Sarianne?

ananasrengas

Mitä pidätte nimestä Sarianne? Mielestäni sopisi meidän suloiselle pikkuneidille erittäin hyvin! Kummaksi mieluummin, ensimmäiseksi vai toiseksi nimeksi? Itse kyllä tykkäisin jos toisena nimenä olisi, mutta nyt pitäisi keksiä joku hyvä ensimmäinen nimi.. se voisi olla aika lyhyt. Jos jollakulla on antaa ehdotuksia, niin kuuntelen erittäin mielelläni :)

16

536

Vastaukset

• Ihan ok. Itse pitäisin enemmän nimestä Sarianna. Se tuleeko ensimmäiseksi vai toiseksi, riippuisi minulla täysin siitä onko tuo kutsumanimi vai ei. Ja kutsumanimen laittaisin aivan ehdottomasti ensimmäiseksi!

• Itse en oikeen pidä Sari nimestä, mutta Anne on ihan ok. Jos kuitenkin pidät nimestä niin mikäpäs siinä. :) Nimi "kuulostaa" mielestäni enemmän toiselta nimeltä. Luultavasti etunimenä lyhennettäisiin Sariksi ja tuo Anne tuolla perässä olisi aika "turha". Nämä ovat vain minun mielipiteitäni ja jos haluatte etunimeksi niin laittakaa ihmeessä. Tässä muutama ehdotus:

Lumia Sarianne
      Lora Sarianne
      Amanda Sarianne
      Inka Sarianne
      Isla Sarianne
      Edit Sarianne
      Inga Sarianne
      Selma Sarianne
      Suvi Sarianne
      Sofia Sarianne
      Siiri Sarianne

Osa ehdotuksistani saattaa olla aika tönkköjä, äkkiä kun joitakin laitoin. Kolmen nimen yhdistelmiä en jaksanut laittaa, mutta kerropas minkä tyylisistä nimistä pidät, tuossa kun noita nimiä listasin ei ollut hajuakaan millaisia ehdottaa. :D

• Minusta Sarianne on hyvä nimi varsinkin toiseksi nimeksi. Ei liian yleinen, ei liian erikoinen, samanaikaisesti suomalainen ja kansainvälinen. Lisäksi kaunis.

Ehdotuksia koko nimeksi:

Inka Sarianne
      Heini Sarianne
      Minttu Sarianne
      Roosa Sarianne
      Silja Sarianne
      Tuuli Sarianne

• Aava Sarianne
      Miia Sarianne
      Enni Sarianne
      Aino Sarianne
      Milla Sarianne
      Iina Sarianne
      Hilla Sarianne
      Kiia Sarianne
      Aada Sarianne
      Minja Sarianne
      Emmi Sarianne
      Oona Sarianne
      Venla Sarianne
      Ella Sarianne
      Tiia Sarianne
      Inka Sarianne
      Neela Sarianne
      Iida Sarianne
      Minttu Sarianne
      Viivi Sarianne

• Mun nimi ON Sarianne. Siis ihan etunimi. Toistaseks ei oo elämäni aikana yhtään kaimaa tullu vastaan. Ja ihme kyllä, nimi ei oo lyhentyny mikskään.

• Sarianne nimeltäni kirjoitti:

Mun nimi ON Sarianne. Siis ihan etunimi. Toistaseks ei oo elämäni aikana yhtään kaimaa tullu vastaan. Ja ihme kyllä, nimi ei oo lyhentyny mikskään.

minkälainen olet

Mun nimi ON Sarianne. Siis ihan etunimi. Toistaseks ei oo elämäni aikana yhtään kaimaa tullu vastaan. Ja ihme kyllä, nimi ei oo lyhentyny mikskään.

onko sinulla koiraa

Heiii Mun nimi om Sarianne, toinen nimi Sofia. Olen törmännyt kerran aikasemmin Sarianne nimeen.

• Tunnetko Sarianne Harman. Minä tiedän, mut en tunne.

Täältä löytyy kaima😆 Ihan etunimenä Sarianne mullakin.

• Sartsa491 kirjoitti:

Heiii Mun nimi om Sarianne, toinen nimi Sofia. Olen törmännyt kerran aikasemmin Sarianne nimeen.

Oi mitä sattumaa. Munki etunimi on Sarianne ja toinen nimi Sofia, kolmas Matilda😄

• Sarianne on hyvä nimi, mutta jos kutsumanimeksi laitatte, niin lempinimien "riski" on melko korkea. Sarianna olisi hyvä myös, kuten myös Sarita.

Elsa Sarianne
      Silja Sarianne
      Tea Sarianne
      Viivi Sarianne
      Milja Sarianne

tässä joitakin alkajaisiksi.

• sopii, niin tietenkin annatte. Esim. Heini/Sirke/Enja/Elise Sarianne

• Olemme pohtineet myös nimeä Sariini.

• Entäs Sardinia.

• Sari Sarianne
      Anne Sarianne

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt ehdottavat viinan myynnin lopettamista, äly hoi

Nyt siis Helsingin sosiaali- ja terveystoimen johtaja Juha Jolkkonen ehdottaa Twitterissä väliaikaista alkoholin myynnin lopettamista. Voihan p mikä l
      Maailman menoa
      340
      7280
    2. Mikä sai Latvalan pettämään??

Noin seksikäs nainen kuin Maisa oli miehellä kainalossa, mutta pettäjän tielle lähti. Mies oli kehunut haastatteluissa piiritelleensä Maisaa vuosia ja
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      6551
    3. Ruotsin linja ihmetyttää maailmalla

"– Tämä on hullu kokeilu 10 miljoonalla ihmisellä. Kertokaa edes, miksi teemme tämän. Minusta tuntuu tällä hetkellä, että meitä johdetaan kuin lammasl
      Maailman menoa
      69
      1728
    4. Kainuussa kaksi koronatartuntaa klo 14.00

Kaks ilmoittanut että Kainuussa tavattu 2 koronatartuntaa.
      Kajaani
      82
      1389
    5. Koronabaari-iltaa yötä myöten

On kyllä hyvin surullista, että vielä viime yönäkin Jämsässä vietettiin iltayötä ainakin kahdessa baarissa! Mikähän on näiden paikkojen pitäjien ja nä
      Jämsä
      38
      864