Tietääkö kukaan mistä voisi löytää varaosia Dam Quick keloihin? Yhtiö on Saksassa vaikeuksissa ja varaosien saanti jäissä. Itseltäni puuttuu osa 9103615 Quick 2002 kelasta ja olisin jopa valmis ostamaan käytetyn kelan varaosiksi, jos joltain löytyy. Kaikki vihjeet kelpaa!
Dam Quick 2002
Keijo
3
1425
Vastaukset
- antsu1
Helsingissä kalastustarvikeliike Wobblerin tiloissa Pursimiehenkadulla työskentelee alan korjaamoyrittäjä, jolta ainakin on saatu osia saksalaisvalmisteiseen 1202: een.
- Keitsi
Kiitos Antsu vastauksesta. Kävin jo Woblerissa.
Valitettavasti eivät pystyneet auttamaan. Sain myös viestin Saksasta. Ovat perustaneet yrityksen "New D.A.M", mutta ilmoittivat että osaa ei ole enää saatavissa, missä lienee varasto? Jään odottelemaan uusia vihjeitä!
-kk-
- Anonyymi
Minulla olisi myynnissä Dam Quick -2002 kela.Kela on hyvässä kunnossa,kaikki toimii. Itselle tällä hetkellä tarpeeton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.434164Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652673Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️161755- 1211531
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1321509- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?251315Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411136Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141123Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä141036