asiakaspalvelu nolla! !!!

ei vastaa kukaan

telefinlandin asiakaspalvelu ei toimi lainkaan ,ei saa puhelinyhteyttä, ei vastata netin kautta,laskutus täysin omituista jne.
johto ei vastaa, leikö sitä edes olemassa. tosi syvältä koko touhu. näin suomessa kusetetaan ja se on laillista!!! nyt sonera (samaa puljua) pistää taas väkeä 4-tielle, joten palvelu voi vain huonontua. toivottavasti netti puhelinliikenne syrjäyttää sonerat ja muut rosvojoukot.

9

1500

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pelaa

Oon hyvin saanu asiakaspalvelua puhelimitse Telefinlandilla.Tosin ennen joulua oli jokin laskutus sydeemi vaihdos meneillään niin silloin oli takkuamista ja laskuttivat jotain ihme juttui tai niinkun oli päivämääriä päällekkain samoja parissa laskussa.nettisivut meni huonommaksi uudistuksen jälkeen mielestäni,mutta toki joillakin on käynyt samoin kun sulla ja mitenkään puutu sun mielipiteesees,kunhan vain totesin tään oman mielipiteeni.

• posa

Minulle ainakin asikaspalvelu pelannut niinä kolmena kertana, kun olen soittanut.

• TF: asiakas neuvoja

tuo on paska puhetta että ei muka vastata!höpön löpö... ite olen töissä täällä joten tiedän miten asia on :) joskus saa jopa odottaa että puhelin soisi.

• pian ex-asiakas

Oon yrittänyt kolme viikkoa saada lähes päivittäin yhteyttä TF:iin netin kautta, s-postilla ja jopa tavallisella kirjeellä, mutta eipä vastata. Ilmeisesti vastaa vain maksullinen puhelinpalvelu, mutta asiakkaalle ilmaiset kanavat on vain näön vuoksi, eli asiakkaita huijataan oikein kunnolla.

• sanita666666
        pian ex-asiakas kirjoitti:

Oon yrittänyt kolme viikkoa saada lähes päivittäin yhteyttä TF:iin netin kautta, s-postilla ja jopa tavallisella kirjeellä, mutta eipä vastata. Ilmeisesti vastaa vain maksullinen puhelinpalvelu, mutta asiakkaalle ilmaiset kanavat on vain näön vuoksi, eli asiakkaita huijataan oikein kunnolla.

niin maksaako 20senttiä siitä että puheluun vastataan nopestai kun dodottaa 50min ??ja on ilmaista...aisiasta voi olla montaa mieltä...jos ahluaa nopean vastauksen niin kannattaa soittaa :)

• mikään asiakaspalvelija

ei asiakaspalvelijat käytä tuollaista kieltä vaan sanovat asiat vähän sievemmästi

• **hj
        mikään asiakaspalvelija kirjoitti:

ei asiakaspalvelijat käytä tuollaista kieltä vaan sanovat asiat vähän sievemmästi

Oi voi, ihmisiä mekin vain ollaan :D

• asiakaspalvelija
        mikään asiakaspalvelija kirjoitti:

kyllä olen täällä tf.n asiakaspalvelijana :)

• Olen usein soittanut Tele Finlandin asiakaspalveluun ja sieltä on vastattu vähintään 5 minuutin kuluttua eikä ole tarvinnut jonottaa edes puolta tuntia.En tiedä mihin aikaan olet yrittänyt soittaa, mutta palvelu on huomattavasti nopeampaa kuin esim. Soneralla, jossa on pitkät jonotusajat (olen joskus muinoin ollut Soneran asiakas). Nyt otin 2800 minuutin paketin, joka maksaa yhtä paljon kuin nyt voimassa oleva mega-liittymä.Minulla ei ole muuta huomautettavaa kuin se, että operaattori ei ole auki sunnuntaisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5639
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      127
      3923
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      45
      3790
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3464
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2878
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2419
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2184
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2081
    9. 32
      1793
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      429
      1739
    Aihe