Kuhmo OY

Millainen työpaikka?

Alanvaihto mielessä ja tuo olisi ainakin varma palkanmaksaja.

32

11092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Saatanan saatana

        Kaikki tuntemani Korhoset on kommareita, liekö sukuvika?


      • Saatanan saatana kirjoitti:

        Kaikki tuntemani Korhoset on kommareita, liekö sukuvika?

        Ihan valkoisia ollaan. Huomen aamulla pidän omatoimiset suojeluskunnan a-harjoitukset.


    • exkuhmooy

      Ei ikinä sinne, älä vaihda alaa.

      • Exoy

        Minulla on Kuhmo Oy:stä pelkkää hyvää sanottavaa...
        Työkaverit mukavia ja palkka ok. Nykyään teen töitä laivan konehuoneessa ja saan 2o€/kk, mutta varsinainen palkka maksetaan sitten myöhemmin.


      • Kateellinen
        Exoy kirjoitti:

        Minulla on Kuhmo Oy:stä pelkkää hyvää sanottavaa...
        Työkaverit mukavia ja palkka ok. Nykyään teen töitä laivan konehuoneessa ja saan 2o€/kk, mutta varsinainen palkka maksetaan sitten myöhemmin.

        2o€/kk ei avaudu minulle, mutta lienee hurjan paljon. Paljonko itse asiassa on o?

        Varsinainen palkka myöhemmin? Arvoitus tuokin.

        Kerropa, miten minäkin pääsisin töihin laivan konehuoneeseen!


      • laitapuoli
        Exoy kirjoitti:

        Minulla on Kuhmo Oy:stä pelkkää hyvää sanottavaa...
        Työkaverit mukavia ja palkka ok. Nykyään teen töitä laivan konehuoneessa ja saan 2o€/kk, mutta varsinainen palkka maksetaan sitten myöhemmin.

        On siellä ainakin yksi komia nuori mies töissä... Vaikkei nyt aiheeseen liitykään.. ;D


      • Anonyymi
        Kateellinen kirjoitti:

        2o€/kk ei avaudu minulle, mutta lienee hurjan paljon. Paljonko itse asiassa on o?

        Varsinainen palkka myöhemmin? Arvoitus tuokin.

        Kerropa, miten minäkin pääsisin töihin laivan konehuoneeseen!

        Näin 15 vuotta myohemnin voin kertoa sinulle. 2o euroa on paljon rahaa
        Laivan konehuoneeseen on pitkä matka Kuhmosta eikä kuhmolaisuus ole varsinaisesti edistävä tekijä hakeutumisessa. Kirjoittelen lisätietoja myöhemmin


    • bläk

      olen ollut kuhmo oy:llä töissä muutaman kerran kesäisin ja mukava paikka on työskennellä. Työkaverit on rentoa porukkaa!

    • k--öl

      kuhmon tukipilari, mene sinne.

    • vakaa duuni

      Ne ammattikätisijät ei oo puoleen vuoteen vinkuneet kun eivät saa loppujakin aarnimetsiä hakata. Luultavasti pyyhkii hyvin. Sinne vaan töihin.

    • yhtiöläinen

      Kyllä Kuhmo Oy:llä on parasta työkaverit ja yhteinen porukkahenki... pikkukoiruus silloin tällöin mielessä:-)
      Palkkakin tulee ajallaan ja duuniaki on ollu jatkuvasti tarjolla.

      • töihin vain

        Aikoinaan kun Kostamus alkoi tuntui että,kaikki sinne menee kultaa vuolemaan,yhtiölläkin oli lähtijöitä muka paremmille palkoille,todellisuudessa taisi yhden käden sormilla laskettavissa lähtijät,Kuhmo oy on ollut aina vakaa työn antaja ja väkensä leivässä pitänyt,Kenellä on mahdollisuus päästä niin töihin vaan ,työkään ei enää ole niin raskasta kuin ennen nyt katsellaan näyttöpäätteeltä kun lankku kulkee ja kovaa


      • verkusonni
        töihin vain kirjoitti:

        Aikoinaan kun Kostamus alkoi tuntui että,kaikki sinne menee kultaa vuolemaan,yhtiölläkin oli lähtijöitä muka paremmille palkoille,todellisuudessa taisi yhden käden sormilla laskettavissa lähtijät,Kuhmo oy on ollut aina vakaa työn antaja ja väkensä leivässä pitänyt,Kenellä on mahdollisuus päästä niin töihin vaan ,työkään ei enää ole niin raskasta kuin ennen nyt katsellaan näyttöpäätteeltä kun lankku kulkee ja kovaa

        hyvä työpaikka ja kauniit toimiston tytöt.


      • sahatyöläinen

        Joo, siihen voi kyl yhtyä että oli mahtavat työkaverit niin sahan kuin tasaamonkin puolella vajaa kymmenen vuotta sitten.. Oishan tuo mukava käydä kattomassa miten on paikka vielä muuttunut sen jälkeen. Onkos muuten vielä avoimia ovia pitäneet?
        Vois käydä kattomassa miltä näyttää nykysin.


      • ....

        enpä tiedä niin mielekkäästä työpaikasta...tuli muutama vuosi oltua ja yhtään hyvää sanaaa en osaa sanoa..töitäkin oli tarjolla miten sattuu ja pompoteltiin miten sattuu


      • Anonyymi
        .... kirjoitti:

        enpä tiedä niin mielekkäästä työpaikasta...tuli muutama vuosi oltua ja yhtään hyvää sanaaa en osaa sanoa..töitäkin oli tarjolla miten sattuu ja pompoteltiin miten sattuu

        Ei siellä laiskat pärjää,Kun töitäkin pitäis tehdä!


    • Anonyymi

      Saapiko jäisen joulukinkun saapiko

      • Anonyymi

        Näin ulkopuolisen kommentoin. Harva työnantaja antaa työntekijöille nykyisin Joulukinkkuja. Jos näin on Kuhmo Oy,n kohdalla, nostan työnantajalle hattua. Se on pieni, mutta hyvä ele työnantajalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin ulkopuolisen kommentoin. Harva työnantaja antaa työntekijöille nykyisin Joulukinkkuja. Jos näin on Kuhmo Oy,n kohdalla, nostan työnantajalle hattua. Se on pieni, mutta hyvä ele työnantajalta.

        Itse olin aikanaan etelässä töissä. Saatiin muutaman kerran joulurahaakin. Kerran tuli 6000 mk. Keväällä ja syksyllä oli saunailta. Juotavaa ja syötävää oli riittävästi. Palkka tietenkin oli hyvä, -saatiin tuotantolisä. Kolmen vuoden välein saatiin ilman ulkoilupuku.
        VALITAN: EU:n liittymisen jälkeen yhtiö muutti Kiinaan...


    • Anonyymi

      Yrittäjänä antaisin kinkun vaikka joka kuukausi, jos saisin ahkeria ja päteviä työntekijöitä firmaani. 🐖👍

      • Anonyymi

        Ja tuulipuvun joka joulu, samallaisen myös emännälle.


      • Anonyymi

        No niitä et perukan vässyköistä tule ikinä saamaan


    • Anonyymi

      Eteenpäin

    • Anonyymi

      Onko etustaja polovinen kommentoinut asiaa Kainuun Sanomille

    • Anonyymi

      Oli joskus mukavia saunailtoja Kuhmo Oyn saunalla. Siellä ei mukiin syljetty ja nauru raikoi. Loppu illasta hotellille kuka vielä jaksoi.. mukavia muistoja. Oltiin kovia sällejä.

      • Anonyymi

        Eiköhän tässä pärjäillä!


    • Anonyymi

      Lakkokeisarit siellä määräilee. Älä mene sinne kenenkään kommarin pompoteltavaksi.

      • Anonyymi

        Niin on, lisäksi pahempi juoruilijoiden tyyssija kuin sellin paari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin on, lisäksi pahempi juoruilijoiden tyyssija kuin sellin paari

        Eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eteenpäin.

        Okei


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Okei

        Eiköhän tässä pärjäillä!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe