Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Isä-tytär -suhdetta

ihmetellen..

Oon tässä miettiny pidempään miesystäväni ja 15-vuotiaan tyttärensä suhdetta.. Asuvat kaksistaan ja tyttö on fyysisesti erittäin "hyvin" kehittynyt, siis näyttää aivan aikuiselta naiselta, tietenkin tuossa iässä..
Välit ovat erittäin hyvät heillä, siinäpä se onkin että jopa nukkuvat samassa huoneessa usein ja tytär pussailee isäänsä poskelle joka lähtöön...
Miesystäväni kerran mainitsi minulle että kauheen isot tissit on tytöllään ja sitten perään selitti ettei hän tietenkään "sillai" ajattele omasta tytöstään!
Muutenkin jotain outoa mielestäni, tyttö ei harrasta mitään ja viihtyy kotona melkein koko ajan..
Onkohan tässä jotain huolen aihetta vai kuvittelenko vaan.. Itse en kyllä nuku murkkujeni kanssa samassa huoneessa, ellei sitten jossain mökkireissulla tilan puutteen vuoksi...

13

2616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • murkun äiti

      ja sassiin.Nyt sanot isälle että isän on irrotettava tyttö itsestään.Murkut omaan huoneeseen nukkumaan ja sillä sipuli.Tietämättä miksi tyttö ja isä on kahdestaan voi vaan arvailla syitä,ero/äidin kuolema.Turvallisuutta isä voi antaa muutenkin kun vierekkäin nukkumalla.Pusu silloin tällöin ei ole pahitteeksi,mutta jotain outoa on-ei kai hän halua omia isiä sulta?Isän on nyt musta oltava se vanhempi,joka nyt auttaa tytärtään irti itsestään-luulisin että ääntä tulee riittämään,mutta silti..

      • alkup.

        Kyllähän siinä varmaan tytön puolelta jotain mustasukkaisuuttakin on, ainakin kun minun nähden halailee ja pussailee ja koko ajan pyytää isiä tekemään jotain kanssaan .. perässäkin tulee toiseen huoneeseen koska ei halua olla yksin .. no silloin sentään nukkuu omassa sängyssä kun minä olen siellä.. Mulla on kyllä tytön kanssa hyvät välit, mutta miten ihmeessä edes uskallan ehdottaa miehelle tai yleensä mainita että tuon ikäisen kuuluisi olla vähän enemmän kavereitten kanssa eikä isin kans pelata pelejä yötä myöten ym. ym.? Enhän haluaisi loukata kuitenkaan... No vähän olen ääneen joskus ihmetellytkin asiaa kun omiin lapsiini olen vertaillut, tai heidän menoihinsa (sentään kolme täysi-ikäistä ja yksi murkku mulla)- yllättävän vaikea tilanne!


    • Samanlaista

      Ihmettelin aikani ja lähdin.

      Nämä vielä nukkuivat samassa sängyssäkin aina, jos minä en ollut siellä. Hyi hitto.

      Jossain, jos käytiin niin, kulkivat kiinni toisissaan, aivan kuin käsikädessä rakastavaiset.

      Senkään tyttö ei harrastanut mitään (paitsi syömistä).

      En tiedä, kauanko tuollaista oli ollut. Enkä minä asialle voinut mitään. Olin koko ajan hyvin ulkopuolinen, joten lähdin.

    • tynnönenxxxx

      Itse nukuin isäni kanssa ja riipuin hänessä kiinni jatkuvasti ja siinä oli takana muutakin jota sukulaiset ja ystävät epäilivät, mutta jonka kiistin silloin.

      Meillä oli isäni kanssa hyvin outo isä-tytär suhde ja pidin isääni "poikakaverinani" suunniteltiin usein, että muuttaisimme jonnekkin missä voisimme olla avoimesti yhdessä ilman, että kukaan tietää, että olemme isä ja tytär.

      Ollessani n.16.v niin aloin kai olemaan isäni mielestäni liian vanha ja hän sysäsi mut luotaan, rupesi haukkumaan, alistamaan ja käyttipä väkivaltaakin.

      Muutin siis silloin pois kotoa ja pikkuhiljaa aloin ymmärtämän, että olin ollut insestin uhri koko ikäni, eikä se pitänyt paikkansa, kun isäni sanoi "rakastan sua niin paljon, kumpa et olisi mun tytär, niin voisimme julkisesti olla kuin aviopari"....

      Nyt aikuisena tämä tuntuu todella sairaalta ja älyttömältä, mutta silloin lapsena rakastin ja uskoin isäni joka ikiset sanaa ja täydellisempää ihmistä en tuntenut.

      Enää en pidä isääni yhteyttä ja isäni tuskin sitä haluaakaan, hänellä kun on uusi nuori nainen.

      • Kauheata...............

        Sinusta on varmasti kasvanut vahva nainen.

        Mikä on auttanut sinua selviämään tuosta kaikesta? Oletko käynyt terapiassa? Oletko koskaan joutunut turvautumaan alkoholiin? Isäsihän on todella sairas. Oletko koskaan ajatellut nostaa syytettä häntä vastaan? Hänhän on tehnyt hirvittävän rikoksen ja ansaitsisi rangaistuksen.

        Kaikkea hyvää sinulle ja tervettä parisuhdetta toivoen!


      • tynnönenxxxx
        Kauheata............... kirjoitti:

        Sinusta on varmasti kasvanut vahva nainen.

        Mikä on auttanut sinua selviämään tuosta kaikesta? Oletko käynyt terapiassa? Oletko koskaan joutunut turvautumaan alkoholiin? Isäsihän on todella sairas. Oletko koskaan ajatellut nostaa syytettä häntä vastaan? Hänhän on tehnyt hirvittävän rikoksen ja ansaitsisi rangaistuksen.

        Kaikkea hyvää sinulle ja tervettä parisuhdetta toivoen!

        En ole vielä selvinnyt tuosta, käyn terapiassa säännöllisesti ja olen syrjäytynyt muusta elämästä, en kykene luomaan ihmissuhteita, koska en luota kehenkään, Paitsi avomieheeni jotenkin (hän ei tiedä menneisyydestäni).

        Olen ajatellut tuota syytteenkin nostamista, mutta kuitenkaan en tahdo sitä, koska, vaikka hullulta kuulostaa, niin rakastan isääni enkä tahdo hänelle pahaa.

        Kyllä olen ajoittain turvautunut alkoholiin, välissä oli myös vaihe, että satutin itseäni, viiltelin ym.
        sekä koitin usein itsaria.


      • alkup.
        tynnönenxxxx kirjoitti:

        En ole vielä selvinnyt tuosta, käyn terapiassa säännöllisesti ja olen syrjäytynyt muusta elämästä, en kykene luomaan ihmissuhteita, koska en luota kehenkään, Paitsi avomieheeni jotenkin (hän ei tiedä menneisyydestäni).

        Olen ajatellut tuota syytteenkin nostamista, mutta kuitenkaan en tahdo sitä, koska, vaikka hullulta kuulostaa, niin rakastan isääni enkä tahdo hänelle pahaa.

        Kyllä olen ajoittain turvautunut alkoholiin, välissä oli myös vaihe, että satutin itseäni, viiltelin ym.
        sekä koitin usein itsaria.

        Toivottavasti opit vielä luottamaan ihmisiin.. Tässä nyt kuitenkin eksyttiin vähän aiheesta, toivoisin lisää mielipiteitä omaan ihmettelyyni. Kiitos kertomuksestasi, toivon tosiaan että tapauksessani ei sentään insestistä ole kyse...
        Voimia sinulle :)


      • oiuyunm,m
        alkup. kirjoitti:

        Toivottavasti opit vielä luottamaan ihmisiin.. Tässä nyt kuitenkin eksyttiin vähän aiheesta, toivoisin lisää mielipiteitä omaan ihmettelyyni. Kiitos kertomuksestasi, toivon tosiaan että tapauksessani ei sentään insestistä ole kyse...
        Voimia sinulle :)

        seksuaalista häirintää vähintääkin...

        Mietipä, kun miesystävälläs on aamustondis, onko se hänen tyttärellensä sopivaa katottavaa???


      • huh huh

        ja kaikki säälii.


    • vähän kaikesta

      Miehen tyttäreni äiti kuoli, ja tästä surusta nämä kaksi taisteliat läpi. Lasta pelotti pimeys ja usein nukkuivat samassa huoneessa. Kun minä tulin kuvioihin, sanoin että aikaa alkaa uusi aika, ja tytär muutti pysyvästi omaan huoneeseen. Tämä tietenkin herätti tytössä mustasukkaisuuden tunteita, mutta elämän on palattava jossain vaiheessa normaaleille uomille. Ei vanhempiensa kanssa voi ikuisesti nukkua vaikka olisi joskus käynyt läpi rankkojakin juttuja.

      Tyttären ja isän välit ovat hellät ja siihen kuuluu paljon poskelle pussailua. Nyt minäkin ja meidän yhteiset lapsemme saamme osamme sekä isältä että tyttäreltä, ja olen sitä mieltä, että tuo keskenäinen hellyys on ihana voimavara. En ajatellut olla niin pussattava äiti, mutta aamuni alkaa sillä että kaikki pussaavat minua poskelle ja iltani loppuu samoin.

    • ERTYERTYRTY

      mikä helvetti teitä saatanan hihhulihysteerikkoja vaivaa??????perkele kun ei saa edes rakkautta ja läheisyyttä osoittaa lapsilleen kun on jo joku mielenvikainen paranoija kehittelemässä insestiteorioita.Pidä perkele nuo sairaat unesi omana tietonasi äläkä pilaa miehen ja lapsen mainetta!!!!!Hoitoon sut pitäisi viedä saatana.

      • äit

        ja ota lääkkeesi.Luuletko olevasi jotain kun uskallat kirjoitella tänne tuommoisia, turha luulla olet surkea pelkuri ja purat sen tänne. Säälittävää jos et uskalla purkaa pahaa oloasi muuten :)Ihmetyttää tuollaiset keskenkasvuiset rääpäleet jotka uhoavat tällaisillä palstoilla, todella lapsellista.


    • Anonyymi

      En minäkään nuku murkkuikäisen kanssa nukun vaimon kanssa kerran vaimo oli äitinsä luona olin murkkuikäisen kanssa kahden.
      Oli yöllä tullut viereen, heräsin siihen että joku oli vieressä unisena luulin että vaimo, heräsin siihen että paljas kalu oli haarojen välissä tiukasti ei onneksi pillussa.
      14v tyttö oli hankkiutunut viereen vedin hiljaa pois ja käännyin jonkin ajan päästä tyttö oli häipynyt. Kulki seuraavana aamuna pienet alkkarit ja pelkkä paita päällä paidan alta näkyi kiihottuneet nännit koko ajan. Myöhemmin oli kuin mitään ei olisi tapahtunut.
      Mietin oliko vain halunnut tutustua seisovaan kaluun kun on jo kehittynyt nuoreksi naiseksi ei kä seurustele on vain tyttö kavereita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1668
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1486
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe