Jokohan rauhoittuu

Elisama

Jokohan rauhoittuu kun viikonloppu on ohi.
Nyt on taas häiriköt olleet oikein aktiivisia ja liikkeellä "koko kentällisellä" niinkuin torstaina lupasivat.
Tällä palstalla on olleet vakikirjoittajat jotenkin kaikki maalitauluina.
Minä olen saanut nauttia erikoisen massiivista hyökkäystä jota on tehty eri palstoilla. Minähän kirjoittelen useampaan palstaan.

Häirikkö kertoo seuranneensa minua ympäri netin ja poimiii muunmuassa täällä kirjoittamiani asioita ja myös muualla.
Niistä hän sitten yrittää todistella minusta vaikka mitä.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=115&conference=4500000000001597&posting=22000000032690404

Napsauttkaa tuosta linkistä niin saatte pienen näytteen kuinka häirikkö on alkanut oikein ajojahdin.

31

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ira¤

      miten kukaan viitsii etsiä eri palstoilta kirjoituksia vain kommentoivansa tuolla tavalla,kyllä ihmetellä täytyy.

      • Elisama

        Mikähän häntä minussa kiehtoo noin suunattomasti.


      • Ira¤
        Elisama kirjoitti:

        Mikähän häntä minussa kiehtoo noin suunattomasti.

        työelämässä samantapaisen niskaani,kyllä osasi olla "hauska"tyyppi ja riitti mielikuvitusta.


      • Elisama
        Ira¤ kirjoitti:

        työelämässä samantapaisen niskaani,kyllä osasi olla "hauska"tyyppi ja riitti mielikuvitusta.

        Kyllä tuollakin näkyy riittävän.
        Oliskohan tuo se bbbbb ihminen jolla on välillä joku selvempi kausi mutta viha kiehuu silloinkin.


      • Karjalankägönen
        Elisama kirjoitti:

        Mikähän häntä minussa kiehtoo noin suunattomasti.

        tiijät liikkoo ja out käynä liijan monessa paikassa:))Ja kaiketi out vielä liijan tervyt hänen makkuunsa!


      • Elisama
        Karjalankägönen kirjoitti:

        tiijät liikkoo ja out käynä liijan monessa paikassa:))Ja kaiketi out vielä liijan tervyt hänen makkuunsa!

        Huomasin vielä viestisi niin vastaan.
        Kyllä siinnä jotain tällaista varmaan on.
        Kateus on kamala tauti.
        Tiedätkös muuten ettei tuo hyökkäily rasita minua ollenkaan. Olen ollut niin paljon kaikenlaisten kanssa tekemisissä.
        Eihän tuollainen kuitenkaan voi olla normaalisti ajattelevan touhua.
        Kiertää kaikki palstat minua jahtaamassa. Voi yhden kerran.

        Huomenna on lääkärin tuomio.
        Pelkään pahoin että on vähän hankala viesti hänellä.
        No mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta.


      • Elisama
        Karjalankägönen kirjoitti:

        tiijät liikkoo ja out käynä liijan monessa paikassa:))Ja kaiketi out vielä liijan tervyt hänen makkuunsa!

        Niin hei unohdin mainita.
        Olen käynyt useimmassa niistä paikoista joissa siinnä Lännen Lokarissa mainitaan.
        Jopa puinut siinnä Dakotan rajalla, aivan muutaman mailin päässä. siis tällainenkin yksityskohta tuli mieleen.
        Sitä ei tuo ihailijani oikein voi sitää että joku muu on nähnyt maailmaa.


      • Karjalankägönen
        Elisama kirjoitti:

        Huomasin vielä viestisi niin vastaan.
        Kyllä siinnä jotain tällaista varmaan on.
        Kateus on kamala tauti.
        Tiedätkös muuten ettei tuo hyökkäily rasita minua ollenkaan. Olen ollut niin paljon kaikenlaisten kanssa tekemisissä.
        Eihän tuollainen kuitenkaan voi olla normaalisti ajattelevan touhua.
        Kiertää kaikki palstat minua jahtaamassa. Voi yhden kerran.

        Huomenna on lääkärin tuomio.
        Pelkään pahoin että on vähän hankala viesti hänellä.
        No mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta.

        Elisama huomenna-mäne onnella!!!


      • Ira¤
        Karjalankägönen kirjoitti:

        Elisama huomenna-mäne onnella!!!

        minultakin.pidän puolestasi peukkuja.


      • jatta
        Elisama kirjoitti:

        Mikähän häntä minussa kiehtoo noin suunattomasti.

        on ilmiselvä juttu. Sinun tieto, taito ja osaaminen. Tarvitaanko kateuteen jotain muuta?


      • marliisi54
        Elisama kirjoitti:

        Huomasin vielä viestisi niin vastaan.
        Kyllä siinnä jotain tällaista varmaan on.
        Kateus on kamala tauti.
        Tiedätkös muuten ettei tuo hyökkäily rasita minua ollenkaan. Olen ollut niin paljon kaikenlaisten kanssa tekemisissä.
        Eihän tuollainen kuitenkaan voi olla normaalisti ajattelevan touhua.
        Kiertää kaikki palstat minua jahtaamassa. Voi yhden kerran.

        Huomenna on lääkärin tuomio.
        Pelkään pahoin että on vähän hankala viesti hänellä.
        No mitään ei tapahdu Jumalan sallimatta.

        puolestani sinne lääkärireissulle.


      • marliisi54
        Elisama kirjoitti:

        Niin hei unohdin mainita.
        Olen käynyt useimmassa niistä paikoista joissa siinnä Lännen Lokarissa mainitaan.
        Jopa puinut siinnä Dakotan rajalla, aivan muutaman mailin päässä. siis tällainenkin yksityskohta tuli mieleen.
        Sitä ei tuo ihailijani oikein voi sitää että joku muu on nähnyt maailmaa.

        se on se suomalaisen perisynti.


      • jatta
        marliisi54 kirjoitti:

        se on se suomalaisen perisynti.

        sitten suurin voimavaran lähde. heh, heh


      • Karjalankägönen
        Ira¤ kirjoitti:

        minultakin.pidän puolestasi peukkuja.

        mäne onnella sinne liäkärriin!


    • noi sinua lyttävät kirjoittajat haluaisivat omistaa sen tiedon ja kokemuksen mitä omistat.
      En viitsi mainita sitä adjektiivia, millä nimellä se"tauti" yleisesti tunnetaan

      • Elisama

        todennäköisesti jotain tällaista siinnä täytyy ollatai sitten joku ei pidä jostain muusta piirteestäni.
        Tuo mainitsemasi seikka näyttää todennäköisimmältä.


      • Elisama
        Elisama kirjoitti:

        todennäköisesti jotain tällaista siinnä täytyy ollatai sitten joku ei pidä jostain muusta piirteestäni.
        Tuo mainitsemasi seikka näyttää todennäköisimmältä.

        Nyt sitten nukkumaan.
        Toivottavasti tuolla minun suurella ihailijallani on rauhallinen yö niin ehkä huominen on vähän valoisampi.


      • Elisama kirjoitti:

        todennäköisesti jotain tällaista siinnä täytyy ollatai sitten joku ei pidä jostain muusta piirteestäni.
        Tuo mainitsemasi seikka näyttää todennäköisimmältä.

        ystävällinen kirjoitustapa, sivistynyt tyyli käsitellä toisia kirjoittajia ja kaikkein karmeinta huumori ja elävä usko!


      • Elisama
        Kirjo-Sieppo kirjoitti:

        ystävällinen kirjoitustapa, sivistynyt tyyli käsitellä toisia kirjoittajia ja kaikkein karmeinta huumori ja elävä usko!

        Varmaan nuo asiat ärsyttää ja luulen että eniten se viimeksimainittu.


    • Se on sinulle kateellinen. Kun kirjoituksillasi osoitat olevasi, fiksu, kaunis ja älykäs.
      :)

      Älä anna lannistaa ja voi hyvin.

      • Elisama

        Heh heh vai kaunis. en ole kaunis vaan komea;;)))
        Etkö tiedä että on rumaa jos mies on kaunis mutta ruma mies on komea;;)))

        Saas nähdä miten tuo ihilijani vääntää tuon sanomani.

        En lannistu, en.


    • jatta

      kirjoitus. Paljasit heti alkuun itsensä täysin "Elisama on verraton veijari! Kävin ihan asiakseni etsiskelemässä Elisaman kirjoituksia."

      Taitaa olla niin, että tämäkin on ihastunut Elisamaan. Kirjoittaa herjoja, että Elisama (kuten monessa vastauksessa kirjoitettiin) haastaisi hänet käräjille. Sillä tavoin saisi yhteyden Elisamaan.

      Huima on jonkun suosio. Pakko myöntää. heh, heh...

    • S-tintti

      Sie oot sie ja sillä hyvä. Myö jokainen ollaan omia yksilöitä ja sillä hyvä. Mie sanon,että älä välitä,vaikka välitäthän sie. On se inhottavaa tuommoinen jatkuva vainoaminen. Mie en ees viittinyt viikonloppuna lotkauttaa korvaanikaan tänne suuntaan ja jätän kyllä lukematta kaikki kommentit. Nytkin vastaan vaan siulle.

      • Vilma-t

        Eipä niihin hörhellyksiin vastaamiseen kannata paljoa aikaa tuhlata. Minäkin olen siirtynyt takavasemmalle ja käyn silloin tällöin lukaisemassa kuulumisia.

        Terkkuja sinne. Älysin nimittäin vasta eilen kuka tämän tirpan nimmarin takana luuraa.


      • S-tintti
        Vilma-t kirjoitti:

        Eipä niihin hörhellyksiin vastaamiseen kannata paljoa aikaa tuhlata. Minäkin olen siirtynyt takavasemmalle ja käyn silloin tällöin lukaisemassa kuulumisia.

        Terkkuja sinne. Älysin nimittäin vasta eilen kuka tämän tirpan nimmarin takana luuraa.

        Hyvä,että älysit! :D Vointeja sinullekin!


    • Paateri

      Kyllä oli pienisielusen juttua se juttu. Kuka voi ja viitsii kiertää ympäri netin etsimässä toisen juttuja. Katson haulla ja niitä on satoja. On varmaa viikon lukenu niitä.
      Se minuu hävettää tässä kun on menny kirjottamaan miun kotipaikan palstlle Lieksan sivulle

      • jatta

        se ole sinun häpeä jos toiset törttöilee. Eipä siitä kirjoituksesta silläkään palstalla kukaan ilahtunut. Ota nyt vaan rauhallisesti. Jos joku sattuu utelemaan niin sano, että jostain on hihuli teidän kylän palstalle löäytänyt. Kyllä me olemme tukena ja turvana.


      • Elisama

        Älä sure Paateri.
        Olen käynyt Lieksassa muutaman kerran ja saanut erittäin hyvän kuvan ihmisistä siellä.
        He ovat ystävällisiä ja mukavia.
        Joka paikkakunnalla löytyy aina joku erikoinen ja se sääntö koskee teitäkin.
        Ei tuo henkilö muuta yhtään käsitystäni teistä.


    • Elisama

      Lieksan palstalta on näköjään poistettu se herjakirjoitus. No hyvä niin !

      • S-tintti

        Sinulla on ystäviä täällä palstalla paljon!


      • Elisama
        S-tintti kirjoitti:

        Sinulla on ystäviä täällä palstalla paljon!

        No se on hyvä, ystäviä ei ole koskaan liikaa.


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe