oonkohan ainoa jota pelottaa astella kirkkoon.. oon nimittäin aika ujo ja mua kauhistuttaa se et kaikki ihmiset kääntyy kattoon mua ku kävelen alttarille.. aika hullua mut on vaan niin huono itsetunto..
pelottaa
4
1171
Vastaukset
Mutta lupaan sen, että kun kirkon ovet avautuvat ja häämarssi alkaa soimaan niin unohdat jännityksen ja kävelet prinsessana kohti alttaria....:))
Tsemppiä ja onnea tuleva vaimo:)- lflalsdfka
Moro,
et ole ihan yksin jännityksen kanssa :)
Ota sulho tai iskä tai 15 kaasoa kävelemään kanssasi alttarille. Itellä oli edessä kolme kaasoa ja niille bestmannit kainalossa ja isä saattamassa, koska luulin, että pyörryn koko paikkaan. Tosi on, että vasta TAHDON kohdassa tuli niin isot kyyneleet, että sulho purskahti nauramaan ja jännitys suli sen tien. - kuuluu asiaan
lflalsdfka kirjoitti:
Moro,
et ole ihan yksin jännityksen kanssa :)
Ota sulho tai iskä tai 15 kaasoa kävelemään kanssasi alttarille. Itellä oli edessä kolme kaasoa ja niille bestmannit kainalossa ja isä saattamassa, koska luulin, että pyörryn koko paikkaan. Tosi on, että vasta TAHDON kohdassa tuli niin isot kyyneleet, että sulho purskahti nauramaan ja jännitys suli sen tien.Tottakai kaikkia jännittää. Ainakin suurinta osaa. Eli ihan normaalia pieni jännitys. Kyllä sinä sen kestät.
Kaasolle ja bestmänille voitte ehdottaa, että haluatte ohjelmaa hääjuhlaan, mihin tarvitaan muitakin häävieraita mukaan, ettei huomio kiinnity jatkuvasti pelkästään teihin. Ja vaikka puheita lauluesintyyjiä tms. Kylläkai hääpäivänne siinä menee omalla painollaan... Onnea vaan tulevan avioliiton johdosta!
- haluan itte
sivarihäät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273445Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122579Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1162550Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1082195Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481604Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261546Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151156