Mustaa ja paljon

Teiniblondi

Olin menossa illalla käymään varastossa, piti löytää rullaluistimet jostain raosta. Rappukäytävässä oli valot, mutta hiljaista. Varaston ovi oli auki joten mennessäni laitoin sen kiinni, ettei kukaan pääse säikyttelemään mua.

Varastossa oli kuuma kuin helv...ssä, joten päätin avata kuitenkin oven ja jättää sen raolleen.
Huomasin jonkun ilmeisesti muuttavan kun yx häkki oli auki ja tavaraa sen edessä. Meidän häkki oli siinä vieressä ja aloin ettiin rulliksia.
Yritin nousta mahdollisimman ylös, en ollut kovin pitkä. Onnekseni ketään ei ollut touhaamassa yhtäaikaa, koska kesämekkoni oli kovin paljastava stringeineen. Mustat stringit näkyi hyvin valkealla pyllylläni, auringonpalvontaan en ollut vielä ehtinyt.
Ovi kolahti. Yritin katsoa kuka tuli, mutta ketään ei näkynyt.
Jatkoin etsimistä ylhäältä kun tunsin hengityksen pepullani. Joku tarrasi minuun voimakkaasti käsillään ja veti naamaansa vasten. En peloltani saanut huudettua ja samassa tunsin lämpimän kielen pillullani sekä peppuvaossani.
Värähdin, enkä uskaltanut katsoa kuka minua nuoli ahnaasti. Aloin tahtomattani kostua ja ajattelin jo pahinta.
Mustat isot kädet kourivat pieniä rintojani ja kieli oli jo syvemmällä pillussani. Minusta alkoi tuntua jo hyvältä, haistoin omat mehuni ilmassa.

Mies veti minut alas ja painoi seinää vasten. Mies puhuu englantia ja pyytää minua levittämään jalkojani. Tunnen miehen sydämenlyönnit voimakkaan ja paljaan rintakehän kohoillessa.
"Aaaaaaaahhhh!", huudan kun iso, musta jäntevä kyrpä porautuu mun pieneen neitseelliseen pikkupilluun. Yritän katsoa kuinka valtava kyrpä minuun porautuu, mutta mies kääntää mun pään suudellakseen mua. Mies leikkii kielellään mun suussani!
"AAHHHHHHHH, se on liian iso, sattuu!" Miehen kyrpä tulee aina vain syvemmälle. Kuin vaientaakseen minut, mies kääntää mut ja tunkee valtavan kyrpänsä mun hentoiseen suuhun. Se mahtuu juuri ja juuri. Mutta vain puoliksi.
Mies alkaa työnnellä voimakkaammin kyrpäänsä mun suuhun ja pitää mun päästä kiinni.
"Suck it , slut!", mies sanoo. Runkkaan peloissani tuota isoa kullia ja imen minkä ehdin.
Slurpsahduksia kaikuu pitkin varastoa kun mies panee mua suuhun alkukantaisella voimalla.

"Please no more!", anelen mieheltä hädissäni.
"I'm coming into your mouth, swallow it all bitch, or else..!"
Ymmärrän kyllä, että mun pitää niellä kaikki tai mun käy huonosti.
Miehen voimakas vartalo menee kaarelle kun sperma purkautuu kullista.
Sperma maistuu hyvälle, vaikken sitä miehelle kylläkään sano. Kulli on kyllä valtava, kuin hevosella!

Mies nostaa mut syliinsä ja ahtautuu vielä spermaa tihkuvalla kyrvällään mun pilluuni.
"Aaah aaah aaaah aaaaaaahhhhhhhh!", huudan nautinnosta mistään välittämättä.
"Mahtava kyrpä, mahtava kyrpä!", hoen kun mies nostelee mua ylösalas vaivattomasti.
Tunnen sormet persevaossani tunnustelemassa ja luulen, että sormet on tämän ison karjun.
Tämän miehen sormet kuitenkin levittävät vaaleita pakaroitani erilleen!
Siellä on toinenkin mies!

"Please don't go there, please it hurts!", anelen armoa.
"Aiihhhhh!",inisen kivusta kun kaksi kyrpää täyttää mun reiät yhtäaikaa. Ei mene kauan kun miehet saavat orgasminsa ja täyttävät mut mustan miehen spermalla.
Spermaa valuu pitkin mun reisiä. Miehet käskevät mun nuolla viimeisetkin spermat isoista kyrvistään. Tärisevillä jaloilla jään katsomaan poislähtevien mustien miesten voimakkaita pakaroita ja haaroista näkyviä mustia valtavia kyrpiä.
Kokeilen sormillani arkaa pilluani ja persettäni, sormet kostuvat spermasta. Maistan sormiani ja ne maistuvat kiihottavalle.

6

15689

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nanna

      se teki nannaa :) lisää tällaista.

      • Jesse (The Big)

        Mahtavaa!! Ja jotkut vielä väittää ettei koolla ole väliä.. tässä jutussa se selvästikin oli aika olennainen osa fantasiaa!


      • kari
        Jesse (The Big) kirjoitti:

        Mahtavaa!! Ja jotkut vielä väittää ettei koolla ole väliä.. tässä jutussa se selvästikin oli aika olennainen osa fantasiaa!

        SAIN KERRAN JOENSUUSSA MUSTANMIEHEN PARRUA IHANIA JA ISOJA VAIKKEN OLE HOMO NIIN PYLLY OLI KUUMANA MONTA PÄIVÄÄ JA IMUTUS MUSTALLA MIEHELLÄ USKOMATONTA ?!!!!!


    • are

      hyi helvetti sairasta ja aivan luonnotonta

    • Nbjode

      Sorry, but ...

    • sofia

      Toi oli törkeetä ei edes mitenkään kiihottaavaa.. Jos tosiaan jotkut tykkää näistä "raiskaus" kertomuksista niin ne on kyllä päästään vialla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2251
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1918
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1720
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe