No kertokaa nyt minkälainen se teidän tapaaminen oli ?
Toivottavasti ette odota kuvaajaa siellä portilla kun unohdin koko jutun :)
Missäs HUUMAA -ihmiset on ?
14
766
Vastaukset
- väärä lauantai
istuvat nyt vikkon siellä odottamassa seuraavaa lauantaita.
- niillä edelleenkin
huuma päällä ja sormet ei näille napeille osu:)
- namisuku
...Huumassa OLI tod. Hauskaa, niinkuin varmaan kaikki jotka katsoivat kyseisen Ohjelman, Huomasitte=D
Osa lähti suoraan kotiinsa ja me toiset jatkoimme jatkoille:)
Oltiin vasta klo 05.00 Kotosalla mieheni Kanssa:)
Tosi mukava Ilta kerrassaan:)- ilmankos ei mitään
kuulunut koko päivänä.
Hauskaa että pikkupojat puhuvat kaksimielisiä? Kuulema. - se tahtoo olla
ilmankos ei mitään kirjoitti:
kuulunut koko päivänä.
Hauskaa että pikkupojat puhuvat kaksimielisiä? Kuulema.että humalassa ja kihloissa on kiva olla mutta krapulassa ja aviossa ei.
- riepunukke
vastuksia minäkin.
- namisuku
...Yhteen Autoon Ängettiin Kaikkine "huikkapulloineen" heh..
Tunneklmä oli heti katossa, kiva:)
Oltiin keskenämme kuin vanhoja tuttuja;)
Mieheltäni kyllä kysyttiin useaan kertaan, kuinka tulee toimeen kanssani? Hänen vastauksessa oli aina sama ja lutunen; koska Rakastan sitä..heh...
Itse Huumassa oli kuuma ja huuma:)
Iloinen huumalähetys, jota naurettiiin koko ilta: Kiva että mummmo voitti kaikki=D
Jatkoilla oli sitten niiiin kuuma meininki, että oksat pois;)
Mutta se onkin sitten toinen juttu;) - riepunukke
namisuku kirjoitti:
...Yhteen Autoon Ängettiin Kaikkine "huikkapulloineen" heh..
Tunneklmä oli heti katossa, kiva:)
Oltiin keskenämme kuin vanhoja tuttuja;)
Mieheltäni kyllä kysyttiin useaan kertaan, kuinka tulee toimeen kanssani? Hänen vastauksessa oli aina sama ja lutunen; koska Rakastan sitä..heh...
Itse Huumassa oli kuuma ja huuma:)
Iloinen huumalähetys, jota naurettiiin koko ilta: Kiva että mummmo voitti kaikki=D
Jatkoilla oli sitten niiiin kuuma meininki, että oksat pois;)
Mutta se onkin sitten toinen juttu;)että teillä oli niin mukavaa, mutta vähän rumasti ovat mieheltäsi kysyneet, kun mielestäni sellainen asia ei kuulu muille kuin sinulle ja miehellesi. Vastaus varmasti tyrmistytti naiset. ;)
- namisuku
riepunukke kirjoitti:
että teillä oli niin mukavaa, mutta vähän rumasti ovat mieheltäsi kysyneet, kun mielestäni sellainen asia ei kuulu muille kuin sinulle ja miehellesi. Vastaus varmasti tyrmistytti naiset. ;)
..että Sinäkin Joskus Pääsisit Mukaamme=D
Juups, Mieheni ON Tottunut vastaamaan mitä (inhottavimpiinkin) kysymyksiin, kyllä Ihmiset Osaavat olla törkeitä?
Me Elämme Omaa Elämäämme=D
Terkkuja Sinulle Paljon=D - riepunukke
namisuku kirjoitti:
..että Sinäkin Joskus Pääsisit Mukaamme=D
Juups, Mieheni ON Tottunut vastaamaan mitä (inhottavimpiinkin) kysymyksiin, kyllä Ihmiset Osaavat olla törkeitä?
Me Elämme Omaa Elämäämme=D
Terkkuja Sinulle Paljon=Dmut oon liian nuori mukaanne, oletan ainakin niin. :) Ihmiset osaa...
- siellä pastalaisia
ketään muita kuin Namisuku?
- namisuku
,,Naisten Kesken Salaisuus, ettei muille kerrota...heh...Miehet nyt mölisee kuitekin..he´h..ja jossain vaiheessa se tulee ilmi, väistämättä:)
Minulle se ei salaisuus ollutkaan...heh...=D - huomaamaan
namisuku kirjoitti:
,,Naisten Kesken Salaisuus, ettei muille kerrota...heh...Miehet nyt mölisee kuitekin..he´h..ja jossain vaiheessa se tulee ilmi, väistämättä:)
Minulle se ei salaisuus ollutkaan...heh...=Dsiellä Ottoa?
- tietenkään
huomaamaan kirjoitti:
siellä Ottoa?
Minulle kuulu, minun näkemänä Otto istui ylälauteilla etuvasemmalla, etkö huomannut?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.33080141 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02490Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill672230- 1771896
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181741264RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421127