3.3.2008

canoa

Onko kukaan lähdössä 3.3. reissuun (Fortaleza-Canoaq.)?
Mielipiteitä kaivataan Aruna hotellista Canoasta...

5

993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usein käynyt fortalezassa

olen käynyt useasti fortassa ja tuo hotelli ei mielestäni ole Peiramarin rantabulevardilla,minulla on muistissa et se hotelli on vähän eripuolella fortalezaa.Kysy mitä haluat tietää,osaan kertoa olen ollut paljon Fortalezassa.

• fudista

onko ponta mar hotellin lähellä jotain jalkapallostadionia missä vois käydä katsoon matseja???

• Canoa

Fortalezassa hotelli on ponta mar. Aruna on canoan hotelleita...

• Ihan hyvä lomakohde
        fudista kirjoitti:

onko ponta mar hotellin lähellä jotain jalkapallostadionia missä vois käydä katsoon matseja???

ei oo pitkämatka jalkapallostadionille noin 1o-15 min. kävely,mutta pontamrin edustalla on takseja jotka vie vaivattomasti ja edullisesti.Takseista kaikista luotettavin on Tsunjuu olen ajanut hänen taksilla tosi paljon.Ja muutamia minulle tuttuja ja muös luotettavia ovat Anshieta,Lus,Somaja ja naistaksi Aurea,sanot vain että Finlandes Kerttu ,varmasti palvelu pelaa.Minulla on oma asunto hotelli Pontamarin takana seuraavassa kerrostalossa,eli aivan hotellin takana,näen hotellin uima-altaalle kun tuttuja suomalaisia on uimassa.Olen paljon lomaillut muuallakin ,mutta koen että Brasilia ja fortaleza on paras paikka missä olen ollut.Kun tulen eläkeikään menen aina talveksi sinne talvea pakoon.Tällaisia ajatuksia on minulla.Kysy lisää jos haluat ja mitä vain olen avoin ihminen.

• smm

Tulin juuri tiistaina Brasseista kotiin, ja mieli on vieläkin kovin haikea. Fortazza hotellina oli Ponta Mar, ihan jees, mutta se 5pvä:ä oli maximi siellä. Se todellinen loma alkaa vasta Canoassa, ja Aruana on aivan loistava valinta, itse pidin valtavasti kyseisestä pousadasta, vaikkakin kylille oli matkaa 600m, mutta se on ihan hyvä ottaa kuntoilun kannalta ja tietysti bugit kulkee. Itse olen erittäin tyytyväinen matkaan. Ja muistat vaan jättää ne kultakorut kotiin, siitä ei turhaan nimittäin "valisteta". Fortazza oli varastettu "meidän porukoilta" kultaketjuja kaulasta, kameroita, käsilaukkuja jne. Mutta käyttää sitä maalaisjärkeä, niin varmasti pärjäät. Canoassa on paljon rauhallisempaa ja turvallisempaa. Oikein mukavaa ja lämmintä matkaa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7565
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3685
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2856
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      57
      2471
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40