"Lapinkävijä" antoi hienon ajatuksen.
Vastasin viestiin mutta aloin ajatella että tulisiko ajatukseen enemmän vastauksia ja ajatuksia jos teen siitä aloituksen.
Kunnia siis "Lapinkävijälle".
Ja anteeksipyyntö, jos hän tuntee itsensä kopioiduksi.
Tässä:
Ohjaava, vahva käsivarsi, on naisen onni ja kaipuu.
Ne kädet jotka viitan repäisee ja omansa vaatii.
Vain nainen tietää, mitä kainous on ja milloin sen aika on.
Kun viitta on auki ja silmissä miehen, on vaativa katse, armoton.
On nainen, kainoton.
Miehelle avoin.
Naisen onni ja siveys
32
929
Vastaukset
- että jospa kun
Napsahtaa kämmen
poskelle miehen.
"Typerys" singahtaa raosta
naisen huulten.
Korkeaiden korkojen kaiku
korvissa sankarin kaikaa.- HTZA
kun Ruotsinlaivat ovat yleistyneet on tuokin käyttäytminen lisääntynyt.
Toivoin aikanaan että Tallinnanlaivat opettaisivat naiset tavoille, ja niin on käynytkin.
Kainous on lisääntynyt.
- iloinensulka
naisen mielen ojennusnuorana kyllä vaatisi mieheltä hyvin paljon. Miehen täystyisi olla rohkea, ylväs sankari jonka sydän hehkuu vain tälle siveälle kaunokaiselle. Miehen sydän ja ruumis pysyy alttiina ja uskollisena tälle naiselle, jolle hän on vannonut salaisen valansa. Vaikka maailmalta kaikuisia varmoja huhuja ja väitteitä siitä minkälainen itsekäs naisenkaataja mies on, neitonen ei usko vaan vetäytyy kammioonsa muistelemaan herkkiä hetkiä ja romanttisisa muistoja öisen puutarhan kaivolla. Vielä harmaapäänä, hartiat kumarassa neitonen odottaa. Milloin tulet? Oveen koputetaan. Kirjattu kirje kertoo totuden: miehen laiva upposi 45 vuotta sitten ja kaulassa roikkuvan medaljongin avulla hänet tunnistettiin. Povitaskussa oli ruostunut lieriö jossa oli hapertuneelle paperille kirjoitettu runo kaunokaiselle.
- HTZA
Eikö tuon kaiken kata vahvojen käsien auki repäisemä yöpaita?
Voi olla että seuraavaan kertaan menee vähän aikaa mutta muisto säilyy ja odotus?
Voi niitä neidon silmiä, kun hän on siveänä ja uskollisena odottanut, mitkä mies saa nähdä kun hän, tutuin ottein ottaa yöpaidan kauluksista kiinni, ja jännittää lihaksensa. - iloinensulka
HTZA kirjoitti:
Voi olla että seuraavaan kertaan menee vähän aikaa mutta muisto säilyy ja odotus?
Voi niitä neidon silmiä, kun hän on siveänä ja uskollisena odottanut, mitkä mies saa nähdä kun hän, tutuin ottein ottaa yöpaidan kauluksista kiinni, ja jännittää lihaksensa.ja vapisevin sormin, hikiotsalla yrittä napitta yöpaidan ensimmäisen napin auki, mutta tytön anova katse pysäyttää hänet. Mie saa hellästi kuiskattua: huomenna haemme kuulutukset ja kuukauden päästä ovat häämme.
- Titanic
HTZA kirjoitti:
Voi niitä neidon silmiä, kun hän on siveänä ja uskollisena odottanut, mitkä mies saa nähdä kun hän, tutuin ottein ottaa yöpaidan kauluksista kiinni, ja jännittää lihaksensa.totta tosiaan kun lukee tätä palstaa nykyään.
Tämä laiva on uppoamassa ja jäljellä ovat enää kapu ja uskolliset laivakoirat = vahdit.
Meri se lakkaamatta pauhaa
ei anna sieluillemme rauhaa
S.O.S. - HTZA
iloinensulka kirjoitti:
ja vapisevin sormin, hikiotsalla yrittä napitta yöpaidan ensimmäisen napin auki, mutta tytön anova katse pysäyttää hänet. Mie saa hellästi kuiskattua: huomenna haemme kuulutukset ja kuukauden päästä ovat häämme.
naisen elämä on useimmiten kärsimystä pojista.
Harva saa kokea MIEHEN. - HTZA
Titanic kirjoitti:
totta tosiaan kun lukee tätä palstaa nykyään.
Tämä laiva on uppoamassa ja jäljellä ovat enää kapu ja uskolliset laivakoirat = vahdit.
Meri se lakkaamatta pauhaa
ei anna sieluillemme rauhaa
S.O.S.keulasta upottaa mereen korun, on se jäähyväinen.
Kun palstan antiin on pettynyt, on se ylösnousun toivo.
Me jäljellejääneet odotamme sinua ja muita.
Ystäviä on mahdotonta unohtaa.
Ja mikä hauskinta, me emme elä täällä ikuisesti.
Tulee aika jolloin kysymys ja kiukuttelu jää ilman vastausta. - iloinensulka
HTZA kirjoitti:
naisen elämä on useimmiten kärsimystä pojista.
Harva saa kokea MIEHEN.ovat charmantteja ja ymmärtävät siveää neitosta. Pojat ovat mulliskoita jotka korskuvat sorkkasillaan
ja repivät hajalle sen, mitä nainen pienein henoin sormin on kirjaillut kuukausitolkulla, kyllä siinä silmät aukeaa ;) - ;;;;;;;;;
HTZA kirjoitti:
keulasta upottaa mereen korun, on se jäähyväinen.
Tulee aika jolloin kysymys ja kiukuttelu jää ilman vastausta.palstalla liikkui vain pehmoisia ;)
- aseille vai aaseille
HTZA kirjoitti:
keulasta upottaa mereen korun, on se jäähyväinen.
Tulee aika jolloin kysymys ja kiukuttelu jää ilman vastausta.olen aina ollut huono noissa jäähyväisissä.
Pieni lainaus, jos sallinet.
"who want`s to live forever"? - HTZA
iloinensulka kirjoitti:
ovat charmantteja ja ymmärtävät siveää neitosta. Pojat ovat mulliskoita jotka korskuvat sorkkasillaan
ja repivät hajalle sen, mitä nainen pienein henoin sormin on kirjaillut kuukausitolkulla, kyllä siinä silmät aukeaa ;)että en usko sinun oppineen tästä paljoakaan.
Osta sormustin.
Jos löydät joskus MIEHEN niin voit sujauttaa sen hänen sormeensa.
Ja kun hän kysyy miksi niin sanot vain, ujosti: "siksi".
Ja ei aikaakaan kun olet kirjailtu hänen verkkoonsa, ikiajoiksi.
Ja väreillä jotka saavat sinut itkemään onnesta. - HTZA
;;;;;;;;; kirjoitti:
palstalla liikkui vain pehmoisia ;)
minähän olen vain suloinen.
- iloinen sulka
HTZA kirjoitti:
että en usko sinun oppineen tästä paljoakaan.
Osta sormustin.
Jos löydät joskus MIEHEN niin voit sujauttaa sen hänen sormeensa.
Ja kun hän kysyy miksi niin sanot vain, ujosti: "siksi".
Ja ei aikaakaan kun olet kirjailtu hänen verkkoonsa, ikiajoiksi.
Ja väreillä jotka saavat sinut itkemään onnesta.mutta 'Lentää kotkien kanssa' lähettää savumerkkejä ja huomasin miksi. Kiitos sinulle herra Tiipii.
- HTZA
aseille vai aaseille kirjoitti:
olen aina ollut huono noissa jäähyväisissä.
Pieni lainaus, jos sallinet.
"who want`s to live forever"?ne jäähyväiset paremmin ymmärtää.
Kuten Freddy Mercurykin. (Toivottavasti oikein?)
Ja minua v...tuttaa kuolla.
Vaikka ei olekaan muuta itse hankittua kun päänsärky. - HTZA
iloinen sulka kirjoitti:
mutta 'Lentää kotkien kanssa' lähettää savumerkkejä ja huomasin miksi. Kiitos sinulle herra Tiipii.
voin ihastua.
Ihan virtuaalisestikin.
Silmät eivät unohdu.
Mutta enhän sitä tee....
Muistelen vaan Esko Rahkosta ja tangoa: Erottamattomat
Jussi: Sillä vapaus, se on aina pääasia.
Hanna: Eipäs olekaan, Jussi ! Eipäs ole kuin rakkaus.
Jussi: Rakkaus ?
Minna Canth: Papin perhe
Näin me naiset ja miehet ajattelemme eri lailla !- HTZA
maahan ja vapauteen.
Naiset tulevat kyllä aikanaan.
Jopa pilvin pimein.
Kiitos että et suuttunut kun otin aiheesi tällä tavalla.
Tosin ei näytä tulevan hauskaa kiukuttelua tähänkään. - Pirre*
ollut viisas nainen, se Minna Canth. :)
Jo silloin tiennyt, että naiset ja miehet ovat erilaisia, - tarkoitan ajatusmaailmaltaan. - vilosohvi
Pirre* kirjoitti:
ollut viisas nainen, se Minna Canth. :)
Jo silloin tiennyt, että naiset ja miehet ovat erilaisia, - tarkoitan ajatusmaailmaltaan.Jokainen sukupolvi luulee keksineensä kaiken. Ei opi ihminen. Varsinkaan nuori ei pysty kuulemaan mitään.
En ymmärtänyt aloitusta mutta ei se mitään. Minä olen pieni ihminen ja ehkä minulla on pienet aivot ?
Minut mies saa kainoksi silloin kun olen rakastunut ja silloin kun mies imartelee.
Ilmeisesti minulla on "prinsessakompleksi" niinkuin monilla naisilla. Fiksut miehet osaa hyödyntää sitä jos haluavat.- HTZA
pitkä valkoinen mekko ja Tokoinrantaan kun aurinko paistaa.
Kyllä minä hyödynnän. HTZA kirjoitti:
pitkä valkoinen mekko ja Tokoinrantaan kun aurinko paistaa.
Kyllä minä hyödynnän.Sinua varten minulla on pitkä, kapea, avokaulainen pitkä kauniin sininen mekko, jossa on molemmissa sivuissa halkiot puoleen reiteen asti.
Kun sitten ostat minulle sen ihanan vaniljajäätelön ja istahdamme syömään jäätelöä puiston penkille, nostan toisen jalan toisen päälle ja katson odottavasti ilmettäsi. Hämmenyksesi varalta laitan aurinkolasit silmille. ..Jooko ?- HTZA
Cami.S kirjoitti:
Sinua varten minulla on pitkä, kapea, avokaulainen pitkä kauniin sininen mekko, jossa on molemmissa sivuissa halkiot puoleen reiteen asti.
Kun sitten ostat minulle sen ihanan vaniljajäätelön ja istahdamme syömään jäätelöä puiston penkille, nostan toisen jalan toisen päälle ja katson odottavasti ilmettäsi. Hämmenyksesi varalta laitan aurinkolasit silmille. ..Jooko ?puikkojäätelö.
Siniset silmäni kyllä ovat aina aiheuttaneet kaikenlasita häikäisyä.
Öh!,, tuota.. sanat loppuivat tähän.
Kaikki loppui, pääni on täynnä unelmaa.
Ei noin saa tehdä!!
- kuitenkin aina
se, että siveät kaino viehkot unelmoivat turhaan ja kyynelhelmet eivät käänny onnenporttien rakennusaineeksi.
Femme Fatale luikertelevat itsensä miehen himojen alttarille ja mies talloo kaiken muun jalkoihinsa merkityksettömänä, surutta.- HTZA
monikossa.
Ovat kohtalokkaita naisia.
Eli niitä jotka kulkevat vapaana ympäri Suomea.
Siellä niitä miehet odottavat ja kaipaavat.
Missä ovat ne naiset jotka kaatuvat pikkutakin liepeisiin ja kyynelehtivät kaipauksessaan?
Miksi ne vain vinkkaavat korvaan että: "Tars saada vielä yks "sininen enkeli"? " - edellinen
HTZA kirjoitti:
monikossa.
Ovat kohtalokkaita naisia.
Eli niitä jotka kulkevat vapaana ympäri Suomea.
Siellä niitä miehet odottavat ja kaipaavat.
Missä ovat ne naiset jotka kaatuvat pikkutakin liepeisiin ja kyynelehtivät kaipauksessaan?
Miksi ne vain vinkkaavat korvaan että: "Tars saada vielä yks "sininen enkeli"? "johtuu viimehetken poistosta kun ei luonto sallinut jättää vaan sensuroi pois muut oletusnaistyypit. Miksi dramatiikkaa ja kyyneleitä. Miksei pehmeän kaunista naisellisuutta ja komean vahvaa miehekkyyttä eli kahden erilaisen ihmisen tasa-arvoista kohtaamista, jossa kumpikin sukupuoli
ilmmineeraantuu aidosti. Tällä pohjalla kun edetään niin intiimiyskin leimahtaisi aivan erityisen romanttiseksi tunteiden liekkimereksi. - HTZA
edellinen kirjoitti:
johtuu viimehetken poistosta kun ei luonto sallinut jättää vaan sensuroi pois muut oletusnaistyypit. Miksi dramatiikkaa ja kyyneleitä. Miksei pehmeän kaunista naisellisuutta ja komean vahvaa miehekkyyttä eli kahden erilaisen ihmisen tasa-arvoista kohtaamista, jossa kumpikin sukupuoli
ilmmineeraantuu aidosti. Tällä pohjalla kun edetään niin intiimiyskin leimahtaisi aivan erityisen romanttiseksi tunteiden liekkimereksi.muu kun pyytää:
Voitko toistaa, en oikein ymmärtänyt kirjoitustasi. - edellinen,,
HTZA kirjoitti:
muu kun pyytää:
Voitko toistaa, en oikein ymmärtänyt kirjoitustasi.on niin suuri, että toistaminen ei hyödytä. Antamasi näkökulma on minulle täyttä hebreaa. Minun antamani näkökulma ei löytänyt sinun sopukoihisi. Tasoissa ollaan.
- HTZA
edellinen,, kirjoitti:
on niin suuri, että toistaminen ei hyödytä. Antamasi näkökulma on minulle täyttä hebreaa. Minun antamani näkökulma ei löytänyt sinun sopukoihisi. Tasoissa ollaan.
olen kiinnostunut.
Sanasi vain sekaantuivat tavalla josta en saanut selvää.
Minä en pidä muista uskonnoista, se on totta. Mutta mielelläni kyllä niistä keskustelen.
Olen vielä pikkurasistikin.
Kokeillaanko?
- tänään tarjolla
kiitti vaan ei käy ohjaavat käsivarret, kuljen omia polkujani.
- HTZA
jopa pienistä kiinni.
Toivotan onnea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882871Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991666Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845