
        4.Johtajat ovat unohtaneet tavan käsitellä heitä koskevia negatiivisiä asioita rakentavalla tavalla.
        5.Johtajat uskovat vain numeroita.
        6.Johtajat ovat omasta mielestään parempia ihmisiä kuin työntekiät( jotka tekevät tuloksen. Eivät johtajat)
        7. Johtajilta puuttu kyky ajatella ja nähdä asioita pidemmälle kuin 1/4 vuosi kvarttaali.

        samaan luokkaan kuuluu myös pok


    • Anonyymi

      OIS KIVA OLLA TÖISSÄ HOK-ELANNOSSA TOSIN TOISELLA PUOLELLA

      • Anonyymi

        Mä olin. Jopa kolme kuukautta eli puolet koeajasta. Työsopimuksen purku koeajalla oli kohtalona. Oerustelut? Huono ja asiaton käytös muita kohtaan. Ja se työsopimuksen purku hoitui helposti kun kävelin työvuoroon jossa ilmoittamatta odotti ryhmäpäälikkö jota en ollut ennen nähnyt (marketpäälikkö oli lomalla) ja ilmoitti saaneensa musta viikonlopulta valituksen asiattomasta käytöksestä ja se oli jo kolmas joten heippa.
        Viimeisen viikonlopun aikana "työkaveri" jonka kanssa aina olin vuoroon laitettu (ja aina näiden yhteiten vuorojen jälkeen sain valituksen joita kuuntelin silmät pyöreenä että mitä v... ja ensimmäisenhän sain kuulla toisen työkaverin kautta, ei siis voinut mulle suoraan puhua mikä oli vikana, muu kuin selvä viha mua vastaan, olin kuitenkin nainen ja vanhempi häntä) ja jonka kanssa en tuntenut oloani hyväksi koska sillä oli aina agreessivinen, ylimielinen ja komenteleva asenne ja mieli mua kohtaan syytti mua yhtäkkiä pakkasaltaan ylitäytöstä.
        Olin vähän pihalla, enhän ollut edes koskenut siihen, mutta väitti vastaan että mä näin sut siinä. Olin siis siinä käytävän toisella puolella ollut siivommassa ja täyttämässä kaljojen syväystä = yli täytin pakkas altaan. Totesin kyllä että ei toisia voi syyttää perättömästi.
        Seuraavana pvänä koitin asiasta keskutella, niin kuin aikuisten pitäisikin koska syletti tulla syytetyksi jostain mitä ei ole tehnyt. Vastaus ? Mä en halua puhua sulle. Mä kerron susta ihan kaiken. Mielessä kävi työsuojeluun yhteydenotto, koska kyseessä työilmapiiri mutta eihän isossa ketjussa voi näin mätä tapa olla että yhden henkilökohtaiset mielipiteet voi maksaa työpaikan ja ilmapiirin mutta kappaskummaa, seuraavaan työvuoroon kun menin oli vastassa ryhmäpäälikkö ja niin musta tuli hetkessä entinen hokkilainen.
        Hauskinta, kun puhuttiin työtodistuksesta kielsin että tietoja ei anneta, eihän ne olisi edes paikkaansa pitänyt. Jätettiin vain kertomatta että HOK-Elanto vaatii aina suositukset toimipisteeltä jossa on oltu. Joten siinäpä oli mun kertaheittolla ensimmäinen ja viimeinen kokemus ketjusta jota arvostin ja joka markkinoi itseään:
        "Hyvä ja turvallinen työympäristö Hok-elanto on hyvä työnantaja monipuolisesti,maksetaan hyvin,on hyvä työympäristö, työajat ovat joustavia ja työantaja tuke ja kohtele työntekijoita tasarvoisesti."
        Yritin ehdottaa jopa sisäistä siirtoa tässä työsopimuksen purkamistilanteessa, yritin myös kertoa mun näkökulman mutta kuuroille korville meni.
        Mikäs siinä. Työntekijänä mun maine on pilattu ja en edes tiedä miten sitä pitäisi alkaa pelastaa koska en edes tehnyt mitään väärin.
        Sattui vaan "työkaveri" jolla oli pidempään ollut paikka ja jonka henkilököhtainen mielipide ja asenne ja valehtelu maksoi mulle työpaikan ilman mahdollisuutta puolustautua.


    • Anonyymi

      Alépassa ei opeteta uusia työntekijöitä, jos uusi pyytää apua,tullaan korjaamaan ja sanotaan että mene tauolle eikä näytetä miten korjataan, siellä käsketään mennä tekemään jotain eikä neuvota miten,sitten päällikkö vaan moittii koko päivän joka asiasta, mutta mitään ei ole neuvonut,miten,kyllä tuollanen päällikkö joutaa muualle

    • Anonyymi

      Otan yhteyttä isoihin johtajiin,ei tuommoinen käytös saa pilata nuoren joka aloittaa työ elämäänsä,itse olin 40v hokissa ja 2päällikköä sai siirron huonosta johtamisesta,uusi työntekijä kun tuli niin ensimmäisenä päivänä oli toinen työntekijä koko ajan selän takana neuvomassa ja kaikki optettiin,eli kyllä nyt on päällikössä iso virhe

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      93
      6738
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2676
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      80
      1931
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1477
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe