hotellit

entiedäää

Missä olisi hotelleja lähellä nähtävyyksiä ?
Jotain halpoja / keskiluokkaista hintatasoa...
Esim Eiffelin lähistöltä ? Vai millaisia bussiyhteyksiä sinne olisi ?

4

998

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .............

      Ei kannata ottaa hotellia läheltä Eiffeliä ainakaan minun mielestäni, sillä eiffel on ikään kuin hieman sivussa kaikista muista nähtävyyksistä ja kiinnostavista paikoista. Kun kuitenkin siellä Eiffelillä käy matkansa aikana vain kerran.
      Jos tarkoitus on liikkua metrolla (mitä kovasti suosittelen, pääsee nopsaan ja edullisesti paikasta toiseen) kannattaa ottaa joku hotelli läheltä metrolinjaa jolla pääsee moneen paikkaan tai sellaisen metroaseman läheltä josta lähtee monta linjaa. Linjan 1 varrelle (tai sellaisella mistä on hyvä vaihtaa 1 linjalle) kannattaa mennä, koska sen varrella on Champs elysees ja Louvre yms ja siltä linjalta on hyvät vaihtoyhteydet. Kaikista paras homma olisi jos saisit jostain pariisin kartan (myös metrokartan). Tältä sivulta ainakin löytyy kaikki kulkuyhteysjutut ja jotain tietoa nähtävyyksien hinnoista: yms.http://www.ratp.info/touristes/index.php?langue=en
      Ja kandee varmaan ettii noita hotelleita esim. eebookersin ja arean sivuilta... Oon jotain kirjottanu noihin alempiikin keskusteluihin, kannattaa kattoa.

      • Ydinkeskusta on itse asiassa aika pieni, joten se on ihan hyvin käveltävissä tai jos ei jaksa kävellä, niin sitten edellisen vastaajan neuvon mukaiseti metrolla.

        Suomalaisille myytävät keskihintaiset ja halvemmat hotellialueet ovat Hausmannin pohjoispuolella tai vitosessa. Pidemmällä Hausmannin pohjoispuolella kannattaa varoa alueita, joissa majoitustoiminta muuttuu palvelutoiminnaksi ;-) Rautatieasemien ympäristö on usein vähän rauhatonta, kuten kaikkialla.

        Itse olin viimeksi lasten kanssa kohtuuhintaisessa hotellissa, aivan metroaseman vieressä, vitosen eteläosissa. Kävelimme pääosin kuitenkin keskustaan, koska matka ei vienyt kuin puolisen tuntia ja näki vaihtelemalla reittiä aika paljon enemmän kuin maan alla. Suosittelen vasenta rantaa.

        Yksi jonkinlaisen tason mittari on hotellin listaaminen Michelin'in Guide Rouge Paris oppaassa. Siinä on myös kohtuuhintaisia vaihtoehtoja.


      • Keskustaan!
        KPy kirjoitti:

        Ydinkeskusta on itse asiassa aika pieni, joten se on ihan hyvin käveltävissä tai jos ei jaksa kävellä, niin sitten edellisen vastaajan neuvon mukaiseti metrolla.

        Suomalaisille myytävät keskihintaiset ja halvemmat hotellialueet ovat Hausmannin pohjoispuolella tai vitosessa. Pidemmällä Hausmannin pohjoispuolella kannattaa varoa alueita, joissa majoitustoiminta muuttuu palvelutoiminnaksi ;-) Rautatieasemien ympäristö on usein vähän rauhatonta, kuten kaikkialla.

        Itse olin viimeksi lasten kanssa kohtuuhintaisessa hotellissa, aivan metroaseman vieressä, vitosen eteläosissa. Kävelimme pääosin kuitenkin keskustaan, koska matka ei vienyt kuin puolisen tuntia ja näki vaihtelemalla reittiä aika paljon enemmän kuin maan alla. Suosittelen vasenta rantaa.

        Yksi jonkinlaisen tason mittari on hotellin listaaminen Michelin'in Guide Rouge Paris oppaassa. Siinä on myös kohtuuhintaisia vaihtoehtoja.

        Itse olen tykännyt, että parhain sijainti on lähellä Oopperaa. Eli esim. siten että Opera tai Grands Boulevards on lähin metroasema. Lentokentältä tulee bussi ooperan viereen, joten kyyditkin on helppo järjestää. Busseja ja metroja kulkee taajaan ja täältä on kiva kävelläkin eri nähtävyyksille.


      • Keskustaan! kirjoitti:

        Itse olen tykännyt, että parhain sijainti on lähellä Oopperaa. Eli esim. siten että Opera tai Grands Boulevards on lähin metroasema. Lentokentältä tulee bussi ooperan viereen, joten kyyditkin on helppo järjestää. Busseja ja metroja kulkee taajaan ja täältä on kiva kävelläkin eri nähtävyyksille.

        Opéra on todella keskeinen alue ja sieltä kävelee pääosaan nähtävyyksistä huonompikuntoinenkin. Alueista 2ᵉ ja 9ᵉ ovat vain aika hintavia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      424
      2962
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2286
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      349
      1996
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1903
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1757
    6. 158
      1212
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1207
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      96
      1144
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1052
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      927
    Aihe