Gootti ja kiusattu...

Dampyre

vituttaa uskomattoman paljon miten monia nuuoria hevareita ja gootin alkuja tavikset kiusaa!!

ne ei osaa pitää turpaansa kiinni vaan pakko on laukoa jotai vitun tyhmää! "mee parturiin" "kato peiliin" tms. näitä lausahduksia kuulee teini-iässä jos on löytänyt oman pelastuksensa hevimetalli musiikista.

muut on mun mielestä edelleen kateellisia. ne ei tiedä mitä ne menettää ku ei osaa ymmärtää erillaisuuden hienoutta.

itsellä vihreät hiukset ja lolita kuteet tälläkin hetkel päällä.

juttuni aihe lähti liikkeelle tämän päiväisestä tappelusta mesen kautta kun yksi vanha tuttuni (kusipää) rupesi kitisemään et mun pitäis tehd hiuksilleni jotain.

paskat teen!!

oon tyytyväinen just tälläisenä itseeni ja enkä aijo muuttaa ulkonäköäni kenenkään takia! muut painukoot vittuun mun puolestani!

25

1720

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17goingto18boy

On hienoo että haluut olla erilainen sillä ei siinä ole mitään pahaa mutta onks se hevi musa oikeesti hyvää?
      Jumalan siunausta :)

• Nyghtmare

Jos ei ymmärrä hyvän musiikin päälle, ni itsehän siinä menettää ;)

Varjelkoon Alamaailman Ruhtinaat polkujasi!

• varmaa sunki

No kandeis ruveta kuuntelee räppii esim: 50centtii tai cheekkii tai notkeeta rottaa ja skandaalii niiku muutki muijat nii et varmaa tulis kiusatuks :p

• jepajei kaksois moralisti
        varmaa sunki kirjoitti:

No kandeis ruveta kuuntelee räppii esim: 50centtii tai cheekkii tai notkeeta rottaa ja skandaalii niiku muutki muijat nii et varmaa tulis kiusatuks :p

oikeasti!!
        cheak ja 50cent ei ole rappia nahnytkaan!

• ...
        varmaa sunki kirjoitti:

''niiku muutki muijat'' läheskään kaikki muijat ei kuuntele räppiä

• fel alloy

Jos kerran haluat erottua massasta niin sinua haukutaan aina. Hutki turpaan tai ainakin opettele sadattelemaan takaisin niin, että puret syvälle mieleen.

Esim onko kellään kiusaajalla perheongelmia tai muita. Kyllä katkee

• Klaf

No juu, erikoisempia ihmisiä kiusataan aina, se on ollut niin ja tulee olemaan aina niin. Itseäni kiusattiin aika paljon ja heikkouksissani menin jopa tukankin leikkaamaan. No nyt on uusi koulu ja uudet ihmiset, en voi sanoa että tulisi pahemmin positiivista palautetta vieläkään. No ainakaan ei ole niin paljon vittuilua ja tukka kasvaa taas, nyt minua ei pysäytä muu kuin intti =(

En voi sanoa että pitäisin kaikista ihmisistä tai ettei minulla olisi ennakkoluuloja, mutta kuitenkin annan kaikille mahdollisuuden yrittää näyttää mitä on miehiään. Ei sinänsä ole tappeluun asti meinannut mennä, koska minulla on melko hyvä itsehillintä. Jos joku alkaa ärsyttämään niin empä oikeastaan edes välitä siitä vaan jätän kommentteihin yleensä vastaamatta tai jos on hyvä päivä niin vastaan jotain vittumaista takaisin :D

No ainakin sinulla on asenne kunnossa! Mitä helvetin väliä niillä muilla on, ethän sinä niiden takia elä vaan itsesi.

• Juga

Pidä vain oma pääsi, älä vaihda sitä massaihmisten "ajatuksiin".

Itse olin nuorempana hevari, jotkut minua siitä kiusasivat, jotkut pelkäsivät, suurin osa ei ymmärtänyt. Minusta tuntuu hyvin oudolta että varsinkin vanhemmat ihmiset, jotka omana aikanaan kuuntelivat jotain huume-beatlesia ja LSD-Doorsia jossa uhattiin tappaa oma isä partaveitsellä ja masturboitiin esiintymislavalla, paheksuivat oman aikani (80-90-luvun) heavymusiikkia, jossa selkeästi varoitettiin huumeiden ja liiallisen päihteiden käytön vaaroista ja kehoitettiin ajattelemaan omilla aivoilla.

Ja sitten keksitään ilmiö nimeltä saatananpalvonta, vaikka oikeasti lähes kaikki hautakivenkaatajat olivat keskiluokkaisia tuomarien, pappien ja lakimiesten ahdistuneita teinipoikia jotka kapinoivat vähän yhteiskuntaa vastaan omalla tavallaan, ja yhdistetään juuri minun musiikkini siihen, vaikka se nimenomaan päinvastoin varoittaa uskonnollisesta fanatismista, jota saatananpalvonta usein edustaa (mutta ei tietenkään pyri tunkemaan mitään ateismia ratkaisuksia kaikkeen- uskonnon- ja ideologianvapaus keksittiin jo 1700-luvulla, vaikka sitä ei tänä päivänäkään kunnioiteta jos edustat ns. vääriä mielipiteitä). En väitä etteikä niitä pukinsarvinaamioisia sekopäitä, jotka juovat vuohen verta ja naulaavat kissoja ristille, oikeasti ole olemassa, mutta ne eivät mitenkään kyllä liity minuun, musiikkiini tai kaveripiiriini.

Eniten ottaa päähän oikeastaan se, että oman musiikkini ja elämäntyylini avulla opin ajattelemaan, niin paljon että yliopistokin tuntui lapsen leikiltä ja suoritin lähes kaksi tutkintoa (luonnontieteistä), ja nykyään ollaan sitten sitä mieltä että "minäkin aikuistun ja tulin järkiini". Jos en olisi tullut järkiini jo hyvin nuorena ja olisin fanittanut jotain ns. normaalia musiikkia, jossa puhutaan "tärkeistä" asioista kuten seksistä, autoista ja helpon, pinnallisen elämän ylistyksestä sekä lyhytnäköisestä omaisuuden haalimisesta, ei minusta olisi koskaan tullut yhtään mitään.

• Dampyre

Sanaisen arkkuni sanavarasto on kasvanut vuosien varrella kun on saanut kuunnella teinien kitinää ulkonäöstäni.

jos oikein on vitutuspäivä ja joku aukoo päätään niin annan tulla enkä meinaa. usein ihmiset pelästyvät kun katsovat että oon vaa kiltti tylliin pukeutunu gootti, sille voi huudella kaduntoiselta puolelta..
      vaan kun kävelen sen tien toiselle puolelle ja suuni avaan ja annan tulla veristä tekstiä, niin kyllä useimmiten alkaa ääni kellossa muuttua.

kaupungilla kohtaan mielenkiintoisia katseita eivätkä ne minua haittaa. siihen täytyy tottua jos aikoo olla rehellinen itselleen ja tyylilleen.

kesällä kun pääsee mm. tuskaan niin kyllä tulee ylpeä olo kun huomaa olevansa juuri se mitä on.

heavy musiikki todellakin pelasti minut pinnallisuudelta

• Juga

On hienoa että samaa henkeä mitä omassa nuoruudessani oli esiintyy yhä nuorissa. Itse en tiedä mitään Lolita-muodista ja bändit mitä diggaan on tyyli Sepultura ja Pantera, jotka eivät nykynuorille sano todennäköisesti mitään, mutta silti ihailen sitä miten ihmiset eivät leimaudu laumasieluisuuteen vaan uskaltavat olla oikeasti sitä mitä ovat.

"Life is ours, we live it our way"
        -Metallica, Nothing else matters

• Dampyre
        Juga kirjoitti:

On hienoa että samaa henkeä mitä omassa nuoruudessani oli esiintyy yhä nuorissa. Itse en tiedä mitään Lolita-muodista ja bändit mitä diggaan on tyyli Sepultura ja Pantera, jotka eivät nykynuorille sano todennäköisesti mitään, mutta silti ihailen sitä miten ihmiset eivät leimaudu laumasieluisuuteen vaan uskaltavat olla oikeasti sitä mitä ovat.

"Life is ours, we live it our way"
        -Metallica, Nothing else matters

Miten niin emme tiedä sepulturasta panterasta mitään! vaikka oleb vasta 18 vuotta niin ei se tarkoita etten ihan tietämätön ole :D

• Outolin_tu

Minäkin saan osakseni outoja katseita. Minä pukeudun muutenkin erillaisella tavalla. Älä välitä. Aina joku arvostelee ja sorsii. Muista vain pitää oma tyylisi! ;) Nimimerkki: KOKEMUSTA ON

• mitä??

"jos on löytänyt oman pelastuksensa hevimetalli musiikista"

Hah! Täällä puhuu joku teini, joka väittää olevansa gootti vaikkei selvästi edes tiedä asiasta mitään. Gootit EI kuuntele heviä/metallia! Uskokaa jo..

• Arwen_Undomiel

Kuule itekkin oon gootti ja kyllä kuuntelen heviä. Kuka sen muka kieltää? Kysynpä vaan. Kuka muka määrää mitä musiikkia pitää kuunnella jos on gootti? -__-' Onko olemassa jotain sääntöä että "Jos aiot olla gootti niin kuuntelet vain tällaista musiikkia!"? Ei se goottius estä heviä/metallia kuuntelemasta.

• Kerros minullekkin mitä musiikkia minun pitää kuunella :D olenkin mielenkiintoinen tapaus, periaatteessa en kuulu mihinkään ryhmään, ja kavereissani on mm. tavis, ernu, hevari, "pissis"...

Aloittajalle: kulje vaan rohkeasti omaa tietäsi!!

• Jätkä 24
        Arwen_Undomiel kirjoitti:

Kuule itekkin oon gootti ja kyllä kuuntelen heviä. Kuka sen muka kieltää? Kysynpä vaan. Kuka muka määrää mitä musiikkia pitää kuunnella jos on gootti? -__-' Onko olemassa jotain sääntöä että "Jos aiot olla gootti niin kuuntelet vain tällaista musiikkia!"? Ei se goottius estä heviä/metallia kuuntelemasta.

Mut jos ei sinulla ole kerta mitään tietoa kyseisestä tyylistä, niin kannattaisikohan ihan ekana kuule perehtyä asiaan, ennen kuin alkaa miksikään pukeutumaan!?! Ei ne pelkät vaatteet sinusta tee goottia.

• Jätkä 24
        wer-wet kirjoitti:

Kerros minullekkin mitä musiikkia minun pitää kuunella :D olenkin mielenkiintoinen tapaus, periaatteessa en kuulu mihinkään ryhmään, ja kavereissani on mm. tavis, ernu, hevari, "pissis"...

Aloittajalle: kulje vaan rohkeasti omaa tietäsi!!

juuri siihen tyyliin, minkä kyseinen musiikkityyli on lähimpänä sydäntä. Jos oikein tykkäät 80-luvun goottirockista tyyliin esimerkiksi: Sisters of mercy, Bauhaus, Christian death, Cure, Siouxie and the Banshees, Rosetta Stone, Suspiria ja post-punkkiakin kuten esimerkiksi Killing joke ja mitä osa noista edellämainituistakin on soittanut. Taikka industrialia tyyliin esimerkiksi: Diva destruction, Nine Inch Nails(vaikkei varsinaisesti ole genreen luokiteltu, mutta monet gootit ja kyseiset bändit tykännyt ja saaneet vaikutteitakin)., niin silloin yleensä yleensä ihmiset pukeutuu goottityyliin.

Sitten taas jos oikein diggaakin vaikkapa Judas priestistä, Manowarista, Slayeristä, Morbid angelista, Six feet underista, Cannibal corpsesta, Mayhemistä Burzumista, Impaled Nazarenesta, niin yleensä niillä ihmisillä sitten taas ollut taipumusta pukeutua hevarityyliin, mihinkä siis kuuluukin: metrohousut, tavalliset mustat farkut, farkkuliivi tai farkkutakki ja musta nahkatakki, ihan sama onko pitkä vaiko lyhyt. Jos taas oikein blackmetal-henkinen, niin siinä vaiheessa voi taas jo ottaa vielä mustat valikoimiinsa. Jos nyt hieman asiaa valaisen, niin hevarityyli on vaan jonkun verran ottanut vaan vaíkutteita goottityylistä ja samaten musakin vielä kanssa vaikutteita goottirockista. Muuten ihan eri genreä kummatkin!

Entäpä jos sit tykkääkin räpistä paljon? No senhän jo sit jokainen tietää. Noiden juttujen lisäksi vielä kanssa kyseisen tyyli-ihmisen stereotypiat eli siis luonteenpiirteet, ajatusmaailma jne. Kokonaisuus siis.

• onko
        Jätkä 24 kirjoitti:

Mut jos ei sinulla ole kerta mitään tietoa kyseisestä tyylistä, niin kannattaisikohan ihan ekana kuule perehtyä asiaan, ennen kuin alkaa miksikään pukeutumaan!?! Ei ne pelkät vaatteet sinusta tee goottia.

joku muka väittänyt että pelkät vaatteet tekee gootin?! Sanon vaan että vaikka ois gootti nii mitä hiton väliä sillä on kuunteeleeko sen "oikean" goottimusiikin lisäksi metallia yms.? Ystäväpiirissäni on lisäkseni useita gootteja jotka kuuntelevat sitä "oikean" musiikin lisäksi melkeinpä kaikkea muutakin. Eiköhän se ole jokaisen itsensä päätettävissä kuunteleeko vain sitä minkä osa ihmisistä katsoo ainoaksi oikeaksi musiikiksi gooteille vai kuunteleko myös muuta musiikkia jos siitä ihan oikeasti pitää. Kannattaako antaa asian häiritä itseän kun sille ei kuitenkaan mitään mahda että on olemassa gootteja jotka kuuntelee muutakin kuin sitä minkä joku ihminen katsoo gooteille sopivaksi -__-'

• Jätkä 24
        onko kirjoitti:

joku muka väittänyt että pelkät vaatteet tekee gootin?! Sanon vaan että vaikka ois gootti nii mitä hiton väliä sillä on kuunteeleeko sen "oikean" goottimusiikin lisäksi metallia yms.? Ystäväpiirissäni on lisäkseni useita gootteja jotka kuuntelevat sitä "oikean" musiikin lisäksi melkeinpä kaikkea muutakin. Eiköhän se ole jokaisen itsensä päätettävissä kuunteleeko vain sitä minkä osa ihmisistä katsoo ainoaksi oikeaksi musiikiksi gooteille vai kuunteleko myös muuta musiikkia jos siitä ihan oikeasti pitää. Kannattaako antaa asian häiritä itseän kun sille ei kuitenkaan mitään mahda että on olemassa gootteja jotka kuuntelee muutakin kuin sitä minkä joku ihminen katsoo gooteille sopivaksi -__-'

goottihan nyt saa kuunnella ihan vaikkapa iskelmämusiikkiakin, kunhan musiikin kuuntelu pääosin painottuu siihen omaan, jos siis meinaa gootiksi itseään kutsua tai pikemminkin pukeutua siihen tyyliin. Se tyylihän kertoo sen, mitä musiikkia se pelkästään tai enimmäkseen kuuntelee.

• FrozenCorpse

Jos koulussa tuollaisesta kiusataan, niin entäpä tulevaisuus? Oletko koskaan miettinyt edes, miten paljon saat kuulla irvimistä suoraan vittuiluun ja vertailuun asti kouluikäsi jälkeenkin? Ihmiset nauraa, hihittelee ja kiusaa AINA!! Ikinä et ole tarpeeksi.
      Se on nyt vaan tyydyttävä osaansa, jossei halua taipua yhteiskunnan normeihin. Ymmärrän sinällään purkauksesi, mutta älä sentään kaikkea uhraa jo tässä vaiheessa.

• massaansekoittuja

Oo rohkeesti oma ittes, ne muut on vaan kateellisia kun sulla on niin vahva tyyli.
        Tuommoinen vaan kasvattaa itsetuntoa, kun uskaltaa olla oma ittensä eikä muutu muiden tahtoon.

• paskatihmiset

Mä olen hardrokkari muja joka diggaa kaikesta kasaria Rock N Rollista. Luokkalaiset lissut VOI TSIISSUUUS ne ei siedä mua ollenkaan just koska olen aito ja viihdyn omana itteäni.

Ne niin kärsii siitä ku näkevät että olen iloinen ihminen.
      Mua olla kiusattu alastel, mut VITTU jos nykyää joku sanoo ees SANAKAAN mulle tai rokkari tyylistäni ni se saa painajaisia minusta!

• tuntuvat olevan

kateellisia ihan kaikesta: ilosta ja hyvästä olosta, jotka tunteet heitä pakenevat. Ja siitä, että joku viihtyy rohkeasti omana itsenään ympäristön paineesta huolimatta. Siitä heikäläiset voivat vain haaveilla, jos nyt ymmärtävät hyvän päälle. :)

• olevan myös niin,
        tuntuvat olevan kirjoitti:

kateellisia ihan kaikesta: ilosta ja hyvästä olosta, jotka tunteet heitä pakenevat. Ja siitä, että joku viihtyy rohkeasti omana itsenään ympäristön paineesta huolimatta. Siitä heikäläiset voivat vain haaveilla, jos nyt ymmärtävät hyvän päälle. :)

että toisenlaiset ihmiset haastavat kiusaajien typerän elämännäkemyksen, ja se jo sinänsä on heille niin hirveä uhka, etteivät he hillitse tunteitaan ja käytöstään. Jos erilainen on mielestään hyvä, niin mitäs kiusaajat sitten ovat, huonojako? Näin kai se menee. Ja he kun juuri ryhmittymällä ja muita tarkasti kopioimalla uskoivat saavansa elämänsä nousukiitoon... Ja nyt joku kehtaa kyseenalaistaa luonnonlakien mukaisen järjestyksen estäen heitä pitämästä yllä illuusiota paremmuudestaan, joka on heidän itsetuntonsa elinehto. Hujujui, mutta nämähän ovatkin pelkkiä kiukuttelevia kakruja. Jututkin on sitä luokkaa, ettei niille kannata kenenkään panna painoa. Hankkikaa parempaa kuunneltavaa.

• Jätkä 24

kiusaukseesi, mutta sama juttu kyllä sinullekkin tuosta tyyliasiasta. Ei nyt siis oikeasti millään pahalla! Mutta ei sitä kuule noin vaan ruveta pukeutumaan johkin erikoiseen alakulttuurityyliin, jos ei ole ensin mitään tietoa asiasta. Näihin tyyleihinkin katsos voi sisältyä kanssa jotain tiettyjä aatteita tai viestintää siitä millainen ihminen kyseessä, niinkuin tuolla edellä jo vähän mainitsinkin. Vähän siis sama asia kuin että miksi Hells Angelsin- jäsenilläkin on päällä nahkarotsit missä heidän jengilogonsa ja kaikki muut tärkeät merkit mitä niillä pitää olla. Tiedäthän ettei nyt kukaan täysjärkinen ihminenkään lähtisi nuita kyseisiä rotseja taikka liivejä pitää, jos ei siihen kuulu ja/tai perehtynyt koko juttuun. :)

Sinusta voisin kyllä sanoa että et kyllä ole gootti, vaan pikemminkin metallisti jolla vaan goottityyli. Ei se mitään, kyllähän meistä monetkin ihmiset varmaan tekee näitä tyyylimokia. Mutta usko pois! Gootit ei ole metallinkuuntelijoita, vaikka niin monissa euroopan maissa on sellainen yleinen väärinkäsitys saatu. Tässäpä vielä että minkälaiset pippalot niillä taas on: http://www.youtube.com/watch?v=10ypxSnIBEE

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe