oonkohan ainoa jota pelottaa astella kirkkoon.. oon nimittäin aika ujo ja mua kauhistuttaa se et kaikki ihmiset kääntyy kattoon mua ku kävelen alttarille.. aika hullua mut on vaan niin huono itsetunto..
pelottaa
4
1037
Vastaukset
Mutta lupaan sen, että kun kirkon ovet avautuvat ja häämarssi alkaa soimaan niin unohdat jännityksen ja kävelet prinsessana kohti alttaria....:))
Tsemppiä ja onnea tuleva vaimo:)- lflalsdfka
Moro,
et ole ihan yksin jännityksen kanssa :)
Ota sulho tai iskä tai 15 kaasoa kävelemään kanssasi alttarille. Itellä oli edessä kolme kaasoa ja niille bestmannit kainalossa ja isä saattamassa, koska luulin, että pyörryn koko paikkaan. Tosi on, että vasta TAHDON kohdassa tuli niin isot kyyneleet, että sulho purskahti nauramaan ja jännitys suli sen tien. - kuuluu asiaan
lflalsdfka kirjoitti:
Moro,
et ole ihan yksin jännityksen kanssa :)
Ota sulho tai iskä tai 15 kaasoa kävelemään kanssasi alttarille. Itellä oli edessä kolme kaasoa ja niille bestmannit kainalossa ja isä saattamassa, koska luulin, että pyörryn koko paikkaan. Tosi on, että vasta TAHDON kohdassa tuli niin isot kyyneleet, että sulho purskahti nauramaan ja jännitys suli sen tien.Tottakai kaikkia jännittää. Ainakin suurinta osaa. Eli ihan normaalia pieni jännitys. Kyllä sinä sen kestät.
Kaasolle ja bestmänille voitte ehdottaa, että haluatte ohjelmaa hääjuhlaan, mihin tarvitaan muitakin häävieraita mukaan, ettei huomio kiinnity jatkuvasti pelkästään teihin. Ja vaikka puheita lauluesintyyjiä tms. Kylläkai hääpäivänne siinä menee omalla painollaan... Onnea vaan tulevan avioliiton johdosta!
- haluan itte
sivarihäät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243849Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362649- 652464
- 1412245
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362237Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512228Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi291831- 341783
- 341755
- 1291480