Puolikkaan kuljettajaksi

Kunnollinen kuski

Etsin työtä puoliperävaunuyhdistelmän kuljettajana.

Olen ahkera, luotettava, oma-alotteinen, hyväkuntoinen, asiakaspalveluhenkinen ja monitaitoinen. Työkokemusta hyvin paperein löytyy usealta eri alalta (metalli, rakennus, suunnittelu jne...) ja minulla on opisto- ja korkea-asteen tutkinnotkin erinomaisin paperein.

Minulla on ABECE-kortti, ADR-lupa ja koulutus alalle. Työkokemusta löytyy jonkin verran kotimaan- ja ulkomaanliikenteestä (Ruotsi, Norja) sekä elintavikekuljetuksista (lämpösäädellyt kuljetukset). Olen ajanut sekä runkoa että jakoa. Tuttuja ovat täysperävaunu ja nuppi. Muutaman keikan olen tehnyt puolikkaalla.

Pidän tauot lain mukaan enkä aja ylikuormia. En aja myöskään epäkuntoisia tai katsastamattomia autoja. Enkä täysperävaunua. Viikonloppuisin (Pe 16:00...Ma 05:00) en työskentele. Palkkani on TES-mukainen. Ajo saa olla mitä vain (jakoa, elintarvikkeita jne) eikä kohteella ole väliä (ulkomaatkin käyvät).

Mikäli haluat hommaan hepun jolta tapahtuu niin tässä hän on.

22

5949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostunut työnantaja

      Miksi ei täysperää, vaikka se on mukavampi ajaa?
      Aika huonosti saat työtä noilla yhteystiedoilla :)
      Muutenhan ehtosi ovat tuiki normaalit.

      • Kunnon kuljettaja

        Makuasia varmaankin, mutta minusta täysperä on vihon viimeinen vehje pyöriä oudoissa kaupungeissa etsimässä kohdetta. Ahtaat ja pimeät lastausalueet ja kapeat laiturit ovat myrkkyä. Jakaminen täysperällä on saatanasta! Peruuttelu on muutenkin heikon lenkkini tässä ammatissa. Puolikkaan pistäminen laituriin sujuu kuin tanssi mutta täysperävaunu teettää töitä joka kerta yhtä paljon. Ei ole terveellistä hermoille, sydämelle eikä auton ohjaukselle tai vanteille. Ei enää koskaan täysperää!

        Eipä viitsi oikein tänne yksityishenkilönä laittaa tietojaan. Sähköposti tukkeutuu saman tien paskasta ja puhelin joutuu terrorin kohteeksi. Mutta yritys/yrittäjä voi laittaa nimensä/nettisivunsa niin otan yhteyttä.

        Ehtoni eivät tunnu normaaleilta kun ottaa vertailukohdaksi yritykset joissa olen ollut töissä: Ylikuormia on pakko ottaa, taukoja ei pidetä, viikonloput reissussa jnee...


    • otetaan pois siinä

      jossain 70 vuotiaalla? Ainakin 70v olet noilla tiedoilla.
      Jos olisit vielä lääkäri niin olisi mahdollisuutta tulla hommiin koska silloin voisit itse kirjottaa todistus että rekkakortti ei pois otetaan.

      • Kunnollinen kuljettaja

        Olen hiukan yli 40-vuotias.


      • PEIKKO.
        Kunnollinen kuljettaja kirjoitti:

        Olen hiukan yli 40-vuotias.

        Jos herralla on tommonen koulutus ym., niin kait sä sillon osaat hakea täältä työilmoitussivut. Siellä on pilvinpimein yrityksiä, jotka hakevat mm. puoliperävaununkuljettajia. Eikun toi samainen ilmotus eri kuljetusyrityksiin tai soitto, niin eiköhän tuo työpaikanhaku onnistu sitäkautta paremmin kun täältä pulinapalstalta. Kuljetusalalla on pula nimenomaan hyvistä kuskeista. Mut älä ny kummiskaan sitte mainosta miten onnettomasti peruuttelet täysperällä:)


      • PEIKKO.
        Kunnollinen kuljettaja kirjoitti:

        Olen hiukan yli 40-vuotias.

        ..... se piti vielä sanoman, että älä missään nimessä kehuskele miten lainkuuliainen olet ajoissasi=D . Taidat olla aikast höperö... Jos herra osaa rekkaa kuin rekkaa kuskata, nii turha sitä on vielä erikseen mainita, että osaanhan mä kanssa nuppia ajaa! Meinaakko sää että hevosella niitä kuomia vedellään=D


    • Jimmy Hoffa

      Soita heti Rajamäen puljulle, siellä on kymmenittäin just noita ukkoja, varmasti saat duunipaikan. Mutta hei, älä mainitse mitään mistään tauoista.

    • Tunnollinen kuski

      Etsin työtä puoliperävaunuyhdistelmän kuljettajana. Olen omasta mielestäni ahkera, luotettava,oma-alotteinen(ajojärjestelijä), hyvän näköinen, ylimielinen ja tiedän kaiken. Työkokemusta löytyy usealta eri alalta (metalli,rakennus ja etenkin olen SUUNNITELLUT TEKEVÄNI kaikenlaista (kun en tiedä mitä tekisin isona) jne...) olen muunmuassa insinööri ja reservin luutnantti. Minulla on ABECE-kortti, ADR-lupa,äidin lupa, muijan lupa, ja kursseja olen käynyt monenlaisia. Työkokemusta löytyy jonkin verran kotimaan- ja ulkomaanliikenteestä (Ruotsi, Norja) sekä elintarvikekuljetuksista (lämpösäädellyt kuljetukset). Olen ajanut sekä runkoa että jakoa. Tuttuja ovat täysperävaunu ja nuppi. Muutaman keikan olen tehnyt puolikkaalla.
      Pidän tauot lain mukaan enkä aja ylikuormia. En aja myöskään miljoona ajetuilla vanhoilla paskoilla enkä "mahdu" normaalikorkuiseen ohjaamoon. Viikonloppuisin (Pe 16:00...Ma 05:00) en työskentele. Palkkani on TES-mukainen. Ajo saa olla mitä vain (jakoa, elintarvikkeita jne) eikä kohteella ole väliä (kunhan se on suomen ja espanjan väliä, 8 tuntia päivässä, joka yö kotona, ulkomaan päivärahat tietty, uus vinkkelikoneinen ärrä kania lamberetin kylmäkaapilla jossa ei ole takaovia ja thermokingin kylmäkone). Mikäli haluat hommaan hepun jolta tämä kaikki luonnistuu niin here i am.

      • hoh hoijaa

        ajaisin minäkin vesipää kaniaa lasilaatikolla ilman takaovia ,saksanlaivalle


      • Anonyymi

        CVsi perusteella minulla on tarjota sinulle työpaikka.
        Runkoa Rovaniemeltä Lissaboniin ja siinä sitten jakoa Kittilästä Marbellaan.
        Purjekoneen polttoainetta etelään ja terveisiä pohjoiseen. Molemmat non ADR. Kalustona nyt ei ole ehdottamaasi ovetonta jääkaappia, mutta käykö konttiperävaunu ja genset? Ja vetoauton voit valita patanokasta tai niittikopista. Toivottavasti saat jalkasi sopimaan.
        Lentolippu Seutulaan ja takaisin lähimmälle ajokin taukopaikalle joka arkipäivälle. Päivärahaa en maksa.
        Muuten palkka Taukoehtosopimuksen mukaan.
        Lisäksi Pariisin läpiajolupa löytyy ja parkkiruudut reitin tärkeimpien kiitoratojen VIP -alueilta. Ja kausikortti Reeperbahnille.
        Aloitus heti tai välittömästi.


    • koulutuksella

      pääsee ajamaan vaikka Hornettia.

      • SEKAtm

        On kuski porukassa heikomminkin koulutettuja,ja hyvin on pärjänneet.Listassa on yksi puute,ei ole tunnetta mukana kutsumuksen puute paistaa läpi hakemus tekstistä.Nuorna miesnä ollessa täysperä oli tähtäimessä ,kun luuranko Fargoa pyöreistä partapeileistä tähtäili laituriin,puolikas oli joku välivaihe uraputkessa!Ja kyllä sitä täysperä herkkua tuli maisteltua omiks tarpeiks.


      • 143

        Ei muuten pääe!


    • 143

      Hienosti on hommat hallinnasssa!Lykkyä tykö!Miksi noilla avuilla kuskiksi?Ajohallintaan tai mestariksi parempi suunnata!Eli jonkun firman ajojärjestelijäksi vaikka?
      Liekö ollut taas tuo viesti Provo?

    • saksanseisojavoimaa

      unohda hyvä mies pitkien yhdistelmien ajaminen
      jollei viikonloppu ajot kiinnosta.voithan vaikka viikot suunnitella että mitä huomenna tekis.ja unohda koko auto ala tuolla asenteella.

    • pee-aaa

      saitko töitä tällä ilmotuksella?

    • wertyuiopå¨

      liekkö saanut potkulaudan kuskin paikkaa?

    • pöö

      Tosissaanko tollasia kirjottelee. Helvetin hyvä kuski ja homma käy. Ei kuitenkaan osaa ajaa täysperää ja ilmoittaa heti mitä ei suostu tekemään ja milloin suvaitsee työskennellä. Taitaa odotella kotona että joku tulee kerjäämään töihin....

    • Anonyymi

      No, missä tämä timantinkova ap täysperävaunuyhdistelmänkuljettaja tätä nykyä työskentelee, joka ei kuitenkaan suostu täysperävaunua vetämään, varsinkaan viikonloppuisin???

    • Anonyymi

      Hyvä aloitus, ajan itsekin puoliperävaunua ma-pe ja klo 7-17 välillä ja ajoreitit päivässä 100km-450 km.
      Täysrperävaunua olen vähemmän ajanut enkä oikein oppinut sitä peruuttamaan ahtaisiin paikkoihin, varmaan oppiisn jos sitä koko ajan ajaisin mutta on noloa kun kuskit katsoo ja nauraa vierestä kun sahaat laituriin.
      Pistän puoliperävaunun kerralla laituriin tai kulman taakse, ja kun täysperässä pitää erilailla kääntää rattia ja seurata kärryn etuakselia ja siinä on oma oppimisensa
      Terv. Kuljettaja 53v.

    • Anonyymi

      Jaa....

      Koko tarina taitaa ... olla ... PALSTAN VAHDIN KIRJOITTAMA .

    • Anonyymi

      Mihin me yrittäjät noin taitavaa aloittajaa tarvitaan. Tunsin joskus sähkötekniikan korkeakouluopiskelijan. Hänen tarinansa kuulostivat samanlaisilta. Liekö sama paviaani asialla tässäkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2024
    2. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      102
      1835
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1629
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

      Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1484
    5. Multa sulle

      Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1172
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

      Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1093
    7. Ei se mene ohi ajan kanssa

      Näin se vaan on.
      Ikävä
      76
      1077
    8. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

      Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1073
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

      Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1056
    10. Onko sulla empatiakykyä?

      Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1003
    Aihe