Moj!
Tiedättekö hyvää kauppaa/tavarataloa josta saa isojen ihmisten kuteita, Fuengirola-Torre? Ei tarvi olla mikään superhalpa eikä superkallis kunhan on laatua!
Kiitos!
XL vaatteet?
3
3233
Vastaukset
- vaatekauppa
Menkää Fuengirolan (Mijaksen puolella) El Corte Ingles tavarataloon tai vastaavaan Malagassa. Molemmissa on erillinen osasto isojen miesten vaatteille. Melko hyvä valikoima eivätkä hinnatkaan pahimmasta päästä.
- Iso Iita*
Espanjassa Isoille Ihmisille on hyvät valikoimat. Lähes jokaisessa vaateputiikissa ja varsinkin isommissa ostoskeskuksissa ja tavarataloissa on osasto nimeltään TALLAS GRANDES (kysykää myyjältä: "ay tajjas grandes?", eli hay tallas grandes?), joissa hinta-laatusuhde kohtaa! Naisille on tyylikkäitä ja muodikkaita vaatteita, sellaisia, joita ei kotimaastamme saa.
Itse, isona naisena, ostan aina paljon vaatteita Espanjasta. Suosittelen lämpimästi. - Socorro
Punt Roma-nimisestä liikkeestä olen ostanut XL-vaatteita. Hinta/laatusuhde kohdallaan. Netissä omat sivut espanjaksi ja englanniksi. Sivuilta voi tarkastaa liikkeitten osoitteet ja aukioloajat. Olen monesti huomannut, että liikkeessä kannattaa vierailla useamman kerran loman aikana, sillä tavaraa tulee pitkin viikkoa. Punt Romassa siis tarjolla naisten vaatteita kokoja 40-56.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686