hotellit

entiedäää

Missä olisi hotelleja lähellä nähtävyyksiä ?
Jotain halpoja / keskiluokkaista hintatasoa...
Esim Eiffelin lähistöltä ? Vai millaisia bussiyhteyksiä sinne olisi ?

4

1065

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

Ei kannata ottaa hotellia läheltä Eiffeliä ainakaan minun mielestäni, sillä eiffel on ikään kuin hieman sivussa kaikista muista nähtävyyksistä ja kiinnostavista paikoista. Kun kuitenkin siellä Eiffelillä käy matkansa aikana vain kerran.
      Jos tarkoitus on liikkua metrolla (mitä kovasti suosittelen, pääsee nopsaan ja edullisesti paikasta toiseen) kannattaa ottaa joku hotelli läheltä metrolinjaa jolla pääsee moneen paikkaan tai sellaisen metroaseman läheltä josta lähtee monta linjaa. Linjan 1 varrelle (tai sellaisella mistä on hyvä vaihtaa 1 linjalle) kannattaa mennä, koska sen varrella on Champs elysees ja Louvre yms ja siltä linjalta on hyvät vaihtoyhteydet. Kaikista paras homma olisi jos saisit jostain pariisin kartan (myös metrokartan). Tältä sivulta ainakin löytyy kaikki kulkuyhteysjutut ja jotain tietoa nähtävyyksien hinnoista: yms.http://www.ratp.info/touristes/index.php?langue=en
      Ja kandee varmaan ettii noita hotelleita esim. eebookersin ja arean sivuilta... Oon jotain kirjottanu noihin alempiikin keskusteluihin, kannattaa kattoa.

• Ydinkeskusta on itse asiassa aika pieni, joten se on ihan hyvin käveltävissä tai jos ei jaksa kävellä, niin sitten edellisen vastaajan neuvon mukaiseti metrolla.

Suomalaisille myytävät keskihintaiset ja halvemmat hotellialueet ovat Hausmannin pohjoispuolella tai vitosessa. Pidemmällä Hausmannin pohjoispuolella kannattaa varoa alueita, joissa majoitustoiminta muuttuu palvelutoiminnaksi ;-) Rautatieasemien ympäristö on usein vähän rauhatonta, kuten kaikkialla.

Itse olin viimeksi lasten kanssa kohtuuhintaisessa hotellissa, aivan metroaseman vieressä, vitosen eteläosissa. Kävelimme pääosin kuitenkin keskustaan, koska matka ei vienyt kuin puolisen tuntia ja näki vaihtelemalla reittiä aika paljon enemmän kuin maan alla. Suosittelen vasenta rantaa.

Yksi jonkinlaisen tason mittari on hotellin listaaminen Michelin'in Guide Rouge Paris oppaassa. Siinä on myös kohtuuhintaisia vaihtoehtoja.

• Keskustaan!
        KPy kirjoitti:

Ydinkeskusta on itse asiassa aika pieni, joten se on ihan hyvin käveltävissä tai jos ei jaksa kävellä, niin sitten edellisen vastaajan neuvon mukaiseti metrolla.

Suomalaisille myytävät keskihintaiset ja halvemmat hotellialueet ovat Hausmannin pohjoispuolella tai vitosessa. Pidemmällä Hausmannin pohjoispuolella kannattaa varoa alueita, joissa majoitustoiminta muuttuu palvelutoiminnaksi ;-) Rautatieasemien ympäristö on usein vähän rauhatonta, kuten kaikkialla.

Itse olin viimeksi lasten kanssa kohtuuhintaisessa hotellissa, aivan metroaseman vieressä, vitosen eteläosissa. Kävelimme pääosin kuitenkin keskustaan, koska matka ei vienyt kuin puolisen tuntia ja näki vaihtelemalla reittiä aika paljon enemmän kuin maan alla. Suosittelen vasenta rantaa.

Yksi jonkinlaisen tason mittari on hotellin listaaminen Michelin'in Guide Rouge Paris oppaassa. Siinä on myös kohtuuhintaisia vaihtoehtoja.

Itse olen tykännyt, että parhain sijainti on lähellä Oopperaa. Eli esim. siten että Opera tai Grands Boulevards on lähin metroasema. Lentokentältä tulee bussi ooperan viereen, joten kyyditkin on helppo järjestää. Busseja ja metroja kulkee taajaan ja täältä on kiva kävelläkin eri nähtävyyksille.

• Keskustaan! kirjoitti:

Itse olen tykännyt, että parhain sijainti on lähellä Oopperaa. Eli esim. siten että Opera tai Grands Boulevards on lähin metroasema. Lentokentältä tulee bussi ooperan viereen, joten kyyditkin on helppo järjestää. Busseja ja metroja kulkee taajaan ja täältä on kiva kävelläkin eri nähtävyyksille.

Opéra on todella keskeinen alue ja sieltä kävelee pääosaan nähtävyyksistä huonompikuntoinenkin. Alueista 2ᵉ ja 9ᵉ ovat vain aika hintavia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      52
      1181
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      90
      1157
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      17
      1030
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      17
      878
    5. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      45
      793
    6. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      112
      758
    7. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      64
      722
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      12
      697
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      38
      609
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      70
      591
    Aihe