Turvallisuudesta Fortalezassa

lasko

Joo-o! Mie aattelin kun olin tätä palstaa lukenu, että mitenköhän siellä uskaltaa liikkua kun se on NIIN VAARALLINEN! Joo kun pitää järjen päässä niin ei pääse rahoistaan eroon tai ainahan se on mahollista mut koskaan miulla ei ollu pelkoa siellä. :) Kellot sun muut korot kannattaa jättää hotellille ja liika kännääminen myös sinne. Eli turvattomuus on YLI mainostettua tällä palstalla.
Kaikin puolin nautin lomastani ja nyt oon taas täällä vesisateessa. :( Olin 2vk tammi-helmikuun vaihteessa siellä.

3

1474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turiset!

Minä pölijä en älynnyt jättää noin 5 eur. arvoista kelloa kotia.
      No onneksi kolme paikallista nuorta miestä avustivat minua, aamulla noin kello 9.00 Beira Marin rantakadulla pääsemään eroon mokomasta kalliista turhakkeesta.
      Ikäväksi asian tekee se, että kello otettiin kädestä puukkoa käyttäen, joten jälki oli myös sen mukaista.

Joten jättäkää kellot kotia, niin ei siellä mitään silloin tapahdu.
      Huoletta voitte kulkea kaupungilla missä vain!

• rivalinda

Varovaisuus on tervettä. On parempi jättää korut ja kellot pois, niin ei anna ryöstäjille tilaisuutta. Fortalezzassa voi liikkua määrätyillä alueilla turvallisesti, mutta faveloihin ei pidä missään tapauksessa mennä.
        Olimme pari vuotta sitten Fortalezzassa 3 viikkoa, eikä meitä ryöstetty. Tuskin menemme sinne enää, ei ollut meidän mieleisemme paikka. Jotkut sen sijaan ovat todella ihastuneet siihen kaupunkiin.

• rivalinda kirjoitti:

Varovaisuus on tervettä. On parempi jättää korut ja kellot pois, niin ei anna ryöstäjille tilaisuutta. Fortalezzassa voi liikkua määrätyillä alueilla turvallisesti, mutta faveloihin ei pidä missään tapauksessa mennä.
        Olimme pari vuotta sitten Fortalezzassa 3 viikkoa, eikä meitä ryöstetty. Tuskin menemme sinne enää, ei ollut meidän mieleisemme paikka. Jotkut sen sijaan ovat todella ihastuneet siihen kaupunkiin.

Näinhän se menee ettei liika varovaisuus oo ikinä turhaa. ja jatko myöskin täyttä totta! :)
        Kyll ainakii mie tykästyin paikkaan. Ja sehän on ihan selvä ettei kaikki tykkää ja jokaisella on oma hyvä maku jostain kohteesta ja toiselle sit jää vähä huonmpi fiilis. Kyllä todellakin voisin mennä sinne uudestaan ja suositella sitä paikkaa. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7635
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4213
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3190
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2561
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2398
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51