Miten lähtee ajovalojen ja parkki polttimot polosta vm 04 pitääkö purkaa miten paljon ja mitä??
9N polon ajovalojen vaihto
2
2614
Vastaukset
- Pooloilija
... vaikka en ole automies.
Konepelti auki, valojen takaa ne muovisuojat pois. Sitten vaan sormin tunnustelemaan... älä vedä mitään väkisin, ettei johdot katkea.
Parkkipolttimot muistaakseni vain painetaan sinne. Sitten lyhyet ja pitkät... Toiset on kiinni sellaisilla klipsuilla ja toiset muistaakseni kierretään paikalleen naksauttamalla. Kyllä ne sieltä löytyy, varaa vain aikaa.- polomanforever
Juuri näin kuin edellisessä viestissä.
Dieselissä on tilaa nakkisormiselle mutta bensakoneisessa tilaa riittää vaikka makkarasormille;)
Huolellisesti pitkällä pinnalla rauhassa on helppo vaihtaa, Polo on auto jota ei tarvitse viedä huoltoon lamppujen vaihtoon.
On näet autoja joissa lamput vaihdetaan lokasuojan takaa, eli ensin auto pukeille ja eturenkaat irti, sisälokasuojat irti ja alkaa valaisimen takaosa jo näkyä.. Siinä vaiheessa voi muistaa että unohti uudet polttimot työpöydälle 50km päähän.
Polossa on juuri sopivasti uutta ja vanhaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282621- 1272283
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1141993- 1281946
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121693Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471238Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu271122Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891071Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019