Eli minkälaista palkkaa porukka saa huonekaluliikkeissä? Onko tarjous 600e pohja 6 % katteesta järkevä hyväksyä. minkälaisia soppareita muilla on?
huonekalumyyjän pohja + provisio
8
6846
Vastaukset
- tuo on.
Paljonko on kate?
Kuinka vilkas myymälä, montako kaveria töissä yhtaikaa (monenko duunikaverin kanssa jaat sisään tulevat asiakkaat) ja millaisia/ minkähintaisia tuotteita myynnissä?
Jos 1 sohva 1000€ ja kate 40% eli 400€ (en tosin tunne alan hinnoittelua) niin 6% olisi 24€. Myymällä 20 kpl kyseistä sohvaa kuussa pääsisit jo huimaan 1080€/kk palkkaan ( 600pohja 480 myynnistä).
Äkkiseltään vaikuttaa paskalta.
Vaikka katetta ois 80 pinnaa niin tollasella sohvalla ei silti pääsis kuin 1560€:hen asti.
Toisaalta jos myydään 20 kappaletta 5000€ kalustekokonaisuutta niin tili on 3000€- mikä on jo hyvä huomioiden myymälämyynnin nenänkaivuun ympärillä pyörivän luonteen :).- edelliseen
Tosin täytyy ymmärtää että 20 kpl kuukausivauhdissa tarkoittaa 1 kunnon kauppa per työpäivä- noin karkeasti ottaen.
Että kai siinä hankkeille vois päästä, mutta nenänkaivuun saa unohtaa. :) - voi jeesus...
"en tosin tunne alaa" ja lasket kuitenkin että kate on 6%?! Mitäs jos kate on 12%?? Palkka on tuplasti isompi.
Eiköhän tämä mene taas arvailun puolelle.. - ihan palikka?
voi jeesus... kirjoitti:
"en tosin tunne alaa" ja lasket kuitenkin että kate on 6%?! Mitäs jos kate on 12%?? Palkka on tuplasti isompi.
Eiköhän tämä mene taas arvailun puolelle..Sanoin etten tunne alan hinnoittelua, muttei esimerkin ymmärtäminen sitä vaadikaan vaan pelkkää maalaisjärkeä jota nimimerkillä "voi jeesus" ei tunnu olevan ( sen kummemmin kuin muunlaistakaan järkeä).
Esimerkissä kate oli 40% ja pari riviä myöhemmin huomioin mahdollisen 80 prosentin vaikutuuksen palkkapussiin. 6% oli se myyjän osuus katteesta.
"voi jeesus"- henkilölle vielä pikku kaneetti: Myös L-U-E-T-U-N-Y-M-M-Ä-R-R-Y-K-S-E-S-S-Ä-S-I tuntuu olevan runsaasti parantamisen varaa, joten etköhän survaise nuo arvailupaskajuttusi sinne minne aurinko ei paista, mutta jonne sinun tapauksessasi naapurin svante on varmasti porautunut lukuisia kertoja iloisten saippuanpudotteluleikkien merkeissä.
Ai juu, ja pidä lättys jatkossa kiinni vitun amisveijo tai iskä antaa korvapuustin.
Alkuperäinen kysyjä voi varmaan selvittää työnantajalta paljonko se kate on? Se, kertooko työnantaja kuinka tarkasti tuollaisia ennenkuin nimi on paperissa on sitten toinen juttu.
Myös muut aiemmissa postauksissani esittämät osatekijät ovat kartoitettavissa, joten suuntaa antavaa laskelmointia pitäisi pystyä tekemään.
- tiedä
Mutta tällähetkellä huonekaluala on aika kilpailtu ja katteet vedetty aika alas. että, että... oletko kova myymään?
Ja entäs kun asiakas haluaa ostaa sen sisäänheittotuotteen -katteella, olevan?- vedätystä
Olen huonekalumyyjä. Palkka koostuu 1450 euron pohjasta ja päälle tulee 3,5 % katteesta. kate on n. 50 % riippuen tuotteesta ja myyntiä keskimäärin 40000 egee/kk. Sinuna miettisin vielä...Mikä firma tarjoaa tuollaista??
- kesäjobi
vedätystä kirjoitti:
Olen huonekalumyyjä. Palkka koostuu 1450 euron pohjasta ja päälle tulee 3,5 % katteesta. kate on n. 50 % riippuen tuotteesta ja myyntiä keskimäärin 40000 egee/kk. Sinuna miettisin vielä...Mikä firma tarjoaa tuollaista??
Moi, mulle tarjotaan 5 % proviosio palkkaa katteesta ja 350€ pohja palkkaa? Tämähän on ihan koiran palkka?Sopimusta tehdessä mun kannattaa pyytää väh. 500e pohjaa ja suurempaa % osuutta katteesta?Kuinka suurta?
Kyseessä Maskun kalustetalo,joka tosiaan myy hyvin sesonki aikaan? Onko sopparissa mitään järkeä?Kyseessä siis kesätyö.
Mihin realistisiin ja järkeviin tuloksiin ko. sopimuksella voi päästä?
Kiitos. - karde123333
kesäjobi kirjoitti:
Moi, mulle tarjotaan 5 % proviosio palkkaa katteesta ja 350€ pohja palkkaa? Tämähän on ihan koiran palkka?Sopimusta tehdessä mun kannattaa pyytää väh. 500e pohjaa ja suurempaa % osuutta katteesta?Kuinka suurta?
Kyseessä Maskun kalustetalo,joka tosiaan myy hyvin sesonki aikaan? Onko sopparissa mitään järkeä?Kyseessä siis kesätyö.
Mihin realistisiin ja järkeviin tuloksiin ko. sopimuksella voi päästä?
Kiitos.helposti sen näkee mitä kaverit tienaa,,,verotiedoista tietty,,
jos jollakin tuttu esim maskussa niin ei muuta kun tekstaamaan 16400 niin tulot tulee,,tosi ne mersut ja volvot pihalla sanoo jo jotain..
asiakasvirta ainakin kyseisessä liikkeessä erittäin suuri,,,
olen ikäni myynyt tavaraa,ja tällaista palkkaa en ole ikinä saanut,siis hyvää.olen todella tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain647556Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1242979- 1431813
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651669Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1211501Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1711451- 1321182
- 78869
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 53774