vuoden lapsi kirja/pohjoismainen kirja oy

huijattuko

No niin muksu täytti 5v eikä vuoden lapsi kirjaa näy !!!! Onko kukaan saanut kyseistä kirjaa !!! Vuosi oli 2003 ja laue pirkanmaa. Kyselty kirjan perään ja aina on sanottu et kesälomat hidastaa toimitusta !! Onkohan kesälomat jatkuneet jo 5 vuotta. Yksi soitto ens viikolla ja sen jälkeen yhteys kuluttaja asiamieheen , vai mitä !!

16

2584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oottelija

      Mun lapsi täyttää jo 22 vuotta ja vahingossa huomasin tilaus lapun ja kirjasta ei kuulunu mitään. Että liekkö huijaust koko juttu. Jos tietäsin että niitä ei ole kellekään tullu, niin olisin ottanu jo johonkin yhteyttä, mutta mun koulukaverin lapsille on tullu jo melkein 10 vuotta sitten. Kai pitää kysellä välillä.

      • oottelen kans

        Soittelin kans just tänään vuoden -02 kirjasta. Talvella luvattiin toimittaa.Vuosi 1999 kirja on tullu aiemmin,että vielä luotan, mutta tosi kauan on kestänyt.


    • Tampereella

      Elokuulla -07 tilattu, ei näy vielä. Sopparissa sanotaan julkaisuajaksi puolesta vuodesta jopa yli kahteen vuoteen.

      Onneksi en maksanut etukäteen kuin 15€ ;)

      • Marika-74

        ja millä aikataululla...?


      • LOUKATTU
        Marika-74 kirjoitti:

        ja millä aikataululla...?

        JUST NIIN....... KAUPPIAS OVELLA SUURI VIRHE AVATA OVI JA PÄÄSTÄÄ KAVERI HUIJAAMAAN!!!!!!! 23.6.1997 TILAUSVAHVISTUS JA RAHAA KAVERILLE SEN HETKISTÄ 50 MARKKAA KÄSIRAHAKSI.
        TÄNÄÄN HUPSKEIKKAA UHKAUSKIRJE..... 13 VUOTTA VANHA SAATAVA.
        KIRJANPIDON MUKAAN KK-ERISSÄNI VIIVE. JA UHKAUS: YKSI MUISTUTUS SEN JÄLKEEN SIIRTYY SUORAAN PERINTÄÄN, NO HU, HU, JA MENKÖÖN VAAN.
        SOITIN KYSEISEEN NUMEROON EI VASTATA, EI VOI MYÖSKÄÄN JÄTTÄÄ VIESTIÄ.
        NIMITTÄIN EN OLE SAANUT KIRJAA VIELÄKÄÄN, MIKSI MAKSAISIN ERIÄ. MUTTA ONNEKSI ON DOKUMENTTI 1997 TEHDYSTÄ SOPIMUKSESTA JA KAVERIN NIMI PAPERISSA. EN KOSKAAN HÄVITÄ EPÄSELVÄÄ LASKUA ENKÄ SOPIMUSKAAVAKKEITA SIKSI TÄSSÄKIN TAPAUKSESSÄ SE OLI TALLESSA TÄRKEIDEN JA EPÄSELVIEN DOKUMENTTIEN JOUKOSSA.
        AINA JOSKUS SITÄ MIETIN PITÄISIKÖ TEHDÄ RIKOSILMOITUS JA NYT TEEN, KOSKA KIRJE JA ASIASISÄLTÖ OLI ERITTÄIN LOUKKAAVA. KAIKEN LISÄKSI LAPSENI KUVA JA KEHDOSTA HAUTAAN KULKEVA SOSTURVA TUNNUS ON VÄÄRISSÄ KÄSISSÄ.

        VAROKAA IHMISET ANTAMASTA MITÄÄN HENHILÖTIETOJA KENNELLEKKÄÄN, JONKA VÄHÄNKIN EPÄILETTÄ AITOUTTA ASIAN SUHTEEN.
        TÄMÄ MINUN ASIANA MENEE RIKOSPOLIISIIN HUOMENNA.


      • höpöX
        LOUKATTU kirjoitti:

        JUST NIIN....... KAUPPIAS OVELLA SUURI VIRHE AVATA OVI JA PÄÄSTÄÄ KAVERI HUIJAAMAAN!!!!!!! 23.6.1997 TILAUSVAHVISTUS JA RAHAA KAVERILLE SEN HETKISTÄ 50 MARKKAA KÄSIRAHAKSI.
        TÄNÄÄN HUPSKEIKKAA UHKAUSKIRJE..... 13 VUOTTA VANHA SAATAVA.
        KIRJANPIDON MUKAAN KK-ERISSÄNI VIIVE. JA UHKAUS: YKSI MUISTUTUS SEN JÄLKEEN SIIRTYY SUORAAN PERINTÄÄN, NO HU, HU, JA MENKÖÖN VAAN.
        SOITIN KYSEISEEN NUMEROON EI VASTATA, EI VOI MYÖSKÄÄN JÄTTÄÄ VIESTIÄ.
        NIMITTÄIN EN OLE SAANUT KIRJAA VIELÄKÄÄN, MIKSI MAKSAISIN ERIÄ. MUTTA ONNEKSI ON DOKUMENTTI 1997 TEHDYSTÄ SOPIMUKSESTA JA KAVERIN NIMI PAPERISSA. EN KOSKAAN HÄVITÄ EPÄSELVÄÄ LASKUA ENKÄ SOPIMUSKAAVAKKEITA SIKSI TÄSSÄKIN TAPAUKSESSÄ SE OLI TALLESSA TÄRKEIDEN JA EPÄSELVIEN DOKUMENTTIEN JOUKOSSA.
        AINA JOSKUS SITÄ MIETIN PITÄISIKÖ TEHDÄ RIKOSILMOITUS JA NYT TEEN, KOSKA KIRJE JA ASIASISÄLTÖ OLI ERITTÄIN LOUKKAAVA. KAIKEN LISÄKSI LAPSENI KUVA JA KEHDOSTA HAUTAAN KULKEVA SOSTURVA TUNNUS ON VÄÄRISSÄ KÄSISSÄ.

        VAROKAA IHMISET ANTAMASTA MITÄÄN HENHILÖTIETOJA KENNELLEKKÄÄN, JONKA VÄHÄNKIN EPÄILETTÄ AITOUTTA ASIAN SUHTEEN.
        TÄMÄ MINUN ASIANA MENEE RIKOSPOLIISIIN HUOMENNA.

        mä kans löysin kyselykaavakkeen täs sattumalta. Tää haastattelija kävi meillä 3 vuotta sitten. En onneksi tilannut kirjaa mutta lapseni nimen ja syntymäajan ja valokuvan annoin kyseiselle miehelle.. :(
        Siinä kun hän 'haastatteli' minua niin hän sai puhelun POLIISISTA. Arvatkaa pelästyinkö....
        mies vakuutteli ettei tiedä asiasta mitää... joopa joo..
        haisee koko homma ja harmittaa syvästi että annoin tiedot ja valokuvan:(


      • Kummasteleva...
        höpöX kirjoitti:

        mä kans löysin kyselykaavakkeen täs sattumalta. Tää haastattelija kävi meillä 3 vuotta sitten. En onneksi tilannut kirjaa mutta lapseni nimen ja syntymäajan ja valokuvan annoin kyseiselle miehelle.. :(
        Siinä kun hän 'haastatteli' minua niin hän sai puhelun POLIISISTA. Arvatkaa pelästyinkö....
        mies vakuutteli ettei tiedä asiasta mitää... joopa joo..
        haisee koko homma ja harmittaa syvästi että annoin tiedot ja valokuvan:(

        Hei minkä niminen tämä mies oli, joka näitä Vuoden Lapsi -kirja juttuja on oikein hoidellut? Etsivät meinaa jokunen aika sitten työntekijöitä. Kyselin palkkauksesta ja sekin kuulosti hyvin epämääräiseltä. Kurja homma. :/


      • huh huh
        Kummasteleva... kirjoitti:

        Hei minkä niminen tämä mies oli, joka näitä Vuoden Lapsi -kirja juttuja on oikein hoidellut? Etsivät meinaa jokunen aika sitten työntekijöitä. Kyselin palkkauksesta ja sekin kuulosti hyvin epämääräiseltä. Kurja homma. :/

        Taas on mol:ssa työnhakuilmoitus tähän juttuun liittyen, siksi googletinkin asiaa löytäen tämän ketjun, en siis vahingossakaan hae paikkaa


    • mitä ite tekisit?

      2000 syntyneen lapsen kirja tuli ajat sitten ja viime viikolla 1997 syntyneen, olisin muuten tyytyväinen, mutta kun kirja näyttää kellastuneelta ja oman lapseni tiedot ovat lisäosassa, joka on liimattu varsinaiseen kirjaan. Muka päivitetty painos! Tietyllä tavalla tahtoisin pitää kirjan, mutta en oikein tiedä onko tuo hinta oikein kohdallaan 101,30 pitäisi kuulemma vielä maksaa - käsirahaa olen maksanut aikanaan 12 vuotta sitten 5 euroa. Luultavasti olisin ihan oikeutettu perumaan tilauksen, sillä menihän toimittamiseen n. 10 vuotta enemmän kuin piti, eikä tuote vastaa tilausta... mutta taidan kuitenkin tyytyä neuvottelemaan hinnasta.

    • mistä tiedot

      Minä olen kolme kirjaani saanut ajallaan.vuodet -93,-95 ja -98 nyt tarvisin kirjan myös uudelle lapselleni mutta en löydä yhteystietoja mistään :( kuvat myös palauttivat takaisin. eli positiiviset tilaukset minulla

    • huolestunut

      Meillä kävi tänään ko paikasta nainen haastattelemassa ja väkisin myi kirjan. Yritin selittää, että ei ole käteistä ni kysyi onko verkkopankkitunnuksia ja sanoin varauksella, että "jooo". Tämä sit työntää tilisiirtolapun käteen ja katsoo vierestä,että maksan. Esitteli ensin itsensä, että "haastattelee lapsiperheitä, että onko 2 min aikaa". Haastattelun aikana kuitenkin rupes kirjaamaan tietoja ja pyysi valokuvankin vielä... Nyt sit googletin ja löysin PALJON negatiivista palautetta. Kuinka voisin perua tilauksen ja saada kuvan takaisin?? Yritin soittaa numeroon,mutta kukaan ei vastaa. Laitoin myös sähköpostia.. Ko tapaus on Etelä-Pohjanmaalla.. Hirvittää tällainen ja käsirahakin oli jo 30€ ja koko kirjan hinta 129€

      • Dipppppppp

        Aiva kuin olisin omaa tekstiäni lukenut. Samainen nainen kävi meillä elokuussa 2012. Ei ollut käteistä ja vängällä kans verkkopankin kautta piti käsiraha maksaa. Käsiraha, jota ei edes olisi ollut pakko maksaa, vaikka kirjan tilasikin. Kirjaa ei vieläkään ole kuulunt. Mielesäsni käynyt kyllä myös sen peruminen, mutta en tiedä onnistuuko enää.


    • Vedätys?

      Pohjoismainen Kirja Oy eli Nordiska Bok AB(y-tunnus 0196361-8) on asetettu konkurssiin 18.12.2012(YTJ), joten taidan lopettaa 2008 & 2011 kirjojen odottelun :)

      • vihainen6

        Täälläkin on odoteltu 2008 kirjaa. Ilmankos puhelinnumero ei ollut käytössä. Mitenhän sitä sais lapsensa kuvan takasi.Jäipä viimeiseksi kerraksi tilailla yhtään mitään.


    • 2010-luku

      Uus firma, joka on ilmeisesti ottanut asiakseen hoitaa konkurssipesän hommat, laitto lappua postissa että aikoisivat tehdä kirjan loppuun. Olin unohtanu koko homman, enkä nyt enää ole kovin kiinnostunut maksaa kahta kallista kirjaa nyt yhtäkkiä. Noh, soitto tähän uuteen asiakaspalveluun, ja yllätyksekseni peruutus onnistui nou problem! Pisteet tälle Interkustannukselle vai mikä lie.

    • jaksa jokunen

      Lupaava lastenkirja tulossa!
      Käykäähän tykkäämässä, jotta kirja saa paljon tykkäyksiä ja näkee päivänvalon. :)

      "Nyt kaikki kynnelle kykenevät tykkäämään Peikoista, jotta saadaan kerättyä paljon tykkäyksiä ja esikoisteos julkaistua! Suomessa kun ei ole julkaistu vielä yhtäainoaa kunnon kuvakirjaa Peikoista, joten eiköhän nyt ole aika!"

      https://www.facebook.com/peikot

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe