Ostoassistentin palkka, tradenomi (BBA)

Anneli21

Olen pienessä 6 hengen tuontifirmassa töissä. Olen hoitanut myynti- ja ostoreskontrat, laskutukset, tilaustenkäsittelyt, alustavan kirjanpidon valmistelut ym tston hallinnolliset työt. Nyt hoidan varastojen seurannan, ulkomaan ostot, kuljetusjärjestelyt. Lasken myös ns vakiohintoja (itse luomillani exel-kaavoilla), ylläpidän hinnastoja, teen kaikenlaisia "käppyröitä" myynneistä, ostoista, katteista yms. Olen parannellut monia toimistotehtäviä oma-aloitteisesti. Koulutukseltani olen alkup. merkonomi, nyttemmin tradenomi(BBA)2004 valmistunut. Olen myös hiljan opettanut kädestä pitäen uuden työntekijän reskontria hoitamaan ja joudun edelleen "vahtimaan" hänen tekemisiään. Ikää mulla on 40, palkkani nyt 2650,- pk-seudulla. Nyt kun olen lueskellut vastaavanlaisia töitä tekevien palkkoja, vastaikään valmistuneetkin näyttävät saavan saman kuin minä. Olen huono palkkaneuvottelija, mutta mikähän mielestänne voisi olla ko toimenkuvalle sopiva palkka vai onko nykyinen palkka ihan "ajan tasalla"?

5

8195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 888777666

Aika hyvää palkkaa saat. Vastavalmistuneet hyvä jos edes saavat jotain työtä.

• pääkaupunkiseudulla myöskin

Olen trade vuosimallia 2005. Vastaan yksin myyntireskontrasta, ostoreskontrasta, kirjanpidosta (ei tilinpäätöstä) ja palkanlaskennasta. Koska olen myös "joka paikan höylä", työtehtäviini voi kuvitella kaikkea, mitä pienessä toimistossa voi olla: tarvikkeiden hankinta, matkajärjestelyt, raportointi, yms. Työntekijöitä on 50. Palkka tällä hetkellä 2800 €/kk. Tosin mitään muuta en saa palkan lisäksi.

• Jaze

Myyntisihteerin töistä, kopiokoneesta ja kahvinkeitosta vastaava Tradenomi vm-04. Palkka 2750 euroa puhelin- ja autoetu. Keskisuuri PK-yritys pohjanmaalla.

• Nils

Minä olen töissä Turussa pankissa, tradenomi UBB vm 2002. Töihini kuuluu johtotehtävät, kuten lomakkeiden kellarista nouto, taulujen suoristaminen ja alaisteni ruokatuntien valvonta. Alaisia minulla on 84, mutta luku on vahvassa nousussa kunhan saamme johtoryhmän kanssa uusimman osastojen yhdistelyrutiinin valmiiksi. Kalvot ko yhdistelystä on jo minulla nahkasalkussa. Palkkaa saan v2008 vain 3289euroa, mutta runsaat ylityöt tarjoiluineen korvaavat päivän toisen aterian melko usein. Ikää minulla on 29v. Palkkaan on tulossa ikälisiä viiden vuoden välein, jos en sitä ennen löydä parempaa työtä.

• kuin

olisi tilitoimistossa töissä: kirjanpito
      tilinpäätöksineen, veroselvitykset,
      budjettien luomista (excel), uusien
      työntekijöiden kouluttamista.
      Tradenomi 2005, merkonomi myös, ikää
      43 vuotta. Palkka 2600 puhelinetu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      346
      2761
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1529
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      976
    5. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      964
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      924
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      78
      889
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      888
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      878
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      829
    Aihe