mikäkoira olisi tämmöinen:
-Agilitykoira.
-Pienikokoinen
-Kilti lapsille
-Voi olla yksin kotona
-ei maksa paljon
-puhdasrotuinen ei sekarotuinen
agilitykoirat
6
444
Vastaukset
- tarkoitat?
"ei maksa paljon"? mikä on sulle paljon?
"osaa olla yksin" ? Kyllä kaikki koirat osaavat olla kohtuullisen ajan yksin, jos ne siihen totuttaa- ...................
siis tarkoitin ihan että ei siitä 500ylemmäs.
että koira voisi olla tarpeentullen ¨vähän pitemmänkin ajan yksin kotona niinku siinä 7tuntia mutta ei missään nimeen enemmän koska koulua on niin yleensä aika pitkiä päiviä-
ja eikö hinta laske jos eläin on vaikka 2vuotias ku pentu on vissiin kalliimpi - ------
................... kirjoitti:
siis tarkoitin ihan että ei siitä 500ylemmäs.
että koira voisi olla tarpeentullen ¨vähän pitemmänkin ajan yksin kotona niinku siinä 7tuntia mutta ei missään nimeen enemmän koska koulua on niin yleensä aika pitkiä päiviä-
ja eikö hinta laske jos eläin on vaikka 2vuotias ku pentu on vissiin kalliimpino luulen ettei ainakaan rekisteröityä rutukoirapentua saa 500eurolla..
että kyllä ne hinnat likkuu siinöä 700-1500eurossa.
kyllä suurin osa "pikkukoirista" voi harrastaa agilityä. :)
- Pieni Vinkki Vaan
Mäkin mietin juuri tommoista koiraa. Whippet voisi olla agilityssä hyvä. Se on ihan kohtuullisen kilttikin lapsille, ja voi olla pitkiä aikojakin yksin. Se ei tosin niitä pienimpiä ole☺ pieni vinkki vaan
- 20+20
Pienikokoista rotukoiraa et koskaan saa halvalla, halvimmat taitaa lähteä siitä 1500 eurosta, monet saattaa olla jopa 2500€. Ellet sitten hanki pentutehtailijalta. En ymmärrä, miksi listassasi on edes tuo hinta. Itse eläin on sellainen, että siitä kannattaa pulittaa vähän enemmän, jos tietää että saa terveen eläimen luotettavalta kasvattajalta. Muutenkin viestistäsi paistaa nuoruus, mikä on toinen huolestuttava asia.
Ja mistä tahansa rodusta saa agilitykoiran. Parhaiten pienikokoisista pärjää ehkä sheltiet, villakoirat, papillonit ja jackrusselit, joissa kaikissa omat hyvät ja huonot puolet. Mutta ehdottaisin, että pistät prioriteettisi ensin uusiksi, ja sitten alat vasta miettimään rotua.- Mikäs pakko
on muka koirasta maksaa maltaita? Ottaa aikuisen kodinvaihtajan ja niitä saa jopa ilmaiseksi. Älytön hinta on pentukoiran haluavan ongelma. Viisas pääsee vähemmällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341198
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä22502Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14452Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad17423