I miss you so much...

Mariah

Herasin siihen kun aurinngon valo pilkisti verhon raosta. Raotin silmiani ja venyttelin raukeana. Katsoin kelloa, vasta yhdeksan. Nousin ja hain poydalta vesipullon, vesi virkisti ja tunnuin heraavani kunnolla. Valutin satiini yopaidan pois paaltani ja avasin matkalaukun. Etsin sielta alusvaateet, valkoiset pitsi rintaliivit ja stringit. Menin peilin eteen, katselin vartaloani, kapea vyotaro ja kauniit suuret rinnat. Puin alusvaattet paalle ja otin penkin selkanojalta valkoisen mekon, se oli lyhyt ja niin mukava paalla, hyvaili ihoani kuin hellat miehen kadet. Laitin valkoiset sandaalit jalkaan ja nappasin kasilaukun poydalta. Katsahdin huoneeseeni, pitaisi purkaa matkalaukku mutta ennen haluan nahda kaupunkia ja rannan. Suljin hotellihuoneen oven perassani varovasti ja kavelin kapeaa kaytavaa. Paljon ihmisia, menossa kai aamupalalle. Kavelin pitkin hotellin pihaa, ihailin hyvin hoidettuja kukkia, niin kauniita ja varikkaita. Aurinko hyvaili ihoa, lammin tuuli puhalsi vaaleat hiukseni sekaisi. Niin ihanaa, aivan toista kuin koto suomessa. Sytytin savukkeen ja vetin syvia henkayksia. Tassahan se onkin, resepsuuni. Avasin suuren oven ja astuin viileaan, kauniiseen respaan. Joku toivotti hyvaa hyomenta kauniisti hymyillen. Taalla ihmiset nayttavat niin onnellisilta, huolettomilta ja kauniilta. Katselin ymparilleni, vain miespuolisia tyontekioita, niin Egyptissa harva nainen on toissa. Ja se sopii minulle, nautin miesten homiosta, siite kun heidan katseet vaeltavat vartalollani. Astuin lahemmaksi tiskia ja kaivoin rahaa laukustani, parasta otta tallelokero. Pehmea mies aani tervehtii, nostan katseeni vastatakseni. Aivan uskomatonta, mika hymy, mitka silmat. Katselin miesta, nuori ehka pari vuotta minua vanhempi ja niin lumoava. Lopuksi tajusin tujjottavani ja tervehdin hammillani tuota jumalaista komistusta. Puheeni takerteli ja olin aivan jannittynyt, mika oli minulle harvinaista. Sain lopuksi asiani hoidettua ja lahdin ovelle pain, katsahdin viela taakseni ja taman suloisen miehen katse oli kiinittynyt takapuoleeni, mies huomasi katseeni ja hymyili hieman hammillaan. Vsta kun oli paassyt kaupungille huomasin olevani aivan pois tolaltani. Miehen katse oli porautunut mieleeni ja nain sen koko aika edessani. Kuljin kuin sumussa ohi kaupittelioiden jotka myivat kaikenlaista hilpetooria. Menin johonkin kahvilaan ja istahdin varjoon, oli niin kuuma. Paiva sujui ihanasti, rannalla loikoilessa ja kierellessani putikkeja. Palasin illalla vasyneena hotellille ja menin pyytamaan avaintani, se oli sama mies seisoi selin ja etsi jotakin. Katsoin hiljaa miten miehen likakset ja liikket olivat niin upeita. Jokainen liike niin sulava ja vain niin ihana. Mies kaantyi, iloisena hymyili ja antoi avaimeni, mina vain katsoin, nuo silmat, voih. Kun olin paassyt huoneeseeni palasi tuo mies taas ajatuksiini, olin jo unohtanut hanet paivalla. Kukaan, ei kukaan ole koskaan saanut minussa aikaan tuollaisia reaktioita ensi tapaamisella. Riisuin vaatteni peilin edessa, ajattelin miten ihanalta nyttaisi kun hanen katensa kulkisivat pikin kaunista vartaloani. Menin sannylle makaamaan, ajattelin vain hanta. Kateni kulkivat paljaille rinnoilleni ja hyvailin niita hyvin hennosti, miten haluisinkaan hanet tahan. Herasin taas auringon kirkaaseen valoon. Vietin paivan hotellilla, altaalla ottaen aurinkoa. Vahan valia kavin respassa, muka ihan ohimennen. Miess ei ollut siela, miksi, haluan nahda hanen ihanan jantevan vartalon ja ihanan hymyn. Illalla ajattelin lahtea viihteen puolelle. Pukeuduin kauniiseen lyhyeen mekkoon ja jalkaan sujauti korkokenngat joissa oli todella korkeat ja ohuet korot, ne saivat lantoin keinumaan kauniisti kavellessa. Piykat vaaleat hiukseni jati auki. Kavelin lapi respan ja ajattelin kysya joltakin mika paikka mahtaisi olla paras meno mesta. Ja taas, oih, jumalaisen ihana. Mies hymyili minulle niin kauniisti. Kysyi minne kannattaisi menna ja han kertoi jostakin paikasta mika on hyva mutta siinne on vahan hankala loytaa. Mies katsahti rannekelloan ja sanoi:'Lopetan tyoni kymmenen minuutin paasta, voin tulla kanssasi, siis jos vain haluat'. Olin hammillani ilosta, kerroin hanelle etta se olisi todella ystavallista ja han pyysi minua istumaan hetkeksi odottamaan kunnes han lopettaa. Siina sitten istuin sohvan nurkassa ja katselin hanta, mustasukkaisena. Samanlaisia hymyja han jakoi kaikille,ja minakun toivoin sen olevan jotain erityista juuri minulle. Sitten han katosi hetkeksi ja tuli pian takaisin vaihdettuaan vaatteet. Niin tyylikas, siisti. Suorat mustat housut sopivat hanen solakalle vartalolle mutta kauluspaidan hihat oli kaaritty ylos ja ne paljastinat upeat kadet, jotka haluisin vartalolleni, joka paikkaan. Kavelimme parikymmenta minuttia diskolle mutta aika kului nopeasti, kun tutustuimme toisiimme. Kerroin olevani Mariah ja han esitteli itsensa Mohamediksi. Hassu nimi ajattelin mielessani. Han oli kotoisin Kairosta mutta oli tullut Sharm el sheikkiin toihin muutama vuosi sitten ja kertoi etta oli onnekas saadessan paikan niin hyvasta hotellista. Mutta olihan hanella korkeakoulutuskin, mutta Egyptissa silla paasee vain hoteliin, elintaso kun on toinen kun suomessa. Hanen haveena olisi matkaoppaan ammatti, kiinnostavaa. Disko oli rannalla ja ihmisilla naytti olevan hauskaa. Haimme juotavaa ja tansimme. Miten hanen liikkensa olivatkaan ihania ja hanesta hehkui lampo, olisin halunnut kapertya hanen syliin. Oli jo myoha ja ihmiset alkoivat lahtea pois. Ehdotin ette menisimme rannalle, siela voisi puhua rauhassa. Niin sitten menimme diskon edustalle rannalle ja istuimme suurelle aurinko tuolille. Juttelimme niita naita ja han kysyi:'Mariah, saanko suudella sinua'. Mina nyokkasi. Hanen katensa laskeutui kaulalleni, seoli lammin ja kosketus juuri niin hella kuin kuvittelin. Huulet painautuivat kevyesti huulilleni ja suudelma oli ihana, niin pehmea. En halunnut lopettaa mutta han otti paani katensa valiin ja vain katsoi minua silmiin, nyokytin paatani, ikaankuin pyytaakseni lisaa. Ja han suuteli, vahan kovemmin, intohimoisesti. Kielemme koskettivat ja se oli kuin sahkoisku, varisi. Olin niin kiihottunut. En koskaan tiennyt etta suudelma voisi tuntua tallaiselta. Hanen katensa valuivat olkapailleni, rinnoilleni. Kosketus oli niin ihana, kevyt, kuskin kosketti ihoani. Se tuntui niin hyvalta, kauniilta ja kiihottavalta. Alapaani sykki ja tunsin olevani aivan kostea. Ihan kuin han olisi lukenut ajatukseni, han otti minut syliinsa ja hitaasti siirtyi alaspain. Han huokaisi ihastuksesta kun tunsi etta olen aivan ajeltu. Mina olin aivan sekaisin, hanen sormensa koskettelivat klitoristani juuri oikei, juuri oikeasta paikasta. Hanen liikkensa nopeutui ja aloin voihkia, tuntui niin hyvalta. Hanen toinen katensa oli kadessani ja pyristin sita, han otti ympariltani kiinni ja jatkoi ihanaa hyvailya. Joitakin ihmisia kaveli ohitse kummastuneena mutta en valittanyt eika hankaan. Suutelimme taas, varisin ja huohoti ja laukesi hanen syliinsa ja han piti minua tiukasti ottessaa, halasi.Tilanne oli niin luonnollinen, en ollut ilenkaan vaivautunut, tuntui kun olisin tuntenut hanet jo kauan.Ktselimme toisiamme, naureskelimme ihmisille jotka olivat kulkeneet ohitsemme. Suutelimme taas, en vinut lopettaa. Joku huusi jotain olkani takaa, katsahdin, poliisit. Mohamed hyppasi nopeasti pystyyn ja oli aivan kauhuissaan ja mina ihmettelin mika nyt on hatana. Poliisit huusivat ja puhuivat, olin aivan pyoryksissa, enhan ymmartanyt Arabiaa. Yksi poliiseista tuli Mohamedin taakse ja tuupasi hanet kauemmaksi ja alkoi kysella minulta jotai ja heilutti kovasti kasiaan. Mohammed vietiin kaummaksi ja poliisit puhuttelivat hanta hyvin vihaisina. Olin kauhuissani, oliko han joku rikollinen, raiskaaja ehka...ei ei voinut olla. Menin lahemmaksi heita halusin tietaa mista on kysymys...

Haluatteko te tietaa??? Joss niin pistakaa kommenttia.

10

3927

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariah

      May it takes one second to crush someone, one day to know someone, one week to like someone, one month to love someon but it needs a life time to forget someone.

      • tiedän

        Poliisit olivat "innoissaan" koska mies on muslimi ja arabi. Ja koska tämmöiset suhteet ovat kiellettyjä muslimi maissa ja varsinkin suutelu ja "seksi" julkisella paikalla kiellettyä josta voi seurata ankara rangaistus.
        Ja aivan varmasti he tiesivät että te kaksi ette ole mies ja vaimo.
        Ja jos tää tarina nyt edes on totta niin eiköhän sunkin pitäis jotain tietää islamista ja maista joissa se on pää-uskonto.
        P.s.ei se ole mikään Kreikka.


      • Mariah
        tiedän kirjoitti:

        Poliisit olivat "innoissaan" koska mies on muslimi ja arabi. Ja koska tämmöiset suhteet ovat kiellettyjä muslimi maissa ja varsinkin suutelu ja "seksi" julkisella paikalla kiellettyä josta voi seurata ankara rangaistus.
        Ja aivan varmasti he tiesivät että te kaksi ette ole mies ja vaimo.
        Ja jos tää tarina nyt edes on totta niin eiköhän sunkin pitäis jotain tietää islamista ja maista joissa se on pää-uskonto.
        P.s.ei se ole mikään Kreikka.

        Olen kuule matkustellut sen verran etta tiedan tuon. Tiedatko millaine on Sharm el sheik? Turisti keskus, ihmisia bikineissa kaupungilla aamusta iltaan. Jos olisin ollut jossakin paikallisten kylassa tuskin sentaan olisin tehnyt tuolaista. Kaikki turistit kavivat ulkona paikallisten kanssa. Vaikka ovat Arabeja ja syvasti uskovaisia Muslimeja eletaan vuotta 2003 ja uusi sukupolvi on toisenlaista sielakin. On aivan normaalia jo noissakin maissa etta muslimi avioituu lansimaalaisen kanssa jolla on eri uskonto ja usein perheet myos hyvaksyvat liiton. Esiaviollinen seksi on kiellettya, silla tekee syntia ja saa epakuinnioitettavan maineen mutta ei siita vankilaan joudu. On myos paljon merkitysta onko kyseessa mies vai nais muslimi. Naiselle tallainen ei tule kuulonkaan, perhe ei hyvaksyisi tallaista ja perhette kunnioitetaan. Mies voi tehda nain vaikka joutuukin tekemaan syntia. Joten siita ei ollut kysymys. Tuo kommenti pilasi intoni kirjoittaa tarinan loppuun. Kuitenkin nyt olemme naimisissa ja mieheni odotta lupaa muuttaa lopullisesti suomeen. Hanen perhe on hyvaksynyt liiton ja olenkin useaan otteeseen tietysti vieraillut heidan luona. Liitossamme ei ole mitaan ihmeellista edes Egyptissa, kaikista ystavistamme se on taysin luonnollista. Kaikki ymmartavat etta kun rakastuu niin se ei katso ihon varia tai uskontoa. Enka mina joudu mitaan huiveja kayttamaan yms. vaan kumpikin kunnioittaa toistemme uskontoja ja kultuuria. Joten etpa ollut oikeassa, kyse ei ollut siita. Suosittelen ottamaan selvaa siita miten maailma on muuttunut, on sentaan vuosi 2003. Jep.


      • Väinö Lumilinna
        Mariah kirjoitti:

        Olen kuule matkustellut sen verran etta tiedan tuon. Tiedatko millaine on Sharm el sheik? Turisti keskus, ihmisia bikineissa kaupungilla aamusta iltaan. Jos olisin ollut jossakin paikallisten kylassa tuskin sentaan olisin tehnyt tuolaista. Kaikki turistit kavivat ulkona paikallisten kanssa. Vaikka ovat Arabeja ja syvasti uskovaisia Muslimeja eletaan vuotta 2003 ja uusi sukupolvi on toisenlaista sielakin. On aivan normaalia jo noissakin maissa etta muslimi avioituu lansimaalaisen kanssa jolla on eri uskonto ja usein perheet myos hyvaksyvat liiton. Esiaviollinen seksi on kiellettya, silla tekee syntia ja saa epakuinnioitettavan maineen mutta ei siita vankilaan joudu. On myos paljon merkitysta onko kyseessa mies vai nais muslimi. Naiselle tallainen ei tule kuulonkaan, perhe ei hyvaksyisi tallaista ja perhette kunnioitetaan. Mies voi tehda nain vaikka joutuukin tekemaan syntia. Joten siita ei ollut kysymys. Tuo kommenti pilasi intoni kirjoittaa tarinan loppuun. Kuitenkin nyt olemme naimisissa ja mieheni odotta lupaa muuttaa lopullisesti suomeen. Hanen perhe on hyvaksynyt liiton ja olenkin useaan otteeseen tietysti vieraillut heidan luona. Liitossamme ei ole mitaan ihmeellista edes Egyptissa, kaikista ystavistamme se on taysin luonnollista. Kaikki ymmartavat etta kun rakastuu niin se ei katso ihon varia tai uskontoa. Enka mina joudu mitaan huiveja kayttamaan yms. vaan kumpikin kunnioittaa toistemme uskontoja ja kultuuria. Joten etpa ollut oikeassa, kyse ei ollut siita. Suosittelen ottamaan selvaa siita miten maailma on muuttunut, on sentaan vuosi 2003. Jep.

        En jaksanut lukea koko mielikuvitustarinaasi, olisit voinut panostaa enemmin esim kappalejakoon, ja välttää lukuisia kirjoitusvirheitä, esim vaikkapa aan pisteiden puuttumiset, no ehkäpä sinulla on vielä toivoa.
        t:Väinö


      • Shaline
        Väinö Lumilinna kirjoitti:

        En jaksanut lukea koko mielikuvitustarinaasi, olisit voinut panostaa enemmin esim kappalejakoon, ja välttää lukuisia kirjoitusvirheitä, esim vaikkapa aan pisteiden puuttumiset, no ehkäpä sinulla on vielä toivoa.
        t:Väinö

        Tuli mieleen oma lomaromanssi samaisessa kaupungissa. Jos tämä oli totta, missä hotellissa mahdoit asua?

        Novelli oli sinänsä hyvä. Mutta kappalejaon yms. voisi lisätä.


      • Mariah
        Shaline kirjoitti:

        Tuli mieleen oma lomaromanssi samaisessa kaupungissa. Jos tämä oli totta, missä hotellissa mahdoit asua?

        Novelli oli sinänsä hyvä. Mutta kappalejaon yms. voisi lisätä.

        Hotellini oli Fanara, se on siela missa on se majakka meren rannalla ja se ranta disko/ravintola.


      • Shaline
        Mariah kirjoitti:

        Hotellini oli Fanara, se on siela missa on se majakka meren rannalla ja se ranta disko/ravintola.

        Samassa hotellissa olin. Taitaa olla aika "vaarallinen" paikka...:) Majakka kävi tutuksi kävelyllä (majakanvartija ajoi meidät tosin pois), discoon en päässyt kun olin liian nuori. Sattuma sinänsä.


    • tähtönen

      toi oli hyvä...mä pidin...äät ois voinu olla ja kappalejaot mut kiihottava epätavallinen seksinovelli=)

      • Mariah

        Kun en ole suomessa talla hetkella niin en tietenkaan voi kirjoitaa suomalaisilla kirjaimilla kun yksinkertaisesti niita ei ole nappaimistossa, saahan ne jotenkin mutta en ole viela kerennyt etsimaan. Ja tosi on etta en kiinnittanyt virheisiin huomiota koska kirjoitin niin kiireella ja keskella yota vasyneena. Kiitos positiivisesta palauteesta. Ja on ihan tosi juttu ja miksi ei olisi, eihan tossa nyt ollut sen kummempaa.


    • Anna

      oi, mikä ihana tarina. Ei oo mitään romanttisempaa kuin meri, auringon lasku ja komea tumma mies ;) Haluisin ehdottomasti kuulla tarinan lopun, varsinkin jos koko tarina on totta. Tsemppiä sulle ja aviomiehelles, toivottavasti saatte perustettuu kodin suomeen. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe