Mites muilla onko tullut univaikeuksia tai rytmihäiriöitä kun yrittää nukahtaa jos olet nauttinut virtasia tai ihan Batterya , ED;iä tai muita kofeiini-juomia. ??? miten olet toiminut tilanteessa
Onko muilla samoja oireita
Batteri + ED = rytmihäiriö
1304
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
Itse olen ainakin huomannut, että rytmihiriötuntemuksia yms oireita tulee suht helposti, jos päivittäinen energiajuoma-annos on lipsahtanut liian suureksi.... Käy tavallaan ylikierroksilla, syke nousee jne jne. Nukahtaminen on vaikeampaa ja aamuisin ei meinaa päästä ylös laisinkaan. Uskon kyllä siihen, että elimistö tottuu näihin piristeisiin (Battery, ED, runsas kahvinjuonti, kofeiinitabletit) hyvin nopeasti jos niitä säännöllisesti käyttää. Itse en kestä enää lainkaan ns normaalia väsymystä. Olo on uninen ja väsynyt kokoajan jos ko tuotteita ei nautikaan =( Aikamoisia koukuttajia ovat kyllä...