Ihanaa leijjonat ihanaa...Vajaan kuukauden käytösä ollut WD levy tänään ilmoitti että tiedostojärjestelmä on Raw ....Olipas kiva juttu..fitun paskakasa...
WD 500
4
522
Vastaukset
- zxcvbnm
Luultavasti itse levyssä ei ole mitään vikaa. Windows vain joskus sotkee tiedostojärjestelmänsä niin pahasti ettei enää itsekkään tunnista sitä.
mieltä. Mulla on tuossa 250 ja 500 giganen WD, ja erittäin hyvin ja luotettavasti ovat toimineet.
- Lorenzo Pamfletti
ThreeMice kirjoitti:
mieltä. Mulla on tuossa 250 ja 500 giganen WD, ja erittäin hyvin ja luotettavasti ovat toimineet.
Kyselin toisessa ketjussa sen WD:n muuntajan napaisuutta. Mitä muuntajassa lukee, viitsitkö katsoa?
Lorenzo Pamfletti kirjoitti:
Kyselin toisessa ketjussa sen WD:n muuntajan napaisuutta. Mitä muuntajassa lukee, viitsitkö katsoa?
saada vastauksen, mutta varoiksi: "Tappi" on , eli miinus on ulompi osa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1032828Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2111762- 1201700
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois471564Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641282Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841088- 911052
- 571044
- 48956
- 62879