No kertokaa nyt minkälainen se teidän tapaaminen oli ?
Toivottavasti ette odota kuvaajaa siellä portilla kun unohdin koko jutun :)
Missäs HUUMAA -ihmiset on ?
14
813
Vastaukset
- väärä lauantai
istuvat nyt vikkon siellä odottamassa seuraavaa lauantaita.
- niillä edelleenkin
huuma päällä ja sormet ei näille napeille osu:)
- namisuku
...Huumassa OLI tod. Hauskaa, niinkuin varmaan kaikki jotka katsoivat kyseisen Ohjelman, Huomasitte=D
Osa lähti suoraan kotiinsa ja me toiset jatkoimme jatkoille:)
Oltiin vasta klo 05.00 Kotosalla mieheni Kanssa:)
Tosi mukava Ilta kerrassaan:)- ilmankos ei mitään
kuulunut koko päivänä.
Hauskaa että pikkupojat puhuvat kaksimielisiä? Kuulema. - se tahtoo olla
ilmankos ei mitään kirjoitti:
kuulunut koko päivänä.
Hauskaa että pikkupojat puhuvat kaksimielisiä? Kuulema.että humalassa ja kihloissa on kiva olla mutta krapulassa ja aviossa ei.
- riepunukke
vastuksia minäkin.
- namisuku
...Yhteen Autoon Ängettiin Kaikkine "huikkapulloineen" heh..
Tunneklmä oli heti katossa, kiva:)
Oltiin keskenämme kuin vanhoja tuttuja;)
Mieheltäni kyllä kysyttiin useaan kertaan, kuinka tulee toimeen kanssani? Hänen vastauksessa oli aina sama ja lutunen; koska Rakastan sitä..heh...
Itse Huumassa oli kuuma ja huuma:)
Iloinen huumalähetys, jota naurettiiin koko ilta: Kiva että mummmo voitti kaikki=D
Jatkoilla oli sitten niiiin kuuma meininki, että oksat pois;)
Mutta se onkin sitten toinen juttu;) - riepunukke
namisuku kirjoitti:
...Yhteen Autoon Ängettiin Kaikkine "huikkapulloineen" heh..
Tunneklmä oli heti katossa, kiva:)
Oltiin keskenämme kuin vanhoja tuttuja;)
Mieheltäni kyllä kysyttiin useaan kertaan, kuinka tulee toimeen kanssani? Hänen vastauksessa oli aina sama ja lutunen; koska Rakastan sitä..heh...
Itse Huumassa oli kuuma ja huuma:)
Iloinen huumalähetys, jota naurettiiin koko ilta: Kiva että mummmo voitti kaikki=D
Jatkoilla oli sitten niiiin kuuma meininki, että oksat pois;)
Mutta se onkin sitten toinen juttu;)että teillä oli niin mukavaa, mutta vähän rumasti ovat mieheltäsi kysyneet, kun mielestäni sellainen asia ei kuulu muille kuin sinulle ja miehellesi. Vastaus varmasti tyrmistytti naiset. ;)
- namisuku
riepunukke kirjoitti:
että teillä oli niin mukavaa, mutta vähän rumasti ovat mieheltäsi kysyneet, kun mielestäni sellainen asia ei kuulu muille kuin sinulle ja miehellesi. Vastaus varmasti tyrmistytti naiset. ;)
..että Sinäkin Joskus Pääsisit Mukaamme=D
Juups, Mieheni ON Tottunut vastaamaan mitä (inhottavimpiinkin) kysymyksiin, kyllä Ihmiset Osaavat olla törkeitä?
Me Elämme Omaa Elämäämme=D
Terkkuja Sinulle Paljon=D - riepunukke
namisuku kirjoitti:
..että Sinäkin Joskus Pääsisit Mukaamme=D
Juups, Mieheni ON Tottunut vastaamaan mitä (inhottavimpiinkin) kysymyksiin, kyllä Ihmiset Osaavat olla törkeitä?
Me Elämme Omaa Elämäämme=D
Terkkuja Sinulle Paljon=Dmut oon liian nuori mukaanne, oletan ainakin niin. :) Ihmiset osaa...
- siellä pastalaisia
ketään muita kuin Namisuku?
- namisuku
,,Naisten Kesken Salaisuus, ettei muille kerrota...heh...Miehet nyt mölisee kuitekin..he´h..ja jossain vaiheessa se tulee ilmi, väistämättä:)
Minulle se ei salaisuus ollutkaan...heh...=D - huomaamaan
namisuku kirjoitti:
,,Naisten Kesken Salaisuus, ettei muille kerrota...heh...Miehet nyt mölisee kuitekin..he´h..ja jossain vaiheessa se tulee ilmi, väistämättä:)
Minulle se ei salaisuus ollutkaan...heh...=Dsiellä Ottoa?
- tietenkään
huomaamaan kirjoitti:
siellä Ottoa?
Minulle kuulu, minun näkemänä Otto istui ylälauteilla etuvasemmalla, etkö huomannut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424370
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1384109- 643756
- 1143673
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans343557Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe743393- 902962
- 542845
- 252656
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142364