Keplo Leutokalma

d.n.a

Onko kukaan lukenut Keplo Leutokalma kirjaa, ja jos olette mitä piditte siitä?? (saattaa oikeastaan kuulua dekkari puolelle....no jaa) Onko kellään tietoa koska olisi toinen osa kirja-sarjasta tulossa suomeksi???

37

3045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nameless.

      Itse luin kirjan ja tykkäsin kovasti..
      Hahmot hyvin kuvailtuja ja tapahtumat kerrottu kiinnostavasti ja hyvin. Tarinasta jää selkeä kuva lukijan mieleen, mikä on ainakin minulle henk.koht. tärkeää.

      Minua kiinnostaisi myös tuo jatko-osa puoli, joten jos tietoa ni kertokaa ihmeessä..

      • Empup

        Joo miustakin se on toosii hyvä kirja. Siitähän tulee se elokuvakin 2010 vuonna. Ja se 2 kirja on: Keplo leutokalma - leikkiä tulella. Olette/olet varmaan jo lukenut sen? (:


    • Dolly <3

      Olen aivan yhtä mietteliäs kuin sinäkin...tiedän vain sen että englanniksi se ilmestyy huhtikuussa Itse olen lukenut Kirjan viisi kertaa enkä kyllästy vieläkään!

    • hyvä kirja-

      Oon lukenu sen, tosi hyvä kirja.
      En ees tienny että on jatkoo tulossa.

    • Tietämätön(kö)?

      Joo, mä oon lukenu, aivan mahtava kirja, johon ihastuin heti ensimmäisellä sivulla. Toinen osa: "Playing with fire", vai mikä ihme se nyt olikaan, mutta se tulee varmaan joskus vuonna 2009, mutta ensimmäisestä(kö) osasta tulee elokuva v.2010. Ei sitä jaksa odottaa vielä niin kauan... mut ei se varmasti oo sitä kirjaa parempi;)!!!

      • Haru/Satsymi

        Toinen osa ilmestyy Tammen sivujen mukaan syyskuun loppupuolella...Olisiko nyt ollut 26 päivä...
        Tätä vuotta siis:D

        Ps, aivan käsittämättömän hyvä kirja^^


      • fani<3
        Haru/Satsymi kirjoitti:

        Toinen osa ilmestyy Tammen sivujen mukaan syyskuun loppupuolella...Olisiko nyt ollut 26 päivä...
        Tätä vuotta siis:D

        Ps, aivan käsittämättömän hyvä kirja^^

        Oon täysin samaa mieltä teidän kaikkien kanssa. Kirja on ihan hito* hyvä! En jaksa odottaa toista osaa, lasken jo sekuntteja!
        Ja joo kirja on tulossa syyskuun 26 ja leffa 2010.


    • kammo pukimo

      joo se on helskutin hyvä kirja toivottavasti toinen ja kolmaskin osa tullee kohta ja siitähän tullee elokuvakin mikähän lainen se on no kirja ainakin on ainutlaatuinen

      • Cas

        Onko Keplo Leutokalmalle tulossa vielä jatkoa? Sen sanottiin olevan trilogia joten eikös siihen pitäisi vielä yksi osa tulla? *innostunutta odotusta* Tosin toinen osahan tuli tänä vuonna joten vielä varmaan vuos menee sen mahdollisen kolmannen osan ilmestymiseen... *pettynyt ilme


      • nemo``
        Cas kirjoitti:

        Onko Keplo Leutokalmalle tulossa vielä jatkoa? Sen sanottiin olevan trilogia joten eikös siihen pitäisi vielä yksi osa tulla? *innostunutta odotusta* Tosin toinen osahan tuli tänä vuonna joten vielä varmaan vuos menee sen mahdollisen kolmannen osan ilmestymiseen... *pettynyt ilme

        aivan loistava tuo toinenkin osa :D Eli kolmatta odotellessa. Elokuva on kyllä pakko nähä heti kun se tulee :)


      • hulluna Keploon
        nemo`` kirjoitti:

        aivan loistava tuo toinenkin osa :D Eli kolmatta odotellessa. Elokuva on kyllä pakko nähä heti kun se tulee :)

        Siis paras kirja ikinä! Keplon ja Valkyrian kekusteluille on pakko nauraa ääneen :D En keksi yhtään moitetta kummastakaan kirjasta. En malta odottaa kolmatta osaa...


      • Joseph A. Ritsamoors
        hulluna Keploon kirjoitti:

        Siis paras kirja ikinä! Keplon ja Valkyrian kekusteluille on pakko nauraa ääneen :D En keksi yhtään moitetta kummastakaan kirjasta. En malta odottaa kolmatta osaa...

        Täytyy myöntää että aivan loistava kirja tai siis molemmat kirjat :) luin molemmat 4 päivässä :D ja vielä ehtii uusia ennen kuin pitää palauttaa :D toki ostan ne itselleni omaan hyllyyn heti kun on vain rahaa siihen :D kerrassaan upeeta.. ja leffaa odotan hyvin innokkaana :) toivottavasti ovat kirjalle uskollisia ja näin ^^


      • Valkyria Salama
        Cas kirjoitti:

        Onko Keplo Leutokalmalle tulossa vielä jatkoa? Sen sanottiin olevan trilogia joten eikös siihen pitäisi vielä yksi osa tulla? *innostunutta odotusta* Tosin toinen osahan tuli tänä vuonna joten vielä varmaan vuos menee sen mahdollisen kolmannen osan ilmestymiseen... *pettynyt ilme

        kuule Cas se ei oo mikää trigologia vaan siitä on tulossa jo viides osa v.2012 ja tietooni niitä on kahdeksantoista osaa!ainakin niin luulen koska jossakin luki niin.eli innolla odotellen!en jaksa oottaa haluun sen vaikka väkisin koska oon lukenu kaikki neljä osaa!


    • Cieni

      Mahtava kirja ^^ koukuttava ja mahtavasti kirjoitettu. Huumori 10

      • keplo

        Luin sen leikkiä tulella yhes päiväs =]


    • itse.

      olen juuri lukemassa tätä kirja eikä oiken vaikuta kivalta. ja en todellakaan sitä muuten lukisi, mutta koulussa on pakko -.-

      • hazazaawussshhhhhhhh

        mul o iha sama juttu ja ny pitää kirjottaa siit vitu kirjaesitsiit:(


    • Kalakukkolähetti

      Joo, olen lukenut, tosi hyvä! Sopivasti huumoria seassa

    • Valkyria Salama

      se on saikun hyvä kirja.oon lukenu kaikki osat ja oon vaikuttunut mut se leffa ilmestyy 2013 vuonna mutta käsikirjotus on jo alotettu.jee!

    • Nostoogndoög

      Ihan hyvä sarja on, tosin vitsit ovat välill väkisin väännettyjä.. Tuo mukavaa vaihtelua (tämä on vain minun mielipiteeni) fantasiagenren harmaaseen massaan.

    • /\/

      Mahtava sarja ja vetävät kirjat! Vitsit kyllä ovat hyviä, vaikka aika harva kirjasarja saa väännettyä naamani hymyyn....
      Tiedättekö muuten, milloin mahtaa ilmestyä suomeksi viides osa?

      • /\/

        Viidennen osan nimi muuten on "Mortal Coil"


      • Valkyria Salama

        mulla jää väkisin mieleen semmonen keplon ja valkyrian keskustelu kun: olet tyhmä (valkyria sanoo)
        tiedetään (keplo vastaa)
        olet....auto(valkyria sanoo)
        olenko minä auto(keplo vastaa)
        et tänne on tulossa auto(valkyria vastaa)XD


    • /\/

      Hyviä uutisia! viides osa ilmestyy suomeksi keväällä 2012 ja sitä seuraava syksyllä 2013.

    • Valkyria Salama

      ihanaa ihanaa ihanaa ja vielä kerran ihanaa tiedän että viitosen nimi on mortail coil mutta en tiedä mitä se tarkoittaa joku sano että se tarkottaa kuoleman jousi mutta vähän tyhmä nimi se olis.laittakaa ihmees youtubee skulduggery pleasant mortail coil niin sielt tulee sen kirja mainos aika hyvä mainos.N mistä tiiät että kuues osa tulee syksyllä 2013 oon vaan utelias......

    • Miss Lucy

      Viides osahan on jo julkaistu, kuudeskin jo kirjoitettu muttei vielä julkaistu. Aion pyytää kirjastoa ostamaan ne kaksi englanniksi.
      Minua kiinnostaa kovasti mitä tapahtuu tämän Valkyrien peilikuva -sivujuonen kanssa. Vaikkei se kyllä suinkaan ole ainoa juonen osa joka minua kiinnostaa!

    • Hulllluu

      Eikös neljäsosa olekkin se pinkinsävyinen kirja? Se on viimeisin keplo kirja jonka olen lukenut, mutta entäs tuo viides? muistaakseni se on jo julkaistu, mutta ei suomeksi.

      tietääkö joku milloin tuo viides ilmestyisi kirjastoihin????

    • Keplo-fani/kirjafani

      PARAS KIRJASARJA!!!!!!!!!!!
      on omana koko sarja, ja oon lukenu sen varmaan kolmesti!

      ootan jo viidettä osaa, onko kenelläkää tietoo,
      millo ilmestyy??!!!!!!!!!!!!!

      iha huippuu, keplo leutokalma elokuva ilmestyy, v.2013!!!!!!!!!

    • yyyyy

      5 on ilmestynyt englannin kielellä jo n. 2 viikkoa sitten, suomalaisesta kirjakaupasta kävin kyselemässä milloin 5 osa on tulossa, ja sain kuulla että ei ainakaan tänä vuonna... :(

      • Solomon Wreath

        JJeessss oon lukenu kaikk joku 6 kertaa ja on kaikki omana paitti eka ku ei ollu kaupasta löytyny... Odotan innolla elokuvaa viidettä kirjaa :). PARAS KIRJASARJA!
        tarpeeks huumorii ja jännitystä ihme miten jotkut ei voi pitää siit..... :D


      • keploonbest
        Solomon Wreath kirjoitti:

        JJeessss oon lukenu kaikk joku 6 kertaa ja on kaikki omana paitti eka ku ei ollu kaupasta löytyny... Odotan innolla elokuvaa viidettä kirjaa :). PARAS KIRJASARJA!
        tarpeeks huumorii ja jännitystä ihme miten jotkut ei voi pitää siit..... :D

        Tähä välii et tiekkö millo viidennes kirja tulee?


      • keploleutokalma
        keploonbest kirjoitti:

        Tähä välii et tiekkö millo viidennes kirja tulee?

        Ilmesty vissii just, ainaki ite tuli kirjastosta pari päivää sit viesti et kirja on noudettavissa kun olin sen varannut :) Kivasti melkeen koeviikon alkuun kun pitäs keskittyä lukemaan jotain ihan muuta :D


    • Keplo Leutokalma<3

      Keploa on jo tullut viides osa! Olen lukenut, nimi; Jäänteiset

    • Ikäsuositus???

      Minkä ikäisille kirja on sopiva?
      Onko ok, että 9v. tyttö lukee tuota kirjaa...?

    • hemo glopiini

      Tänä vuonna tulee keplo leutokalma elokuva itse olen lukenut kaikki seitsemän kirjaa

    • loovee2

      Ne on parhaita kirjoja IKINÄ ja toinen osa on jo suomeksi

    • Jäänteinen

      Olen lukenut ja rakastuin kirjaan heti tietääkö joku onko 6 kirjaa suomenettu koska rakastan sitä sarjaa mut oon lukenu ne 1-5 niinkuon tuhat kertaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      146
      2591
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1986
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe