Moi.. oon 14 wee poika kellä ei oo kavereita ja olen sisällä päivät pitkät, toiset käyvät ulkona yhdessä kun mä oon sisällä ja oon mutsin sekä faijan kaa..
Olen ujo sekä epäsosiaalinen, en saa kavereita, tai saisin mutta en uskalla kysyä koska jos ne ei oikee pidä musta...
Tuntuu kuin olisin yksinään koko maailmassa..
Joten, Kysymys kuuluu:
Miten saisin kavereita jos en kehtaa kysyä?!
Kuolen yksinäisyyteen!
14
1665
Vastaukset
- ...
Et mitenkään. =) Minä voin olla kaverisi.
- 17goingto18boy
Sano joillekin kivoille tyypeille näin: "Hei, mul on aika tylsää että voisiks mä hengata teidän kanssa?" ja siitä se juttu sitten lähtee liikkeelle :)
Tää on se neutraalein tapa kysyä että ollaaks kavereita :)
Jumalan siunausta :) - RautaRoskis
Itelläni ei oikeen oo kavereita. Siis itteni ikäsiä. Mutta netistä bongasin 2 tosi hyvää tyyppiä :) Ne tulee kai käymäänki lomilla :P Et netistä voi löytää tosi hyviäki tyyppejä.
- sum_ting
Kysy täältä mese osotteita ja ystävysty niiden kanssa ja sitten tapaatte, kas vain sinulla on kaveri. Itelläni on kavereita mutta ne vaan puhuu peleistä aina vaan pelejä, pelejä ja pelejä, tuun huuluks!
- ...
Moi... Mie oon 12w tyttö jolla on kavereita, mutta kun haluan vain lisää, ja lisää kavereita. =)Itsekkin istuskelen yleensä kotona, mutta kyllä ulkoilenkin säännöllisesti... =) Voisin olla kaverisi. Oisko sulla mesee tai sähköpostii niin voisin ottaa yhteyttä...?
Aloita jokin harrastus. Tennis, salibandy, karate, uinti, mikä vain tuntuu kiinnostavalta. Kiinnostavan harrastuksen parissa ei tympäänny ja sieltä voi löytää helposti uusia kavereita.
- tyttö93- - -
Uskon, että löydät helposti kavereita kuhan vaan uskallat kysyä ja jutella. Juttelet koulussa luokkatovereillesi tai jos valinnai aine tunnillaon kivan luonteisia niin silloinkin voisit jutella ja siitä se lähtee ja kohta ootta kavereita:D Netistäkin löytää kamuja... mä on löytäny pari esim. täältä suomi24 chatista:)
P.s. Mä voin ainaski olla sun kaveri:D- ...
heruheruheru uuh mama.
- OMG.
... kirjoitti:
heruheruheru uuh mama.
Itellä vähän samankaltaista ongelmaa.
Mutta mä voin olla sun kaveris.
15v. tyttö
- asdddddsssss
aika sama juttu mulla, ei ehkä noin huonosti sentääm kuin sinulla viestisiperusteella, surullista tosiaan. ei tässä paljoo auta, jotkut vaan on sosiaalisempia ja rohkeampia kuin toiset.. senkin määrää geenit ja kasvuympäristö, kokemukset ym mukava. koita vain hyväksyä ettet ole yhtä sosiaalinen kuin kuin jotkut toiset ja elä sen mukaan.
koita vaikka vähä vähältä tutustua muihin ottaen huomioon omat rajoitteesi, ehkä sinustakin vielä puhkeaa sosiaalisuuden kukka. tuossa iässä kun ei vielä useinkaan tiedä millainen tulevaisuus on luvassa. jos ei onnistu niin keksi jotain muuta mukavaa, ei kaikki kiva liity sosiaalisuuteen- kkkkkkkkkkkkkkk
täytin eile 15w..
- Jumalan siunausta :)
kkkkkkkkkkkkkkk kirjoitti:
täytin eile 15w..
Sitten mahtava hieno ja hyvä elämä on edessä :)
- Ujopelkuri...
ja vastailen näihin kaikkien kysymyksiin amatöörimäisesti, mutta yritän kuitenki vaa hyvää saada aikaan. ... Mullakaan ei oo kavereita, en käy ulkona ja puhun joko vanhemmilleni, tai olen täällä omassa huoneessani... joten tiedän siltä osin miltä tuntuu... Ujouskin on tuttua ja olen sellanen, että joskus on pakko saada olla omassa rauhassa - ilman sitä sekoaisin. Silti en itseäni epäsosiaaliseksi sanois, joten siinä en oikein osaa auttaa... mutta - kysy. Vaikka tuntuis ettet uskalla. Aina kannattaa yrittää... oikeet ystävät antaa tilaa ku sitä tarvii, ne ymmärtää kyllä jos joskus ei haluu puhua ja haluu olla rauhassa... ... Yksinäisyys on pahinta mitä tiedän ja siinä mä elän. ... Jos et kysy - et voi tietää. ... mutta yritä kysyä... en voi ku toivoo, että saat kavereita... Yksinäisyys tekee ihmiselle paljon pahaa... eikä kukaan selvii vuosikausia täysjärkisenä yksinään...
- moimoimoimoi!
annas hei meses, nii meist tulee bestiksii ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241