Saatana sanoo...

ORT.

..."Jumala on rakkauden Jumala, hän EI heittäisi luotujansa helvettiin!
Noudata vain kymmentä käskyä ja usko kultaiseen sääntöön, niin kaikki on O.K.! Muista- Jumala auttaa niitä ihmisiä jotka auttavat itseään. -Jeesus oli mahtava opettaja, mutta vain ihminen."
Jos uskot tämän, olet pulassa!

Kaikki ihmiset on syntiinlankeemuksessa tuomittu ikuiseen kadotukseen. MYÖS SINUT...
Paholainen odottaa HELVETISSÄ!

Mitä voin tehdä???

"Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoa poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iänkaikkinen ELÄMÄ". (JOH 3:16)

Jeesuksen veressä sinut on pesty puhtaaksi kaikesta synnistä mitä päällesi on langennut. Ota vastaan ARMO jonka Jumala tahtoo sinulle ojentaa.

KUKAAN MUU EI SINUA AUTA!
"Sillä yksi on Jumala, yksi myös välimies Jumalan ja ihmisen välillä, ihminen Kristus Jeesus." (1.Tim.2:5)

Armon tie ei ole helppo. Se on täynnä sitä samaa paskaa kuin jokainen ihmiselämä. Mutta jo tässä maailmassa Jumala on luvanut omilleen suunnattoman onnen ja autuuden, jonka maistelu matkan varrella auttaa...
Ripari on hyvä paikka liittyä valtatielle 316. Kohti taivaan riemujuhlaa.
Kulkekaa sydän auki ja kyselkää.

Jumalan rauha teidän kaikkien kanssa. =)

6

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-kristitty

      "Jos uskot tämän, olet pulassa!"
      "Kaikki ihmiset on syntiinlankeemuksessa tuomittu ikuiseen kadotukseen."
      "Paholainen odottaa HELVETISSÄ!"

      Pelottelua, pelottelua ja vielä kerran pelottelua!
      Paljon sulle maksetaan tästä pelottelusta? Paikka taivaassa kenties? Aika hämärää työtä.

      ""Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoa poikansa, ettei yksikään joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iänkaikkinen ELÄMÄ""

      Mitä jumala hyötyy siitä että joku uskoo siihen? En usko että mitään. Kumma että noin mitättömästä teosta hän antaa niin paljon palkkaa.

      "Jumalan rauha teidän kaikkien kanssa. =) "

      Paitsi minun koska kieltäydyn houkuttelevasta tarjouksesta uskoa?

      • ORT.

        Hän on myös sinun kanssasi, tänään, huomenna ja elämäsi loppuun saakka...
        Myös sen jälkeen jos haluat. =)


    • Huooooh!

      ... ei voi muuta sanoa! Vai verellä pesty? No pesepä vaikka lakanat verellä, tuleeko puhdasta? Tää koko perkeleen uskonto-foorumi pitäis poistaa suomi24:stä, umpihulluja älykääpiöfanaatikkoja täynnä, jotka ei pysty ajattelemaan pennusta saakka "verellä" pestyillä aivoillaan! Kun synnyt, synnyt helvettiin, kun kuolet, pukkaat koiranputkea tai muuta satunnaista rikkaruohoa. Very simple.

    • Marulk

      Olen kasvanut yhteiskunnassa, jossa kristinusko on valtauskonto, ja silti joidenkin sen edustajien kommentit jaksavat hätkähdyttää. Kerta kaikkiaan perverssiä ensin pelotella Helvetillä, sitten kertoa, kuinka jokainen on uitettu armollisen Jumalan pojan veressä ja lopuksi vielä toivottaa samaiselta jumaluudelta rauhaa. Joskus tuhansien vuosien kuluttua sen ajan antropologit varmasti raapivat päätään kummastuneina löydettyään tämän eriskummallisen uskonnon jäänteitä.

    • HAHAHAA

      Hevimies ei pelkää mitään :D

    • dsfvsdf

      Miten niin Paholainen odottaa helvetissä? Eihän helvetissä ole vielä ketään. Saatana syöstään demoneineen sinne vasta aikojen lopussa. Saatanakin pelkää helvettiä. Jos se jos iellä olsii niin tää maailmahan olisi ihan paratiisi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe