Onko kukaan lähdössä 3.3. reissuun (Fortaleza-Canoaq.)?
Mielipiteitä kaivataan Aruna hotellista Canoasta...
3.3.2008
5
1031
Vastaukset 5
- usein käynyt fortalezassa
olen käynyt useasti fortassa ja tuo hotelli ei mielestäni ole Peiramarin rantabulevardilla,minulla on muistissa et se hotelli on vähän eripuolella fortalezaa.Kysy mitä haluat tietää,osaan kertoa olen ollut paljon Fortalezassa.
- fudista
onko ponta mar hotellin lähellä jotain jalkapallostadionia missä vois käydä katsoon matseja???
- Canoa
Fortalezassa hotelli on ponta mar. Aruna on canoan hotelleita...
- Ihan hyvä lomakohde
fudista kirjoitti:
onko ponta mar hotellin lähellä jotain jalkapallostadionia missä vois käydä katsoon matseja???
ei oo pitkämatka jalkapallostadionille noin 1o-15 min. kävely,mutta pontamrin edustalla on takseja jotka vie vaivattomasti ja edullisesti.Takseista kaikista luotettavin on Tsunjuu olen ajanut hänen taksilla tosi paljon.Ja muutamia minulle tuttuja ja muös luotettavia ovat Anshieta,Lus,Somaja ja naistaksi Aurea,sanot vain että Finlandes Kerttu ,varmasti palvelu pelaa.Minulla on oma asunto hotelli Pontamarin takana seuraavassa kerrostalossa,eli aivan hotellin takana,näen hotellin uima-altaalle kun tuttuja suomalaisia on uimassa.Olen paljon lomaillut muuallakin ,mutta koen että Brasilia ja fortaleza on paras paikka missä olen ollut.Kun tulen eläkeikään menen aina talveksi sinne talvea pakoon.Tällaisia ajatuksia on minulla.Kysy lisää jos haluat ja mitä vain olen avoin ihminen.
- smm
Tulin juuri tiistaina Brasseista kotiin, ja mieli on vieläkin kovin haikea. Fortazza hotellina oli Ponta Mar, ihan jees, mutta se 5pvä:ä oli maximi siellä. Se todellinen loma alkaa vasta Canoassa, ja Aruana on aivan loistava valinta, itse pidin valtavasti kyseisestä pousadasta, vaikkakin kylille oli matkaa 600m, mutta se on ihan hyvä ottaa kuntoilun kannalta ja tietysti bugit kulkee. Itse olen erittäin tyytyväinen matkaan. Ja muistat vaan jättää ne kultakorut kotiin, siitä ei turhaan nimittäin "valisteta". Fortazza oli varastettu "meidän porukoilta" kultaketjuja kaulasta, kameroita, käsilaukkuja jne. Mutta käyttää sitä maalaisjärkeä, niin varmasti pärjäät. Canoassa on paljon rauhallisempaa ja turvallisempaa. Oikein mukavaa ja lämmintä matkaa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1692863
- 571192
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160957- 4909
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57907- 84810
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173800Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e190758Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216713- 6694
- 59666
- 53657
- 67646
- 57624
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21598Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?126573Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66549Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32548- 34527
- 55518