Viagra

Naisillekko hyvä?

Oliskohan totta että miesten viagraa voi nainenki ottaa palan? ei kokonaista vaan osan siitä. Yksi tuttava nainen kertoi et hän kokeili miehensä viagraa palasen ja hyvin oli vaikuttanut melkee koko päivän...mahollistako?

9

699

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilla

      kenenkään lääkkeitä, varsinkin niin vaarallista, kuin Viagraa.

      • HTZA

        tappaa vain vanhoja, rivoja ukkoja.
        Ja se on niille ihan oikein.

        Meille muille miehille se on siunaus.
        Naimisissa olevien miesten vaimoille se on kirous. Siis 50

        Joku kysyi tällä palstalla että miten se meidänikäisten vapaa rakkaus oikein menee.
        Viagralla se menee, useimmat vaimot ihan usuttavat ukkojaan paikalliskapakan Karaokeen.
        Saavathan nukkua yönsä rauhassa ja mies sitten aamulla viheltelee iloisesti ja lähtee lumitöihin.
        Ei tarvitse paljon komentaa, riittää kun on aamiaismunat keitetty minun ohjeillani.


    • HTZA

      mutta aloita vaikka neljänneksellä.
      Kyllä se useimmilla toimii. Siis ei lisää haluja mutta paikat toimii paremmin, sanovat.

    • ei se tiskin alta

      Tallinnasta hankittu ainakaan haitaksi ole. Yksi laivatuttu juttukaveri kertoi ostaneensa Viagraa rättikaupasta, kun halvalla sai.

      Vaimonsa vain ei oikein riemastunut, kun se rippikoulukaveri oli yhtä laiska ja vetelä kuin ennenkin. Olivat laittaneet ihan oikean näköiset paketit ja pillerit, mutta sisältö olikin perunajauhoa. Tuontitavaraa Venäjältä :)))

      • HTZA

        että osti ihan "rätti"- kaupasta.


      • juttu tää
        HTZA kirjoitti:

        että osti ihan "rätti"- kaupasta.

        et rättikaupasta voip ostaa,jos niiki et ostasin niin en ainakkaa Tallinnasta vaik oliski halvempi tiä mit paskaa saa ja toimiikos


    • mene haaparantaan luontaistuotekaupaan löytyy naisille! tulee vipinää..

    • on ja kenelle ei

      Ihan tätä ihteensä Pfizerin tekemää ja Suomessa reseptillä ukolle myytyä kokeilin kerran, eikä kyllä minulle tehnyt minkäänlaista vaikutusta. Uteliaisuuttani kokeilin,kun väittivät testeissä Jenkeissä parempia tuloksia sillä naisilla saaneen kuin miehillä konsanaan.

    • Olen kuullut, että kun ottaa viagran, kaikki näyttää siniseltä, korvissa suhisee, nenä menee tukkoon eikä sen vaikutus ole kiihottava, vaan elimistöön/elimeen vaikuttava.

      Mulla katoais kaikki halut jos olo olis em. kaltainen.

      Mutta jos olen väärässä niin..voishan sitä huvikseen kokeilla.

      PS. Ihanan sunnuntaiaamun ja aamupäivän vietin/vietimme ihan luomuna :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe