Jokohan rauhoittuu kun viikonloppu on ohi.
Nyt on taas häiriköt olleet oikein aktiivisia ja liikkeellä "koko kentällisellä" niinkuin torstaina lupasivat.
Tällä palstalla on olleet vakikirjoittajat jotenkin kaikki maalitauluina.
Minä olen saanut nauttia erikoisen massiivista hyökkäystä jota on tehty eri palstoilla. Minähän kirjoittelen useampaan palstaan.
Häirikkö kertoo seuranneensa minua ympäri netin ja poimiii muunmuassa täällä kirjoittamiani asioita ja myös muualla.
Niistä hän sitten yrittää todistella minusta vaikka mitä.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001597&posting=22000000032690404
Napsauttkaa tuosta linkistä niin saatte pienen näytteen kuinka häirikkö on alkanut oikein ajojahdin.
Jokohan rauhoittuu
31
1442
Vastaukset
- Ira¤
miten kukaan viitsii etsiä eri palstoilta kirjoituksia vain kommentoivansa tuolla tavalla,kyllä ihmetellä täytyy.
- Elisama
Mikähän häntä minussa kiehtoo noin suunattomasti.
- Ira¤
Elisama kirjoitti:
Mikähän häntä minussa kiehtoo noin suunattomasti.
työelämässä samantapaisen niskaani,kyllä osasi olla "hauska"tyyppi ja riitti mielikuvitusta.
- Elisama
Ira¤ kirjoitti:
työelämässä samantapaisen niskaani,kyllä osasi olla "hauska"tyyppi ja riitti mielikuvitusta.
Kyllä tuollakin näkyy riittävän.
Oliskohan tuo se bbbbb ihminen jolla on välillä joku selvempi kausi mutta viha kiehuu silloinkin. - Karjalankägönen
Elisama kirjoitti:
Mikähän häntä minussa kiehtoo noin suunattomasti.
tiijät liikkoo ja out käynä liijan monessa paikassa:))Ja kaiketi out vielä liijan tervyt hänen makkuunsa!
- Elisama
Karjalankägönen kirjoitti:
tiijät liikkoo ja out käynä liijan monessa paikassa:))Ja kaiketi out vielä liijan tervyt hänen makkuunsa!
Huomasin vielä viestisi niin vastaan.
Kyllä siinnä jotain tällaista varmaan on.
Kateus on kamala tauti.
Tiedätkös muuten ettei tuo hyökkäily rasita minua ollenkaan. Olen ollut niin paljon kaikenlaisten kanssa tekemisissä.
Eihän tuollainen kuitenkaan voi olla normaalisti ajattelevan touhua.
Kiertää kaikki palstat minua jahtaamassa. Voi yhden kerran.
Huomenna on lääkärin tuomio.
Pelkään pahoin että on vähän hankala viesti hänellä.
No mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta. - Elisama
Karjalankägönen kirjoitti:
tiijät liikkoo ja out käynä liijan monessa paikassa:))Ja kaiketi out vielä liijan tervyt hänen makkuunsa!
Niin hei unohdin mainita.
Olen käynyt useimmassa niistä paikoista joissa siinnä Lännen Lokarissa mainitaan.
Jopa puinut siinnä Dakotan rajalla, aivan muutaman mailin päässä. siis tällainenkin yksityskohta tuli mieleen.
Sitä ei tuo ihailijani oikein voi sitää että joku muu on nähnyt maailmaa. - Karjalankägönen
Elisama kirjoitti:
Huomasin vielä viestisi niin vastaan.
Kyllä siinnä jotain tällaista varmaan on.
Kateus on kamala tauti.
Tiedätkös muuten ettei tuo hyökkäily rasita minua ollenkaan. Olen ollut niin paljon kaikenlaisten kanssa tekemisissä.
Eihän tuollainen kuitenkaan voi olla normaalisti ajattelevan touhua.
Kiertää kaikki palstat minua jahtaamassa. Voi yhden kerran.
Huomenna on lääkärin tuomio.
Pelkään pahoin että on vähän hankala viesti hänellä.
No mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta.Elisama huomenna-mäne onnella!!!
- Ira¤
Karjalankägönen kirjoitti:
Elisama huomenna-mäne onnella!!!
minultakin.pidän puolestasi peukkuja.
- jatta
Elisama kirjoitti:
Mikähän häntä minussa kiehtoo noin suunattomasti.
on ilmiselvä juttu. Sinun tieto, taito ja osaaminen. Tarvitaanko kateuteen jotain muuta?
- marliisi54
Elisama kirjoitti:
Huomasin vielä viestisi niin vastaan.
Kyllä siinnä jotain tällaista varmaan on.
Kateus on kamala tauti.
Tiedätkös muuten ettei tuo hyökkäily rasita minua ollenkaan. Olen ollut niin paljon kaikenlaisten kanssa tekemisissä.
Eihän tuollainen kuitenkaan voi olla normaalisti ajattelevan touhua.
Kiertää kaikki palstat minua jahtaamassa. Voi yhden kerran.
Huomenna on lääkärin tuomio.
Pelkään pahoin että on vähän hankala viesti hänellä.
No mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta.puolestani sinne lääkärireissulle.
- marliisi54
Elisama kirjoitti:
Niin hei unohdin mainita.
Olen käynyt useimmassa niistä paikoista joissa siinnä Lännen Lokarissa mainitaan.
Jopa puinut siinnä Dakotan rajalla, aivan muutaman mailin päässä. siis tällainenkin yksityskohta tuli mieleen.
Sitä ei tuo ihailijani oikein voi sitää että joku muu on nähnyt maailmaa.se on se suomalaisen perisynti.
- jatta
marliisi54 kirjoitti:
se on se suomalaisen perisynti.
sitten suurin voimavaran lähde. heh, heh
- Karjalankägönen
Ira¤ kirjoitti:
minultakin.pidän puolestasi peukkuja.
mäne onnella sinne liäkärriin!
noi sinua lyttävät kirjoittajat haluaisivat omistaa sen tiedon ja kokemuksen mitä omistat.
En viitsi mainita sitä adjektiivia, millä nimellä se"tauti" yleisesti tunnetaan- Elisama
todennäköisesti jotain tällaista siinnä täytyy ollatai sitten joku ei pidä jostain muusta piirteestäni.
Tuo mainitsemasi seikka näyttää todennäköisimmältä. - Elisama
Elisama kirjoitti:
todennäköisesti jotain tällaista siinnä täytyy ollatai sitten joku ei pidä jostain muusta piirteestäni.
Tuo mainitsemasi seikka näyttää todennäköisimmältä.Nyt sitten nukkumaan.
Toivottavasti tuolla minun suurella ihailijallani on rauhallinen yö niin ehkä huominen on vähän valoisampi. Elisama kirjoitti:
todennäköisesti jotain tällaista siinnä täytyy ollatai sitten joku ei pidä jostain muusta piirteestäni.
Tuo mainitsemasi seikka näyttää todennäköisimmältä.ystävällinen kirjoitustapa, sivistynyt tyyli käsitellä toisia kirjoittajia ja kaikkein karmeinta huumori ja elävä usko!
- Elisama
Kirjo-Sieppo kirjoitti:
ystävällinen kirjoitustapa, sivistynyt tyyli käsitellä toisia kirjoittajia ja kaikkein karmeinta huumori ja elävä usko!
Varmaan nuo asiat ärsyttää ja luulen että eniten se viimeksimainittu.
Se on sinulle kateellinen. Kun kirjoituksillasi osoitat olevasi, fiksu, kaunis ja älykäs.
:)
Älä anna lannistaa ja voi hyvin.- Elisama
Heh heh vai kaunis. en ole kaunis vaan komea;;)))
Etkö tiedä että on rumaa jos mies on kaunis mutta ruma mies on komea;;)))
Saas nähdä miten tuo ihilijani vääntää tuon sanomani.
En lannistu, en.
- jatta
kirjoitus. Paljasit heti alkuun itsensä täysin "Elisama on verraton veijari! Kävin ihan asiakseni etsiskelemässä Elisaman kirjoituksia."
Taitaa olla niin, että tämäkin on ihastunut Elisamaan. Kirjoittaa herjoja, että Elisama (kuten monessa vastauksessa kirjoitettiin) haastaisi hänet käräjille. Sillä tavoin saisi yhteyden Elisamaan.
Huima on jonkun suosio. Pakko myöntää. heh, heh... - S-tintti
Sie oot sie ja sillä hyvä. Myö jokainen ollaan omia yksilöitä ja sillä hyvä. Mie sanon,että älä välitä,vaikka välitäthän sie. On se inhottavaa tuommoinen jatkuva vainoaminen. Mie en ees viittinyt viikonloppuna lotkauttaa korvaanikaan tänne suuntaan ja jätän kyllä lukematta kaikki kommentit. Nytkin vastaan vaan siulle.
- Vilma-t
Eipä niihin hörhellyksiin vastaamiseen kannata paljoa aikaa tuhlata. Minäkin olen siirtynyt takavasemmalle ja käyn silloin tällöin lukaisemassa kuulumisia.
Terkkuja sinne. Älysin nimittäin vasta eilen kuka tämän tirpan nimmarin takana luuraa. - S-tintti
Vilma-t kirjoitti:
Eipä niihin hörhellyksiin vastaamiseen kannata paljoa aikaa tuhlata. Minäkin olen siirtynyt takavasemmalle ja käyn silloin tällöin lukaisemassa kuulumisia.
Terkkuja sinne. Älysin nimittäin vasta eilen kuka tämän tirpan nimmarin takana luuraa.Hyvä,että älysit! :D Vointeja sinullekin!
- Paateri
Kyllä oli pienisielusen juttua se juttu. Kuka voi ja viitsii kiertää ympäri netin etsimässä toisen juttuja. Katson haulla ja niitä on satoja. On varmaa viikon lukenu niitä.
Se minuu hävettää tässä kun on menny kirjottamaan miun kotipaikan palstlle Lieksan sivulle- jatta
se ole sinun häpeä jos toiset törttöilee. Eipä siitä kirjoituksesta silläkään palstalla kukaan ilahtunut. Ota nyt vaan rauhallisesti. Jos joku sattuu utelemaan niin sano, että jostain on hihuli teidän kylän palstalle löäytänyt. Kyllä me olemme tukena ja turvana.
- Elisama
Älä sure Paateri.
Olen käynyt Lieksassa muutaman kerran ja saanut erittäin hyvän kuvan ihmisistä siellä.
He ovat ystävällisiä ja mukavia.
Joka paikkakunnalla löytyy aina joku erikoinen ja se sääntö koskee teitäkin.
Ei tuo henkilö muuta yhtään käsitystäni teistä.
- Elisama
Lieksan palstalta on näköjään poistettu se herjakirjoitus. No hyvä niin !
- S-tintti
Sinulla on ystäviä täällä palstalla paljon!
- Elisama
S-tintti kirjoitti:
Sinulla on ystäviä täällä palstalla paljon!
No se on hyvä, ystäviä ei ole koskaan liikaa.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512182
- 49856
- 85854
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!9765- 67703
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35701Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27620Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap81504- 43497
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28479