Tietääkö kukaan saako Emmanjungan city cross rattaisiin/vaunuihin halutessaan erilaiset renkaat tai vaikkapa kokonaan erirungolla? Istuin osa kun on todella hyvä, mutta esim. tavaran kuljetus "kori" on kamalan pieni kankaisena. Metallinen olisi parempi!
Emmaljunga city cross
6
4732
Vastaukset
- kookostakaikille
Tuon City Crossin edeltäjä oli nimeltään Crossway ja siinä oli todella tilava ja hyvä metallinen tavarakori! Näitä malleja on myynnissä jatkuvasti, eli kannattaa seurailla myyntipalstoja :)
Toisenlaiset renkaat saa toki näihin uusiinkin tai vanhoihin, eli ilmakumipyörät voi niihin vaihtaa.- ????
Onkohan noita vanhan mallisia sitten enää lastertarvike liikkeissä myytävänä, vai onko niissä sitten jo kaikki sitä uutta mallia?
- mietin tätä
???? kirjoitti:
Onkohan noita vanhan mallisia sitten enää lastertarvike liikkeissä myytävänä, vai onko niissä sitten jo kaikki sitä uutta mallia?
Ja mulla olis myös kyssäri, eli voiko city crossien aisaa heittää vai saako jotenkin suunnan vaihdettua?
- adssafad
mietin tätä kirjoitti:
Ja mulla olis myös kyssäri, eli voiko city crossien aisaa heittää vai saako jotenkin suunnan vaihdettua?
city crosseissa ei ole heittoaisaa mutta lukemanin/kuulemanin perusteella istuin osa on todella helppo irroittaa ja kääntää uuden lukitussysteemin takia, eli toisaalta heittoaisa ihan turha..
- ''''''''
adssafad kirjoitti:
city crosseissa ei ole heittoaisaa mutta lukemanin/kuulemanin perusteella istuin osa on todella helppo irroittaa ja kääntää uuden lukitussysteemin takia, eli toisaalta heittoaisa ihan turha..
ei onnistu lasta nostamatta (=herättämättä), jos vaikka tahtoisi auringon takia muuttaa suuntaa. pitää vetää perässään...
- mamma monelle
'''''''' kirjoitti:
ei onnistu lasta nostamatta (=herättämättä), jos vaikka tahtoisi auringon takia muuttaa suuntaa. pitää vetää perässään...
Meillä on nuo City Crossit, enkä todella muihin vaihtaisi! Näissä ei tosiaan ole heittoaisaa, mutta työntösuunnan vaihto onnistuu todella helposti. Toki on totta, että isomman lapsen ollessa kyydissä tuo vaihto ei ihan noin vain käy.
Minusta tuo Cerox malli on kuitenkin aika jäykkä ja isokin, eli siinähän on sitten se heittoaisa. Lisäksi tykkään enemmän tästä City Crossissa olevasta tuuletusluukusta kuomun takaosassa, ceroxissahan lähtee koko kuomun takaosa irti, eikä hyttyssuojaa ole.
Meillä on tykätty tosi paljon City Crosseista, suosittelen lämpimästi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 301426
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731270- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883