Punta Cana

Uusi sinne menijä

On aika hiljaista tuo dommareista keskustelu kaiken kaikkiaan? Tarkoitus olisi kuitenkin yrittää sinne matkaa noin vuoden päästä. Olen koittanut seurata ja surffata keskusteluja paiksta, mutta kuten aluksi totesin, aika hiljaista ylseisesti ottaen on ollut ;-) Onko Punta Canassa joku oikeaasti käynyt? :)

5

1813

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käyty

Käyty on 4 vuotta sitten viimeksi, jolloin Aurinkomatkat sinne edellisen kerran matkoja järjestivät ja kohtapuoliin lähdetään uudestaan.
      Punta Cana jäi mieleen mukavana muistona niin ilmaston, maiseman kuin paikallisten ihmisten ystävällisyydenkin suhteen.

• oujee..

Joulukuussa 2007 tuli käytyy...

• nen?

millanen punta cana oli kohteena? Joku juorus että siellä ei ois paljon mitää muuta ku turisti kohteita. Ei paikallisia/kaupunkia lähellä...? Pitääkö paikkansa?
        -puerto platassa useemmanki kerran tullu käytyä.

• Dominicana
        nen? kirjoitti:

millanen punta cana oli kohteena? Joku juorus että siellä ei ois paljon mitää muuta ku turisti kohteita. Ei paikallisia/kaupunkia lähellä...? Pitääkö paikkansa?

Pitää paikkansa. Punta Cana/Bavaro on rakennettu vain turisteille. Täytyy myöntää että ranta valkoine hiekkoineen on todella hieno.

Puerto Plata on aivan erilainen verrattuna Punta Canaan.

Pidän molemmista paikoista paljon, mutta asun mieluimmin Puerto Platan alueella.

• nen!
        nen? kirjoitti:

Jos pelkkä rantalomakohdetta etsit, niin tää on ykkönen! Retkiä ei ollu hirveesti AM:llä muistaakseni 3-4 kpl. Jonkinsortin keskusta on aika kaukana hotskuista, mut eipä siellä (bussilla ohi ajaen) näyttänyt mitään ostettavaa olevan. Suosittelen hermolomaa kaipaaville :) siis minä tykkäsin tosi paljon:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe