eli onx ketää tulos silja europalle 29 päivä 7??olis kiva tietää onx muita tulos...;)
ketää tulos laival 29päivä tätä kuuta
6
383
Vastaukset
- Ben Amy
on sinne varmaan muitakin tulossa ettet ole ainoa laivalla. Jos ei muita niin ainakin henkilokunta
- mähän se
no mä kyl tarkotin ketään tulossa täältä niiku netin kautta...
- Peke
mähän se kirjoitti:
no mä kyl tarkotin ketään tulossa täältä niiku netin kautta...
Just eilen tulin Tukholmasta. Menin Hesasta Symphonylla, mutta kattelin perjantaina, kun Europea lastattiin Tukholmassa. Kaikki ihmiset näytti menevän semmoisia putkia pitkin, muttei ne oikein nettijohdoilta näyttäny ne putket. Oikeestaan ne muistutti jotain katettuja jalkakäytäviä. Ei sinne laivalle taida päästä netin kautta - pelkästään kävelyllä tai autolla.
Siitä huolimatta
erittäin hauskaa matkaa!
:-D - mähän se
Peke kirjoitti:
Just eilen tulin Tukholmasta. Menin Hesasta Symphonylla, mutta kattelin perjantaina, kun Europea lastattiin Tukholmassa. Kaikki ihmiset näytti menevän semmoisia putkia pitkin, muttei ne oikein nettijohdoilta näyttäny ne putket. Oikeestaan ne muistutti jotain katettuja jalkakäytäviä. Ei sinne laivalle taida päästä netin kautta - pelkästään kävelyllä tai autolla.
Siitä huolimatta
erittäin hauskaa matkaa!
:-Dno vittu!!tarkotin et siis löytyyx täält netin kautta ketää ketä menee sillo laivalle
- Jykke
mähän se kirjoitti:
no vittu!!tarkotin et siis löytyyx täält netin kautta ketää ketä menee sillo laivalle
Voinhan mä tulla jos maksat :) onhan hytissä tilaa?
- minä vaan
että muitakin on laivalle tulossa. Meinaan itsekin etsin laivaristelyjä ja näytti olevan aika loppuunmyytyjä, joten älä huoli tulee laivalle muitakin :O))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403037- 742676
- 1742354
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362115- 181456
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 101264
- 131259
- 221241