3.3.2008

canoa

Onko kukaan lähdössä 3.3. reissuun (Fortaleza-Canoaq.)?
Mielipiteitä kaivataan Aruna hotellista Canoasta...

5

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usein käynyt fortalezassa

      olen käynyt useasti fortassa ja tuo hotelli ei mielestäni ole Peiramarin rantabulevardilla,minulla on muistissa et se hotelli on vähän eripuolella fortalezaa.Kysy mitä haluat tietää,osaan kertoa olen ollut paljon Fortalezassa.

      • fudista

        onko ponta mar hotellin lähellä jotain jalkapallostadionia missä vois käydä katsoon matseja???


      • Canoa

        Fortalezassa hotelli on ponta mar. Aruna on canoan hotelleita...


      • Ihan hyvä lomakohde
        fudista kirjoitti:

        onko ponta mar hotellin lähellä jotain jalkapallostadionia missä vois käydä katsoon matseja???

        ei oo pitkämatka jalkapallostadionille noin 1o-15 min. kävely,mutta pontamrin edustalla on takseja jotka vie vaivattomasti ja edullisesti.Takseista kaikista luotettavin on Tsunjuu olen ajanut hänen taksilla tosi paljon.Ja muutamia minulle tuttuja ja muös luotettavia ovat Anshieta,Lus,Somaja ja naistaksi Aurea,sanot vain että Finlandes Kerttu ,varmasti palvelu pelaa.Minulla on oma asunto hotelli Pontamarin takana seuraavassa kerrostalossa,eli aivan hotellin takana,näen hotellin uima-altaalle kun tuttuja suomalaisia on uimassa.Olen paljon lomaillut muuallakin ,mutta koen että Brasilia ja fortaleza on paras paikka missä olen ollut.Kun tulen eläkeikään menen aina talveksi sinne talvea pakoon.Tällaisia ajatuksia on minulla.Kysy lisää jos haluat ja mitä vain olen avoin ihminen.


    • smm

      Tulin juuri tiistaina Brasseista kotiin, ja mieli on vieläkin kovin haikea. Fortazza hotellina oli Ponta Mar, ihan jees, mutta se 5pvä:ä oli maximi siellä. Se todellinen loma alkaa vasta Canoassa, ja Aruana on aivan loistava valinta, itse pidin valtavasti kyseisestä pousadasta, vaikkakin kylille oli matkaa 600m, mutta se on ihan hyvä ottaa kuntoilun kannalta ja tietysti bugit kulkee. Itse olen erittäin tyytyväinen matkaan. Ja muistat vaan jättää ne kultakorut kotiin, siitä ei turhaan nimittäin "valisteta". Fortazza oli varastettu "meidän porukoilta" kultaketjuja kaulasta, kameroita, käsilaukkuja jne. Mutta käyttää sitä maalaisjärkeä, niin varmasti pärjäät. Canoassa on paljon rauhallisempaa ja turvallisempaa. Oikein mukavaa ja lämmintä matkaa =)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe