No kertokaa nyt minkälainen se teidän tapaaminen oli ? 
Toivottavasti ette odota kuvaajaa siellä portilla kun unohdin koko jutun :)
Missäs HUUMAA -ihmiset on ?
14
795
Vastaukset
- väärä lauantaiistuvat nyt vikkon siellä odottamassa seuraavaa lauantaita. - niillä edelleenkinhuuma päällä ja sormet ei näille napeille osu:) 

- namisuku...Huumassa OLI tod. Hauskaa, niinkuin varmaan kaikki jotka katsoivat kyseisen Ohjelman, Huomasitte=D 
 Osa lähti suoraan kotiinsa ja me toiset jatkoimme jatkoille:)
 Oltiin vasta klo 05.00 Kotosalla mieheni Kanssa:)
 Tosi mukava Ilta kerrassaan:)- ilmankos ei mitäänkuulunut koko päivänä. 
 Hauskaa että pikkupojat puhuvat kaksimielisiä? Kuulema.
- se tahtoo ollailmankos ei mitään kirjoitti:kuulunut koko päivänä. 
 Hauskaa että pikkupojat puhuvat kaksimielisiä? Kuulema.että humalassa ja kihloissa on kiva olla mutta krapulassa ja aviossa ei. 

- riepunukkevastuksia minäkin. - namisuku...Yhteen Autoon Ängettiin Kaikkine "huikkapulloineen" heh.. 
 Tunneklmä oli heti katossa, kiva:)
 Oltiin keskenämme kuin vanhoja tuttuja;)
 Mieheltäni kyllä kysyttiin useaan kertaan, kuinka tulee toimeen kanssani? Hänen vastauksessa oli aina sama ja lutunen; koska Rakastan sitä..heh...
 Itse Huumassa oli kuuma ja huuma:)
 Iloinen huumalähetys, jota naurettiiin koko ilta: Kiva että mummmo voitti kaikki=D
 Jatkoilla oli sitten niiiin kuuma meininki, että oksat pois;)
 Mutta se onkin sitten toinen juttu;)
- riepunukkenamisuku kirjoitti:...Yhteen Autoon Ängettiin Kaikkine "huikkapulloineen" heh.. 
 Tunneklmä oli heti katossa, kiva:)
 Oltiin keskenämme kuin vanhoja tuttuja;)
 Mieheltäni kyllä kysyttiin useaan kertaan, kuinka tulee toimeen kanssani? Hänen vastauksessa oli aina sama ja lutunen; koska Rakastan sitä..heh...
 Itse Huumassa oli kuuma ja huuma:)
 Iloinen huumalähetys, jota naurettiiin koko ilta: Kiva että mummmo voitti kaikki=D
 Jatkoilla oli sitten niiiin kuuma meininki, että oksat pois;)
 Mutta se onkin sitten toinen juttu;)että teillä oli niin mukavaa, mutta vähän rumasti ovat mieheltäsi kysyneet, kun mielestäni sellainen asia ei kuulu muille kuin sinulle ja miehellesi. Vastaus varmasti tyrmistytti naiset. ;) 
- namisukuriepunukke kirjoitti:että teillä oli niin mukavaa, mutta vähän rumasti ovat mieheltäsi kysyneet, kun mielestäni sellainen asia ei kuulu muille kuin sinulle ja miehellesi. Vastaus varmasti tyrmistytti naiset. ;) ..että Sinäkin Joskus Pääsisit Mukaamme=D 
 Juups, Mieheni ON Tottunut vastaamaan mitä (inhottavimpiinkin) kysymyksiin, kyllä Ihmiset Osaavat olla törkeitä?
 Me Elämme Omaa Elämäämme=D
 Terkkuja Sinulle Paljon=D
- riepunukkenamisuku kirjoitti:..että Sinäkin Joskus Pääsisit Mukaamme=D 
 Juups, Mieheni ON Tottunut vastaamaan mitä (inhottavimpiinkin) kysymyksiin, kyllä Ihmiset Osaavat olla törkeitä?
 Me Elämme Omaa Elämäämme=D
 Terkkuja Sinulle Paljon=Dmut oon liian nuori mukaanne, oletan ainakin niin. :) Ihmiset osaa... 

- siellä pastalaisiaketään muita kuin Namisuku? - namisuku,,Naisten Kesken Salaisuus, ettei muille kerrota...heh...Miehet nyt mölisee kuitekin..he´h..ja jossain vaiheessa se tulee ilmi, väistämättä:) 
 Minulle se ei salaisuus ollutkaan...heh...=D
- huomaamaannamisuku kirjoitti:,,Naisten Kesken Salaisuus, ettei muille kerrota...heh...Miehet nyt mölisee kuitekin..he´h..ja jossain vaiheessa se tulee ilmi, väistämättä:) 
 Minulle se ei salaisuus ollutkaan...heh...=Dsiellä Ottoa? 
- tietenkäänhuomaamaan kirjoitti:siellä Ottoa? Minulle kuulu, minun näkemänä Otto istui ylälauteilla etuvasemmalla, etkö huomannut? 

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset424885
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut183646
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti693443
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1012798
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral862670
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302620
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa161673
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161536
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2001407
- 1521311