Etsin työtä puoliperävaunuyhdistelmän kuljettajana.
Olen ahkera, luotettava, oma-alotteinen, hyväkuntoinen, asiakaspalveluhenkinen ja monitaitoinen. Työkokemusta hyvin paperein löytyy usealta eri alalta (metalli, rakennus, suunnittelu jne...) ja minulla on opisto- ja korkea-asteen tutkinnotkin erinomaisin paperein.
Minulla on ABECE-kortti, ADR-lupa ja koulutus alalle. Työkokemusta löytyy jonkin verran kotimaan- ja ulkomaanliikenteestä (Ruotsi, Norja) sekä elintavikekuljetuksista (lämpösäädellyt kuljetukset). Olen ajanut sekä runkoa että jakoa. Tuttuja ovat täysperävaunu ja nuppi. Muutaman keikan olen tehnyt puolikkaalla.
Pidän tauot lain mukaan enkä aja ylikuormia. En aja myöskään epäkuntoisia tai katsastamattomia autoja. Enkä täysperävaunua. Viikonloppuisin (Pe 16:00...Ma 05:00) en työskentele. Palkkani on TES-mukainen. Ajo saa olla mitä vain (jakoa, elintarvikkeita jne) eikä kohteella ole väliä (ulkomaatkin käyvät).
Mikäli haluat hommaan hepun jolta tapahtuu niin tässä hän on.
Puolikkaan kuljettajaksi
22
5680
Vastaukset
- kiinnostunut työnantaja
Miksi ei täysperää, vaikka se on mukavampi ajaa?
Aika huonosti saat työtä noilla yhteystiedoilla :)
Muutenhan ehtosi ovat tuiki normaalit.- Kunnon kuljettaja
Makuasia varmaankin, mutta minusta täysperä on vihon viimeinen vehje pyöriä oudoissa kaupungeissa etsimässä kohdetta. Ahtaat ja pimeät lastausalueet ja kapeat laiturit ovat myrkkyä. Jakaminen täysperällä on saatanasta! Peruuttelu on muutenkin heikon lenkkini tässä ammatissa. Puolikkaan pistäminen laituriin sujuu kuin tanssi mutta täysperävaunu teettää töitä joka kerta yhtä paljon. Ei ole terveellistä hermoille, sydämelle eikä auton ohjaukselle tai vanteille. Ei enää koskaan täysperää!
Eipä viitsi oikein tänne yksityishenkilönä laittaa tietojaan. Sähköposti tukkeutuu saman tien paskasta ja puhelin joutuu terrorin kohteeksi. Mutta yritys/yrittäjä voi laittaa nimensä/nettisivunsa niin otan yhteyttä.
Ehtoni eivät tunnu normaaleilta kun ottaa vertailukohdaksi yritykset joissa olen ollut töissä: Ylikuormia on pakko ottaa, taukoja ei pidetä, viikonloput reissussa jnee...
- otetaan pois siinä
jossain 70 vuotiaalla? Ainakin 70v olet noilla tiedoilla.
Jos olisit vielä lääkäri niin olisi mahdollisuutta tulla hommiin koska silloin voisit itse kirjottaa todistus että rekkakortti ei pois otetaan.- Kunnollinen kuljettaja
Olen hiukan yli 40-vuotias.
- PEIKKO.
Kunnollinen kuljettaja kirjoitti:
Jos herralla on tommonen koulutus ym., niin kait sä sillon osaat hakea täältä työilmoitussivut. Siellä on pilvinpimein yrityksiä, jotka hakevat mm. puoliperävaununkuljettajia. Eikun toi samainen ilmotus eri kuljetusyrityksiin tai soitto, niin eiköhän tuo työpaikanhaku onnistu sitäkautta paremmin kun täältä pulinapalstalta. Kuljetusalalla on pula nimenomaan hyvistä kuskeista. Mut älä ny kummiskaan sitte mainosta miten onnettomasti peruuttelet täysperällä:)
- PEIKKO.
Kunnollinen kuljettaja kirjoitti:
..... se piti vielä sanoman, että älä missään nimessä kehuskele miten lainkuuliainen olet ajoissasi=D . Taidat olla aikast höperö... Jos herra osaa rekkaa kuin rekkaa kuskata, nii turha sitä on vielä erikseen mainita, että osaanhan mä kanssa nuppia ajaa! Meinaakko sää että hevosella niitä kuomia vedellään=D
- Jimmy Hoffa
Soita heti Rajamäen puljulle, siellä on kymmenittäin just noita ukkoja, varmasti saat duunipaikan. Mutta hei, älä mainitse mitään mistään tauoista.
- Tunnollinen kuski
Etsin työtä puoliperävaunuyhdistelmän kuljettajana. Olen omasta mielestäni ahkera, luotettava,oma-alotteinen(ajojärjestelijä), hyvän näköinen, ylimielinen ja tiedän kaiken. Työkokemusta löytyy usealta eri alalta (metalli,rakennus ja etenkin olen SUUNNITELLUT TEKEVÄNI kaikenlaista (kun en tiedä mitä tekisin isona) jne...) olen muunmuassa insinööri ja reservin luutnantti. Minulla on ABECE-kortti, ADR-lupa,äidin lupa, muijan lupa, ja kursseja olen käynyt monenlaisia. Työkokemusta löytyy jonkin verran kotimaan- ja ulkomaanliikenteestä (Ruotsi, Norja) sekä elintarvikekuljetuksista (lämpösäädellyt kuljetukset). Olen ajanut sekä runkoa että jakoa. Tuttuja ovat täysperävaunu ja nuppi. Muutaman keikan olen tehnyt puolikkaalla.
Pidän tauot lain mukaan enkä aja ylikuormia. En aja myöskään miljoona ajetuilla vanhoilla paskoilla enkä "mahdu" normaalikorkuiseen ohjaamoon. Viikonloppuisin (Pe 16:00...Ma 05:00) en työskentele. Palkkani on TES-mukainen. Ajo saa olla mitä vain (jakoa, elintarvikkeita jne) eikä kohteella ole väliä (kunhan se on suomen ja espanjan väliä, 8 tuntia päivässä, joka yö kotona, ulkomaan päivärahat tietty, uus vinkkelikoneinen ärrä kania lamberetin kylmäkaapilla jossa ei ole takaovia ja thermokingin kylmäkone). Mikäli haluat hommaan hepun jolta tämä kaikki luonnistuu niin here i am.- hoh hoijaa
ajaisin minäkin vesipää kaniaa lasilaatikolla ilman takaovia ,saksanlaivalle
- Anonyymi
CVsi perusteella minulla on tarjota sinulle työpaikka.
Runkoa Rovaniemeltä Lissaboniin ja siinä sitten jakoa Kittilästä Marbellaan.
Purjekoneen polttoainetta etelään ja terveisiä pohjoiseen. Molemmat non ADR. Kalustona nyt ei ole ehdottamaasi ovetonta jääkaappia, mutta käykö konttiperävaunu ja genset? Ja vetoauton voit valita patanokasta tai niittikopista. Toivottavasti saat jalkasi sopimaan.
Lentolippu Seutulaan ja takaisin lähimmälle ajokin taukopaikalle joka arkipäivälle. Päivärahaa en maksa.
Muuten palkka Taukoehtosopimuksen mukaan.
Lisäksi Pariisin läpiajolupa löytyy ja parkkiruudut reitin tärkeimpien kiitoratojen VIP -alueilta. Ja kausikortti Reeperbahnille.
Aloitus heti tai välittömästi.
- koulutuksella
pääsee ajamaan vaikka Hornettia.
- SEKAtm
On kuski porukassa heikomminkin koulutettuja,ja hyvin on pärjänneet.Listassa on yksi puute,ei ole tunnetta mukana kutsumuksen puute paistaa läpi hakemus tekstistä.Nuorna miesnä ollessa täysperä oli tähtäimessä ,kun luuranko Fargoa pyöreistä partapeileistä tähtäili laituriin,puolikas oli joku välivaihe uraputkessa!Ja kyllä sitä täysperä herkkua tuli maisteltua omiks tarpeiks.
- 143
Ei muuten pääe!
- 143
Hienosti on hommat hallinnasssa!Lykkyä tykö!Miksi noilla avuilla kuskiksi?Ajohallintaan tai mestariksi parempi suunnata!Eli jonkun firman ajojärjestelijäksi vaikka?
Liekö ollut taas tuo viesti Provo? - saksanseisojavoimaa
unohda hyvä mies pitkien yhdistelmien ajaminen
jollei viikonloppu ajot kiinnosta.voithan vaikka viikot suunnitella että mitä huomenna tekis.ja unohda koko auto ala tuolla asenteella. - pee-aaa
saitko töitä tällä ilmotuksella?
- wertyuiopå¨
liekkö saanut potkulaudan kuskin paikkaa?
- pöö
Tosissaanko tollasia kirjottelee. Helvetin hyvä kuski ja homma käy. Ei kuitenkaan osaa ajaa täysperää ja ilmoittaa heti mitä ei suostu tekemään ja milloin suvaitsee työskennellä. Taitaa odotella kotona että joku tulee kerjäämään töihin....
- Anonyymi
No, missä tämä timantinkova ap täysperävaunuyhdistelmänkuljettaja tätä nykyä työskentelee, joka ei kuitenkaan suostu täysperävaunua vetämään, varsinkaan viikonloppuisin???
- Anonyymi
Hyvä aloitus, ajan itsekin puoliperävaunua ma-pe ja klo 7-17 välillä ja ajoreitit päivässä 100km-450 km.
Täysrperävaunua olen vähemmän ajanut enkä oikein oppinut sitä peruuttamaan ahtaisiin paikkoihin, varmaan oppiisn jos sitä koko ajan ajaisin mutta on noloa kun kuskit katsoo ja nauraa vierestä kun sahaat laituriin.
Pistän puoliperävaunun kerralla laituriin tai kulman taakse, ja kun täysperässä pitää erilailla kääntää rattia ja seurata kärryn etuakselia ja siinä on oma oppimisensa
Terv. Kuljettaja 53v. - Anonyymi
Jaa....
Koko tarina taitaa ... olla ... PALSTAN VAHDIN KIRJOITTAMA . - Anonyymi
Mihin me yrittäjät noin taitavaa aloittajaa tarvitaan. Tunsin joskus sähkötekniikan korkeakouluopiskelijan. Hänen tarinansa kuulostivat samanlaisilta. Liekö sama paviaani asialla tässäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268