Sarianne?

ananasrengas

Mitä pidätte nimestä Sarianne? Mielestäni sopisi meidän suloiselle pikkuneidille erittäin hyvin! Kummaksi mieluummin, ensimmäiseksi vai toiseksi nimeksi? Itse kyllä tykkäisin jos toisena nimenä olisi, mutta nyt pitäisi keksiä joku hyvä ensimmäinen nimi.. se voisi olla aika lyhyt. Jos jollakulla on antaa ehdotuksia, niin kuuntelen erittäin mielelläni :)

16

819

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • polderi

Ihan ok. Itse pitäisin enemmän nimestä Sarianna. Se tuleeko ensimmäiseksi vai toiseksi, riippuisi minulla täysin siitä onko tuo kutsumanimi vai ei. Ja kutsumanimen laittaisin aivan ehdottomasti ensimmäiseksi!

• Delja

Itse en oikeen pidä Sari nimestä, mutta Anne on ihan ok. Jos kuitenkin pidät nimestä niin mikäpäs siinä. :) Nimi "kuulostaa" mielestäni enemmän toiselta nimeltä. Luultavasti etunimenä lyhennettäisiin Sariksi ja tuo Anne tuolla perässä olisi aika "turha". Nämä ovat vain minun mielipiteitäni ja jos haluatte etunimeksi niin laittakaa ihmeessä. Tässä muutama ehdotus:

Lumia Sarianne
      Lora Sarianne
      Amanda Sarianne
      Inka Sarianne
      Isla Sarianne
      Edit Sarianne
      Inga Sarianne
      Selma Sarianne
      Suvi Sarianne
      Sofia Sarianne
      Siiri Sarianne

Osa ehdotuksistani saattaa olla aika tönkköjä, äkkiä kun joitakin laitoin. Kolmen nimen yhdistelmiä en jaksanut laittaa, mutta kerropas minkä tyylisistä nimistä pidät, tuossa kun noita nimiä listasin ei ollut hajuakaan millaisia ehdottaa. :D

• Kukkakimppu I

Minusta Sarianne on hyvä nimi varsinkin toiseksi nimeksi. Ei liian yleinen, ei liian erikoinen, samanaikaisesti suomalainen ja kansainvälinen. Lisäksi kaunis.

Ehdotuksia koko nimeksi:

Inka Sarianne
      Heini Sarianne
      Minttu Sarianne
      Roosa Sarianne
      Silja Sarianne
      Tuuli Sarianne

• Jilla

Aava Sarianne
      Miia Sarianne
      Enni Sarianne
      Aino Sarianne
      Milla Sarianne
      Iina Sarianne
      Hilla Sarianne
      Kiia Sarianne
      Aada Sarianne
      Minja Sarianne
      Emmi Sarianne
      Oona Sarianne
      Venla Sarianne
      Ella Sarianne
      Tiia Sarianne
      Inka Sarianne
      Neela Sarianne
      Iida Sarianne
      Minttu Sarianne
      Viivi Sarianne

• Sarianne nimeltäni

Mun nimi ON Sarianne. Siis ihan etunimi. Toistaseks ei oo elämäni aikana yhtään kaimaa tullu vastaan. Ja ihme kyllä, nimi ei oo lyhentyny mikskään.

• kurpa
        Sarianne nimeltäni kirjoitti:

Mun nimi ON Sarianne. Siis ihan etunimi. Toistaseks ei oo elämäni aikana yhtään kaimaa tullu vastaan. Ja ihme kyllä, nimi ei oo lyhentyny mikskään.

minkälainen olet

• kurpa

onko sinulla koiraa

• Sartsa491

Heiii Mun nimi om Sarianne, toinen nimi Sofia. Olen törmännyt kerran aikasemmin Sarianne nimeen.

• Tutagama

Tunnetko Sarianne Harman. Minä tiedän, mut en tunne.

• Anonyymi

Täältä löytyy kaima😆 Ihan etunimenä Sarianne mullakin.

• Anonyymi
        Sartsa491 kirjoitti:

Heiii Mun nimi om Sarianne, toinen nimi Sofia. Olen törmännyt kerran aikasemmin Sarianne nimeen.

Oi mitä sattumaa. Munki etunimi on Sarianne ja toinen nimi Sofia, kolmas Matilda😄

• on hyvä

Sarianne on hyvä nimi, mutta jos kutsumanimeksi laitatte, niin lempinimien "riski" on melko korkea. Sarianna olisi hyvä myös, kuten myös Sarita.

Elsa Sarianne
      Silja Sarianne
      Tea Sarianne
      Viivi Sarianne
      Milja Sarianne

tässä joitakin alkajaisiksi.

• sibyllavon

sopii, niin tietenkin annatte. Esim. Heini/Sirke/Enja/Elise Sarianne

• ananasrengas

Olemme pohtineet myös nimeä Sariini.

• Tölkkisapuska

Entäs Sardinia.

• utrturirt

Sari Sarianne
      Anne Sarianne

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      186
      3693
    2. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      33
      2964
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      27
      2832
    4. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      3
      2752
    5. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      64
      2728
    6. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      21
      2725
    7. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      219
      2147
    8. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      87
      2046
    9. Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun

Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill
      Apua aloittelijalle
      9
      1978
    10. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      8
      1771
    Aihe