Toivon Tammelle paljon...

Dhimmi (väärä)

palstatilaa.

Hän nimittäin valistaa parhaiten suomalaisia Islamin vaaroista ja tekee sen vielä lampaan vaatteissa.

Kukaan ei voi sanoa häntä rasistiksi tai vihanlietsojaksi, sillä hän on aivan selkeästi muslimi olemukseltaan.

Pitäisiköhän itsekin liittyä kyseiseen lafkaan, laittaa lakana päälle ja alkaa julistaa:
"kuolema vääräuskoisille" vedoten Koraaniin ja Haditheihin. Jos joku yrittäisi väittää vastaan, niin syyttäisi häntä "rasistiksi ja vihanlietsojaksi rekisteröityä uskontoa kohtaan".

14

1387

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko Tammi julistanut tällaista? heitä linkki.

• ....

Miten muslimin pitää kohdella vääräuskoisia? Perustele islamin opeilla.

• .... kirjoitti:

Miten muslimin pitää kohdella vääräuskoisia? Perustele islamin opeilla.

"uskonnossa ei ole mitään pakkoa"

• pakoton ohikulkija
        karvapää kirjoitti:

Vai on uskonto vapaaehtoista eikä ole mitään pakkoa, hehee...ihanko tosossasi tollasta lauot :)

Maailmassa juuri uskonto on tehokkain ja katalin ase alistaa ihminen ja tehdä hänestä aivoton typerys.

Jos olet vaikkapa nainen islaminuskoisessa maassa, niin mitä tuumaat kuinka sulle käy jos uskallat mennä kuuluttamaan että kiitti mulle riitti tää juttu ja alkaan vaikka vaihteeksi vaikkapa harrastamaan kristinuskoa ?

• tämä..
        karvapää kirjoitti:

toteutuu muslimimaissa ?

• ....
        karvapää kirjoitti:

Onko tuossa kaikki, mitä tiedät islamista?

• ....
        tämä.. kirjoitti:

toteutuu muslimimaissa ?

koska islamissa ei ole uskonnonvapautta.
        tämä on nähty sekä teoriassa että käytännössä.

• >>Pitäisiköhän itsekin liittyä kyseiseen lafkaan, laittaa lakana päälle ja alkaa julistaa:
      "kuolema vääräuskoisille" vedoten Koraaniin ja Haditheihin. Jos joku yrittäisi väittää vastaan, niin syyttäisi häntä "rasistiksi ja vihanlietsojaksi rekisteröityä uskontoa kohtaan".>>

Natsit ja Venäjän tsaarinaikaiset Mustan Sotnian agentit käyttivät tuollaista nimim. Dhimmin unelmoimaa provokaatiomenetelmää innostaessaan ihmisiä juutalaisvainoihin. Eipä ole omppu kauas puusta pudonnut.

Itse ilmoittaisin tuollaisen julistajan välittömästi poliisille.

• Dhimmi (väärä)

"Itse ilmoittaisin tuollaisen julistajan välittömästi poliisille."

Mutta kun näyttäisin sen perustuvan uskontoni lähdemateriaaleihin, niin siitähän se soppa syntyisi...

Uskonnonvapaus vs rikosoikeus?

• Dhimmi (väärä) kirjoitti:

"Itse ilmoittaisin tuollaisen julistajan välittömästi poliisille."

Mutta kun näyttäisin sen perustuvan uskontoni lähdemateriaaleihin, niin siitähän se soppa syntyisi...

Uskonnonvapaus vs rikosoikeus?

..kaltaisiltasi.

Annoin jo viitteen, millaisista piireistä niitä löydät:

"Natsit ja Venäjän tsaarinaikaiset Mustan Sotnian agentit käyttivät tuollaista nimim. Dhimmin unelmoimaa provokaatiomenetelmää innostaessaan ihmisiä juutalaisvainoihin. Eipä ole omppu kauas puusta pudonnut."

Mutta etsiä saat itse.

• Dhimmi (väärä)
        Aabra-ham kirjoitti:

..kaltaisiltasi.

Annoin jo viitteen, millaisista piireistä niitä löydät:

"Natsit ja Venäjän tsaarinaikaiset Mustan Sotnian agentit käyttivät tuollaista nimim. Dhimmin unelmoimaa provokaatiomenetelmää innostaessaan ihmisiä juutalaisvainoihin. Eipä ole omppu kauas puusta pudonnut."

Mutta etsiä saat itse.

...sanalla "kaltaisiltasi" meitä muslimeja?

Kirjoitit myös:
        "Natsit ja Venäjän tsaarinaikaiset..."

Rinnastatko nyt meidät muslimit myös natseiksi?

Millä perusteella?

• sauli1

Aapo kertoisit poliisille? "Tuolla on muslimi joka ei oikeasti ole muslimi"?
        Mitähän poliisin pitäisi tehdä?
        Varmaan heittää sinut ulos..

• Heil Muhammed

Minä toivon Tammelle paljon ääniä. Tämä on totisesti taivaan lahja. Mies näyttäköön kunnolla, mitä islam oikeasti on!

• ääniä,

silloin saadaan säpinää politiikkaan ja paljon halpaa hupia kansalle.

Islam on iloinen asia, jos sitä ei ota liian vakavasti! Antaahan se paljon hauskuutta ja ajankulua tälläkin palstalla, ainakin niin kauan kunnes sharia-laki on täydellisesti voimaan saatettu Tammen toimesta Suomessa.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      94
      3652
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      46
      3003
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      78
      2507
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2358
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2321
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2297
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2197
    8. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      117
      2188
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2183
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2040
    Aihe