Halvin rajoittamaton hotelli

Riekale.fi näky maksavan 140€/2vuotta, ja liikennettä ei oo rajoitettu. Löytyykö halvemmalla tollasta rajoittamatonta? Tilaa ei periaatteessa tarvii olla paljo mitään. Mitä muuten tarkottaa "DNS-ylläpito asiakkaan verkkotunnuksille veloituksetta"?

11

1857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpö.

Näin kertoo wikepedia: »Domain Name System (DNS) on Internetin nimipalvelujärjestelmä, joka muuntaa nimiä IP-osoitteiksi.»

Eli hotelli ei veloita siitä, että domainillesi tulevat pyynnöt ohjataan siihen osoitteeseen jossa sivusi sijaitsevat.

Esimerkiksi kun kirjoitat osoitteeksi http://telkku.com , niin pyyntö ohjataan todelliseen osoitteeseen http://217.30.182.111/ .

• ooooooj

dns ylläpito tarkoittaa sitä että jos sulla on muita verkkoosoitteita esim huuhaa.com ja toinenesimerkki.com niin ne ylläpitää niiden nimipalvelimia ilmaisiks ja ne domainit voi liittää palveluun

• Pysy kaukana

Liikenne on _aina_ rajoitettu joka ainoassa webhotellissa. Ei ole olemassa mitään ääretöntä nettiyhteyttä, jonka kapasiteetti olisi loputon.

On harhaanjohtavaa mainontaa, jos joku mainostaa että liikennettä ei ole rajoitettu mitenkään. Itse pysyisin kaukana sellaisesta firmasta.

• Älä usko edellistä

Inhottavaa valehtelua ja panettelua tuo edellinen viesti!

Jos on luvattu ettei kaistalla ole siirtorajoja niin sillon niitä ei ole.

Tämä tarkoittaa sitä kun jollain webhotelleilla on esim 5gt/kk liikennettä jonka jälkeen ylimenevät laskutetaan erikseen tai sitten palvelu suljetaan kokonaan.

Noilla ei ole käytössä tälläistä käytäntöä.

Itse olen asiakkaana heillä ollut vasta muutaman kuukauden (tai oikeastaan yhdistyksemme, itse vain käytän irc palvelua). Mitään huonoa sanottavaa ei ole vielä tähän mennessä.

Ettei nyt edellisen viestin kirjoittaja tarkoituksella yrittänyt mustamaalata kilpailevaa yritystä ?? ;)

• Dreonia
        Älä usko edellistä kirjoitti:

Inhottavaa valehtelua ja panettelua tuo edellinen viesti!

Jos on luvattu ettei kaistalla ole siirtorajoja niin sillon niitä ei ole.

Tämä tarkoittaa sitä kun jollain webhotelleilla on esim 5gt/kk liikennettä jonka jälkeen ylimenevät laskutetaan erikseen tai sitten palvelu suljetaan kokonaan.

Noilla ei ole käytössä tälläistä käytäntöä.

Itse olen asiakkaana heillä ollut vasta muutaman kuukauden (tai oikeastaan yhdistyksemme, itse vain käytän irc palvelua). Mitään huonoa sanottavaa ei ole vielä tähän mennessä.

Ettei nyt edellisen viestin kirjoittaja tarkoituksella yrittänyt mustamaalata kilpailevaa yritystä ?? ;)

Hei,

Todellisuudessa joutuu palveluntarjoaja laittamaan hanat kiinni, jos alkaa kaistaa "liikaa" kulumaan. Rajoittamaton on markkinointikikka, jossa raja tulee vastaan aina.

• Matti H

En tiedä onko halvin vai ei, mutta itse olen käyttänyt puolisen vuotta suncomet.com min pakettia ja ainakin edullinen on, kun ei maksa ku sen 20 eur vuodessa.

• ei näin

Mistä näitä Matti H:ta ja aleksialeksi:a aina ryömii maan pinnalle. Tuottaa pienellekin firmalle huonoa mainosta kun omistaja tai osakas jää kiinni oman firmansa mainostamisesta salaa

• Otin joku aika sitten web hotellin tuolta Riekale.fi, ja täytyy sanoa että on todella hyvä. Asiakaspalvelu pelaa monesti reaaliajassa jopa juhlapyhinä! Palvelimetkin sijaitsevat Suomessa. En mistään hinnasta ottaisi ulkomaista.

• Joopasenjoo

Mainosta nyt vielä vähän selkeemmine omaa / kaverin yritystä.

Voi herran isä teidän kanssa.

• Joopasenjoo kirjoitti:

Mainosta nyt vielä vähän selkeemmine omaa / kaverin yritystä.

Voi herran isä teidän kanssa.

En tunne yhtään kyseisen firman omistajaa. Kerroin vaan mihin ratkaisuun päädyin. Alussa mietitytti tuo Riekale kun oli niin kallis muihin verrattuna, mutta kyllä tuo on ollu hintansa väärti kun tosiaan asiakaspalvelu pelaa monesti juhlapyhinäkin.

• ffgfg

Siinä on kaikki palvelut--- rajattomasti-----

on se aika halpa en ole ainakaan itse tilannut siitä mitään mut olen kuullut et se on ihan ok

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4457
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1178
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      83
      913
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      10
      847
    9. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      846
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      816
    Aihe