oonkohan ainoa jota pelottaa astella kirkkoon.. oon nimittäin aika ujo ja mua kauhistuttaa se et kaikki ihmiset kääntyy kattoon mua ku kävelen alttarille.. aika hullua mut on vaan niin huono itsetunto..
pelottaa
4
1111
Vastaukset
Mutta lupaan sen, että kun kirkon ovet avautuvat ja häämarssi alkaa soimaan niin unohdat jännityksen ja kävelet prinsessana kohti alttaria....:))
Tsemppiä ja onnea tuleva vaimo:)- lflalsdfka
Moro,
et ole ihan yksin jännityksen kanssa :)
Ota sulho tai iskä tai 15 kaasoa kävelemään kanssasi alttarille. Itellä oli edessä kolme kaasoa ja niille bestmannit kainalossa ja isä saattamassa, koska luulin, että pyörryn koko paikkaan. Tosi on, että vasta TAHDON kohdassa tuli niin isot kyyneleet, että sulho purskahti nauramaan ja jännitys suli sen tien. - kuuluu asiaan
lflalsdfka kirjoitti:
Moro,
et ole ihan yksin jännityksen kanssa :)
Ota sulho tai iskä tai 15 kaasoa kävelemään kanssasi alttarille. Itellä oli edessä kolme kaasoa ja niille bestmannit kainalossa ja isä saattamassa, koska luulin, että pyörryn koko paikkaan. Tosi on, että vasta TAHDON kohdassa tuli niin isot kyyneleet, että sulho purskahti nauramaan ja jännitys suli sen tien.Tottakai kaikkia jännittää. Ainakin suurinta osaa. Eli ihan normaalia pieni jännitys. Kyllä sinä sen kestät.
Kaasolle ja bestmänille voitte ehdottaa, että haluatte ohjelmaa hääjuhlaan, mihin tarvitaan muitakin häävieraita mukaan, ettei huomio kiinnity jatkuvasti pelkästään teihin. Ja vaikka puheita lauluesintyyjiä tms. Kylläkai hääpäivänne siinä menee omalla painollaan... Onnea vaan tulevan avioliiton johdosta!
- haluan itte
sivarihäät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei573173Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071752- 1061072
- 921032
- 60903
- 42816
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate163810IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57781Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59752Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28715