Hyvä sokea-vitsi

Boy

Mies ajeli autolla päin puuta ja sokeutui - teräväkärkinen esine silmistä läpi. Mies kiidätettiin sairaalaan ja silmien päälle laitettiin laput - mitään ei ollut tehtävissä silmien pelastamiseksi. Veriset laput silmillään mies käveli koko lopun elämänsä - kolmekymmentä vuotta. Miestä pilkattiin ja osoiteltiin erilaisuutensa vuoksi, mutta hän kesti sen.

11

5216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kypärä

      mulla on siniset kalsarit jalassa.

      • Jahvetti

        Kuka nyt kesähelteessä kalsareita pitää jalassaan! Eikös stringit tai boxerit riitä?

        Ai niin, se vitsi. Tämän kertoi mulle sokea:

        - Tiedätkös, mikä tässä sokeudessa on kaikkein vittumaisinta?
        - ?
        - No se kun ei näe mitään!


      • harri
        Jahvetti kirjoitti:

        Kuka nyt kesähelteessä kalsareita pitää jalassaan! Eikös stringit tai boxerit riitä?

        Ai niin, se vitsi. Tämän kertoi mulle sokea:

        - Tiedätkös, mikä tässä sokeudessa on kaikkein vittumaisinta?
        - ?
        - No se kun ei näe mitään!

        Ookko nä oolusta!!!


      • Jahvetti kirjoitti:

        Kuka nyt kesähelteessä kalsareita pitää jalassaan! Eikös stringit tai boxerit riitä?

        Ai niin, se vitsi. Tämän kertoi mulle sokea:

        - Tiedätkös, mikä tässä sokeudessa on kaikkein vittumaisinta?
        - ?
        - No se kun ei näe mitään!

        Tarviseekos sitä aina nähdäkään kaikkea? Sokeatkin nimittäin näkevät UNIA.


      • Jahvetti kirjoitti:

        Kuka nyt kesähelteessä kalsareita pitää jalassaan! Eikös stringit tai boxerit riitä?

        Ai niin, se vitsi. Tämän kertoi mulle sokea:

        - Tiedätkös, mikä tässä sokeudessa on kaikkein vittumaisinta?
        - ?
        - No se kun ei näe mitään!

        Ja kuuroudessa taa se, kun ei kuule mitään, mut tartteeks sitä kaikkee kuullakaa?


      • harri kirjoitti:

        Ookko nä oolusta!!!

        Enkä oo ku Jojensuusta.


    • timer

      Ne veriset silmälaput kannatais vaihtaa. 30 vuoden jälkeen ne on varmaan aika roisin näköset ja haisee.

      • No se ei varmasti jää huomaamatta.


      • Mut onks niit tarpee vaihtaaka sit? Se silmälappumies tulee kato sokeeks kumminki.


    • JK

      VAI NIIN

    • Anonyymi

      Missä kohtaa pitää nauraa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1419
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      323
      1018
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      150
      692
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      35
      683
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      40
      630
    7. 52
      561
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      114
      536
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe