Lahja 14-vuotiaalle?

onneton.glup.

Eli kyseessä on 14v. täyttävä sukulaistyttö. Olen itse muuttanut ulkomaille mieheni kanssa ja neidin kanssa ollaan hyvissä yhteyksissä. Nyt kuitenkin hän laittoi "niin ja täytän 14v., vinkkinä vain" ja jäin miettimään mitä tämä mahtaa tarkoittaa?
On kyllä kesällä tulossa täällä käymään, oppii samalla kieltäkin, mutta synttärit ovat kuitenkin alkuvuodesta.

Onko tuon ikäisillä jotain erityisiä lahjatoiveita?

58

26448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsjfh

      tuonikäinen tyttö voisi olla otettu jos tilaisit hänelle hänen lempilehtensä.

      • onneton.glup.

        Toihan on loistava idea! Ehdin jo muistelemaan että itse aloin tuolloin meikkaamaan ja ihonhoitotuotteet olivat hakusessa, kenties Demi tai vastaava nuortenlehti olisi mieleen. Täytyykin soitella tytön vanhemmille ja udella asiaa :)


      • dsjfh
        onneton.glup. kirjoitti:

        Toihan on loistava idea! Ehdin jo muistelemaan että itse aloin tuolloin meikkaamaan ja ihonhoitotuotteet olivat hakusessa, kenties Demi tai vastaava nuortenlehti olisi mieleen. Täytyykin soitella tytön vanhemmille ja udella asiaa :)

        joku lahjakortti johonki vaateliikkeeseen


    • Tofta

      Murkuille ei aina ole helppoa keksiä lahjaa.
      Murkuista on hienoa , jos joku hyvä tuttu asuu ulkomailla. Voi näet kertoa kavereille yhteeyksistään vieraaseen maahan.

      Ajattelisin, että lahjan ei tarvitse olla suuri. Oleellista olisi se , että tyttö voisi kaveripiirissä kertoa, että hän sai sukulaistädiltä siitä maasta tällaisen lahjan.

      Eli osta esine, jota voi käyttää ja joka jollain lailla viestittää nykyisestä asuinmaastasi. Se voi olla hiusharja, huivi, teepaita,kynsilakka ihovoide, muistikirja,vyö,meikkilaukku, penaali kyniä,käsineet. juliste,laukku...

      Tärkeintä on, että muistat! Lahja, joka tulee ulkomailta on hienoa ottaa vastaan! Se, mitä ostat ei ole tärkeintä!

      • kokemusta on...

        Suosittelisin sinua ostamaan sitä mistä tyttö TODELLA pitää. Itselleni kävi seuravaa:

        Minulla on teini-ikäinen kummityttö pohjoisessa. Ostin hänelle 15-vuotis syntymäpäivä lahjaksi 20 euron lahjakortin vaateliikkeeseen, huivin ja kudoin pipon ja lapaset. No lähdin pohjoiseen päin ajelemaan syntymäpäiville. Annoin kummitytölleni lahjan, josta hän minua kiitti ja kertoi pitävänsä siitä kovasti. Hän lähti myöhemmin kaupungille ja laittoi huivin ja lapaset käteensä. Kun hän tuli takaisin ei kyseisiä tamineita hänellä enään ollut päällä. Sanoi että hän unohti ne ostoskeskuksen penkille eikä ne enään ollut siinä kun lähti niitä etsimään. Uskoin hänen tarinaansa.

        Jäin yövieraaksi ja osallistuin pieniin kotiaskareisiin. Kävin viemässä roskapussin roskikseen. Roskiksesta kuitenkin huomasin huivin ja lapaset, jotka kummitytölleni annoin. Otin nämä mukaan sisälle ja kysyin mitä ne siellä tekivät. Tyttö kertoi että ne eivät olleet hänen makuunsa väriltään ja oli heittänyt ne roskikseen :(

        Teinit voivat olla aika valikoivia lahjoistaan. Ole tarkkana mitä hänelle annat !


      • dsjfh
        kokemusta on... kirjoitti:

        Suosittelisin sinua ostamaan sitä mistä tyttö TODELLA pitää. Itselleni kävi seuravaa:

        Minulla on teini-ikäinen kummityttö pohjoisessa. Ostin hänelle 15-vuotis syntymäpäivä lahjaksi 20 euron lahjakortin vaateliikkeeseen, huivin ja kudoin pipon ja lapaset. No lähdin pohjoiseen päin ajelemaan syntymäpäiville. Annoin kummitytölleni lahjan, josta hän minua kiitti ja kertoi pitävänsä siitä kovasti. Hän lähti myöhemmin kaupungille ja laittoi huivin ja lapaset käteensä. Kun hän tuli takaisin ei kyseisiä tamineita hänellä enään ollut päällä. Sanoi että hän unohti ne ostoskeskuksen penkille eikä ne enään ollut siinä kun lähti niitä etsimään. Uskoin hänen tarinaansa.

        Jäin yövieraaksi ja osallistuin pieniin kotiaskareisiin. Kävin viemässä roskapussin roskikseen. Roskiksesta kuitenkin huomasin huivin ja lapaset, jotka kummitytölleni annoin. Otin nämä mukaan sisälle ja kysyin mitä ne siellä tekivät. Tyttö kertoi että ne eivät olleet hänen makuunsa väriltään ja oli heittänyt ne roskikseen :(

        Teinit voivat olla aika valikoivia lahjoistaan. Ole tarkkana mitä hänelle annat !

        No olipas ilkeästi tehty sinulle. Tuli varmaan paha mieli :( Se on kyllä totta että nuorille ei ikinä kannata ostaa lahjaksi vaatteita. Niin ellei nuori itse kaupassa kerro haluavansa juuri tätä vaatetta.


      • dsjfh

        Sinulla aina viisaita ajatuksia. Mikä olet oikein ammatiltasi? Sinussa jotain mielenkiintoista.


    • rytjjyu

      Jep, voisit ostaa sille tosiaan lahjakortin jonnekkin tavarataloon tms, josta tyttö voi sitten itse päättää haluaako vaatetta tai muuta sellaista. Tietty ite päätät summan ja silleen.

      • onneton.glup.

        Jopas on tullut paljon lisää ideoita :)
        Ehdin jo lehden puolesta miettimään Demiä tai Cosmoa (joka taitaa olla vähän liian rohkea vielä 14vuotiaalle), lähinnä siinä ois hyöty et esim Demi käsittelee murkkujen juttuja, naisellisuutta, ihonhoitoa, muotia, seksiä ym mitä on ollut aikoinaan hauska lueskella itsellänikin.

        Toisaalta tuokin että saisi täältä jotain olisi varmasti mieluisa lahja. On myös osoittanut kiinnostusta kieliä kohtaan, pitääpä kaiketi käydä keskustassa, jos vaikka löytyisi se lahja.

        Kiitos ideoista ja lisääkin saa antaa! :)


      • iPOD ...
        onneton.glup. kirjoitti:

        Jopas on tullut paljon lisää ideoita :)
        Ehdin jo lehden puolesta miettimään Demiä tai Cosmoa (joka taitaa olla vähän liian rohkea vielä 14vuotiaalle), lähinnä siinä ois hyöty et esim Demi käsittelee murkkujen juttuja, naisellisuutta, ihonhoitoa, muotia, seksiä ym mitä on ollut aikoinaan hauska lueskella itsellänikin.

        Toisaalta tuokin että saisi täältä jotain olisi varmasti mieluisa lahja. On myös osoittanut kiinnostusta kieliä kohtaan, pitääpä kaiketi käydä keskustassa, jos vaikka löytyisi se lahja.

        Kiitos ideoista ja lisääkin saa antaa! :)

        ellei hänellä jo ole sitä tiettyä tavaraa. Lahjakortti elektroniikkaliikkeeseen voisi olla hyvä idea. Mielestäni 20 e ei riitä mihinkään kauppaan. 50 e tai 100 e...Se lehtinkin kuulostaa hyvältä idealta.


    • jepjeppis

      itsellä kävi myös mielessä tuo lehden pitkäaikaistilaus.
      sinä&minä:kin on hyvä lehti, myös demi on kannattava.
      sitten on nuo lahjakortit, esim 50 euron lahjakortti levyliikkeeseen tai johonkin vaateliikkeeseen. suosittelen vero modaa, siellä käy vähän vanhemmat kuin 12 vuotiaat.
      älä osta ainakaan korttia H&M:älle koska siellä shoppailevat kakarat, eikä 14 vuotias ole niin pieni enää.

      sitten kaikki elektroniikka?
      esim gigantissa on alle 60 eurolla suht hyvä mp3-soitin, iPOD on myös hyvä (:

      no tuossa jotain, melkein kaikki kyllä sanottu jo.

      • euuuuuuugu

        kaikki tuntemani lapset 14 ovat joskus harmitelleet kun lahjakortti on veromodaan tai onlyyn jos et osaa päättää lahjaa niin sovi (huom pidä lupaukset) vieväsi hänet esim helsinkiin shoppailemaan tietyllä määrällä rahaa... jos lapsi tykkää piirtää = suomalainen kirjakauppa, lapsi joka shoppailee =hm,lapsi joka tykkää lisätä kuvia facebookkiin =kamera,maalla asustava kaikkea arvostavalle=risteily viroon/ruotsiin,
        jos on rikas nin vie jopa roomaan :) itselläni eei ole mahdollisuutta saada kuin jotain oksettavia marmeladi kuulia mummoilta mutta serkkuni joka on saman ikäinen saa kyseiseltä mummolta aina :pipoja 50e lahjakortteja,museoihin käyntejä ,koruja, minä en saa mitään vaikka serkkuni on juoppo(juo joka pe-la)
        ja jakaa itteään....


      • Itse 14 vuotias

        Voi vittu luuleks et vaa kakarat käy h&m kaupas?! Siel käy kaikki vittu! :D


      • Herätys???
        Itse 14 vuotias kirjoitti:

        Voi vittu luuleks et vaa kakarat käy h&m kaupas?! Siel käy kaikki vittu! :D

        Rauhotu pls.


      • Anonyymi

        Mistä tiiät että 14 vuotiaat ei enää shoppaile h&mällä


    • jepjeppis

      näistä merkkituotteista
      teinit ja nuoret suosivat kalliita merkkituotteita
      burberry, lacoste, paul frank, D&G ja kaikki mahdolliset.

      jokin kallis merkkituote?
      laukku, iso ja trendikäs ?
      burberryn lompakko olisi kova juttu.
      lacosten kengät myös?

      jotain melko kallista, jos varaa on (:

      onko tämä tyttö pissismäinen?

      • nuori itse

        tuohon "nuoret suosivat kallista" täytyy sanoa, että näin ei useimmilla todelakaan ole. n. 12-13-vuotiaiden mielestä nämä paul frankin paidat ja lacosten kengät ovat tosi hienoja, mutta kun siirrytään esim. 14-16-vuotiaisiin, näin ei enää ole. pikkuteini-13 vuotiaat lissujen alut, pitävät esim. lacostea makeena, mutta varttuessaan hakevat omaa tyyliään ja unohtavat massatyylin. ei pidä tietenkään yleistää, mutta mitä itse ystäviäni ja heidän pikkusiskoja seuraan, asia menee juuri näin. anteeksi pitkä teksti :)


      • Minä vaan
        nuori itse kirjoitti:

        tuohon "nuoret suosivat kallista" täytyy sanoa, että näin ei useimmilla todelakaan ole. n. 12-13-vuotiaiden mielestä nämä paul frankin paidat ja lacosten kengät ovat tosi hienoja, mutta kun siirrytään esim. 14-16-vuotiaisiin, näin ei enää ole. pikkuteini-13 vuotiaat lissujen alut, pitävät esim. lacostea makeena, mutta varttuessaan hakevat omaa tyyliään ja unohtavat massatyylin. ei pidä tietenkään yleistää, mutta mitä itse ystäviäni ja heidän pikkusiskoja seuraan, asia menee juuri näin. anteeksi pitkä teksti :)

        jep.. Itsellä paljon tuttuja 14v tyttöjä.. ja kyllä se vaan on niin ettei ne enää ole niin merkkivaatteiden perässä.. varsinkin kun ollaan siinä iässä jo niin "aikuisia" ja omilla rahoilla ostetaan vaatteet.. niin ei siinä kauhean kalliita vaatteita ole varaa ostaa, jos ei ole rikkaasta perheestä, jossa vanhemmat antavat rahaa monta kymmentä - monta sataa euroa kuussa. Tutut ainakin saavat itse lapsilisänsä.. ja sillä maksavat kaikki menonsa.. joten siitä ei ainakaan riitä mihinkään merkkivaatteisiin.. ja itse en ole ikinä suosinut merkkivaatteita. Vaan olen aina ostanut oman tyylisiäni vaatteita. vaikka rahaa olisi ollut kuinka paljon. Joten eipä yleistetä.


      • on

        on


    • speedowede

      Osta joku halpa skootteri sille vaikka joidenkin muiden perhetuttujen kanssa yhteisesti lahjaksi. Eikä sen niin halpa tarrtte olla jos saat pajlon ihmisiä ostamaan sitä

      • 14v tyttö

        Lehti- Demi, miss mix?l
        lahjakortti? jos ostat JC:hen tai Onlyyn.. voin kokemuksesta sanoo et väh 50e lahjakortti, koska noista kaupoista ei sää mitään 20-25e korteilla :) itse kokenut ja kiva on saaadakkiin isompi korti nii voi oikeesti ostaa jotain mistä tykkää..


    • 15weetyttö

      ite oon 15 ja sanosin, että joku risteily (ruotsi, viro tai sisävesi risteily), lahjakortti/shoppailu pvä, Kamera, joku vaikka, että saa sisustaa huoneet, tietty joku matka, vklp reissu tai pidempi, joku hemmottelu loma/päivä, matka jonne huvipuistoo, lintsi, särkkis [EI TYKKIMÄKI se on pienemmille]

      riippuen ihmisestä tietty, ite olisin otettu näistä! :)

    • Toivoton Bilehile

      Mää kai antaisin jotain rahaa tai oikeen ison lahjakortin =)))

    • 14 vee

      ite täytän viikon päästä 14 ja toivoisin lahjaks jotai mitä ei muute tulis hankittua ja liian eksoottinen ja kallis normaaliin arkeen esim. kosmentologi käynti, manigyyri, pedikyyri, meikkaus opetus, kasvo hieronta tai esim joku ihan erilainen kokemus läheisen sukulaisen(sun) kanssa esim hevosvaellus, koskimelontaa, kalliokiipeily...jne :)

    • sdfghjklönbhbv

      minä täytän 27.1, 14 vuotta ja minä ainakin haluaisin rintaliivit lahjaksi, koska en omista vielä rintaliivejä, myös kaikki lahjakortit (30-50€) vaateliikkeisiin tai joku lehden tilaus olisi kiva :)

    • minäminäminä

      Täytän itse 14-vuotta 17.3.. Toivoisin lahjaksi ainakin rahaa, järkkäri, lahjakortti seppälään, lindexiin tai H&M:ään.

      VINKKI! Älkää ostako murkkuikäisille enää vaatteita, antakaa heidän itse päättää mitä vaatteita ostaa/käyttää!

    • kohta14

      Itse täytän kohta 14v, en ainakaan itse haluaisi saada lahjaksi vaatteita, mieluummin esim lahjakortti vaateliikkeeseen, jotta voi sieltä itse käydä ostamassa jotain. Jos käyttää paljon koruja olisi kiva varmasti saada joku korusetti tai vastaavaa? Kannattaa myös miettiä mitä tyttö harrastaa, saattaisi löytyä jotain harrastukseen liittyvää?

    • 15 tyttö
    • Kohta 14-vuotias

      Jepjeppis h&m ei ole pelkästään kakaroiden kauppa siellä voi shoppailla kaikki! Ite tykkään tosi paljon kynsijutuista. Myös lahjakortti jonnekkin kauppaan esim. Ginatricot , Lindex, h&m.... Mut seppälästä en henkilokohtasesti löydä enää mitään :D Ainakaan lastenosastolta....

      • Salee vähä jäljes

        Iha vaa näi tiedoks et ne sen tytön 14v synttärit tais mennä jo kuus vuotta sitte et te kirjottelette nöit teiö vinkkei tänne vähä jäljes :D


      • joops4
        Salee vähä jäljes kirjoitti:

        Iha vaa näi tiedoks et ne sen tytön 14v synttärit tais mennä jo kuus vuotta sitte et te kirjottelette nöit teiö vinkkei tänne vähä jäljes :D

        Joku saattaa näitä silti lukea,käytähän aivoja. Mitäs meinaan ite tääl teet ''MYÖHÄSSÄ'' :---DDD


      • Dildoa peliin
        Salee vähä jäljes kirjoitti:

        Iha vaa näi tiedoks et ne sen tytön 14v synttärit tais mennä jo kuus vuotta sitte et te kirjottelette nöit teiö vinkkei tänne vähä jäljes :D

        Dildon ostaminen ei ole koskaan liian myöhäistä!


      • Anonyymi
        joops4 kirjoitti:

        Joku saattaa näitä silti lukea,käytähän aivoja. Mitäs meinaan ite tääl teet ''MYÖHÄSSÄ'' :---DDD

        Niinpä. aloittaja tuskin enää lukee tätä, mutta sama ongelma on muillakin ihmisillä vuosienkin päästä.
        Musta täällä on ollut hyviä vinkkejä.

        Oma tyttäreni täyttää syksyllä 15v, ja kyllä näin etä-isänä on aina vaikea ostaa hänelle lahjaa. Etenkin kun olen köyhä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. aloittaja tuskin enää lukee tätä, mutta sama ongelma on muillakin ihmisillä vuosienkin päästä.
        Musta täällä on ollut hyviä vinkkejä.

        Oma tyttäreni täyttää syksyllä 15v, ja kyllä näin etä-isänä on aina vaikea ostaa hänelle lahjaa. Etenkin kun olen köyhä.

        Jos ei ole varaa dildoon, osta hänelle porkkana.


    • Riittis

      Ite toivosin lahjaks vaan rahaa niin vois sillä sitten ostaa mitä haluaa:)

    • Sakari666

      Vibraattori

      • joku14v

        mä ainaki toivon :))


    • Lahjavinkki

      Dildo

    • MitäHaittaa

      Joo tää ol todellakin vanha keskustelu, mut mitäs se haittaa. Ite ainkin tukkään lueskella näitä :D

    • Paraslahjaikinä

      OSTAKAA KAIKILLE LAHJAKS ONE DIRECTIONIN MADE IN THE A.M ALBUMI

    • Teinityttönen

      Ite olen teini ikäinen tyttö ja itsestä mukava lahja olisi esimerkiksi juuri joku kokemus tutun kanssa vaikkapa elokuvareissu, trippi johonkin kaupunkiin vaikka yhdeksi yöksi, kampaaja reissu kustannettuna,liput keikalle,lahjakorit tai vaikkapa ennakko raha lahjoitus tulevaan mopokorttiin. Tai jos eläinihminen vaikka söpö koiranpentu jos kalliimpaa lahjaa urheilulliselle kausikortti vaikkapa salille tai uimahalliin hevosihmiselle kustannettuja ratsatustunteja. Myös joku pitkäaikainen netti ohjelma kirjasto kuten ruutu saattaisi miellyttää jos tilaa. Tai vaikkapa prerium spotifyyn. Kyllä näitä riittää toivottavasti oli jollekkin apua:)

    • Jokunenvainsitteniin

      Voin sanoa että täytän juuri 14 enkä ollut tyytyväinen siihen mitä te luulette että murkut haluaisivat vaatteita eieieijaei olen huomannut että suurin osa viihtyy netin ääressä ja pitää musiikista ostakaa radio jolla voi kuunnella musiikkia ja jotain viihdykkäämpää esimerkiksi juuri elektroniikkaa niinkuin joku sanoi mutta vaatteita ei ikinä kannata ostaa jos on hakusessa että mitä pitäisi ostaa!!

      • Anonyymi

        Otappa huomioon että keskustelu käytiin aikoja sitten...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappa huomioon että keskustelu käytiin aikoja sitten...

        Ootappa huomioon että kommentoit tuohon kommenttiin 3 vuotta myöhässä
        Ja onhan näistä apua muillekin kuin keskustelun aloittajalle


    • Omamielipide

      Täytän kohta 13 ja ite toivon lahjakortteja vaatekauppoihin kuten esim. Bikbok, Stadium, Stockmann, Cubus, Ginatricot yms. Sitten toivon Nike airforce kengät, Adidaksen lippiksen ja muuta tällaista. Toki riippuu ihmisestä ja siitä mistä hän pitää. Lahjakortit on sitten aina niitä kaikkein varmimpia lahjaostoksia rahan lisäksi.

    • Omamielipide

      Vielä tässä tällein erikseen että kuka toivoo kampaaja käyntiä tai koiranpentua! Nauran näille lahjatoiveille:D
      Ettekö muka saa käydä kampaajalla kun haluatte?:)))
      Ja koirat ovat (yleensä) kalliita varsinkin jos ostat hyvältä kasvattajalta:D eikä kaikki välttämättä voi tuosta vaan ostaa synttäri lahjaksi koiraa:DD
      Itselläni siis on koira joka menestyy hyvin näyttelyissä. En siis tarkoita että koirien pitäisi menestyä näyttelyissä mutta parempi maksaa koirasta se muutama tonni kuin sitten niitä eläinlääkäri maksuja periytyvien sairauksien ja vammojen vuoksi:)) nyt vähän poikkesi aiheesta mutta..

      • Mitälahjaksi

        Vastaan vielä tähän vaikka aikaa onkin kulunut jo viimeisestäkin viestistä. Älä ikinä osta eläintä lahjaksi! Eläin ei ole lelu! Eläin ei ole lahja! Eläimen hankkiminen on aina suuri päätös mitä ei tehdä nopeasti ja sen pitää olla tarkkaan ja huolella mietitty päätös, mitä ei tehdä kevyesti. Ihan sama onko kallis tai halpa ostaa, sillä ei ole mitään merkitystä, vaan eläintä ei pidä hankkia/antaa lahjaksi missään nimessä. Myös siinä on oma miettiminen mikä eläin , rotu jne. sopii kohde perheeseen, siinäkin syytä ettei eläimiä anneta lahjaksi. Jos perhe on asiaa jo harkinnut ja ehkä vaikka hankkimassa jotain lemmikkiä, voi tietysti hankkia jotain siihen liittyvää, vaikka esimerkiksi uudelle koiralle sängyn, lelun tai muuta vastaavaa. Myös muuta eläinaiheista juttua löytyy mitä voi antaa lahjaksi.


      • Anonyymi
        Mitälahjaksi kirjoitti:

        Vastaan vielä tähän vaikka aikaa onkin kulunut jo viimeisestäkin viestistä. Älä ikinä osta eläintä lahjaksi! Eläin ei ole lelu! Eläin ei ole lahja! Eläimen hankkiminen on aina suuri päätös mitä ei tehdä nopeasti ja sen pitää olla tarkkaan ja huolella mietitty päätös, mitä ei tehdä kevyesti. Ihan sama onko kallis tai halpa ostaa, sillä ei ole mitään merkitystä, vaan eläintä ei pidä hankkia/antaa lahjaksi missään nimessä. Myös siinä on oma miettiminen mikä eläin , rotu jne. sopii kohde perheeseen, siinäkin syytä ettei eläimiä anneta lahjaksi. Jos perhe on asiaa jo harkinnut ja ehkä vaikka hankkimassa jotain lemmikkiä, voi tietysti hankkia jotain siihen liittyvää, vaikka esimerkiksi uudelle koiralle sängyn, lelun tai muuta vastaavaa. Myös muuta eläinaiheista juttua löytyy mitä voi antaa lahjaksi.

        Vastuullinen kasvattaja ei edes suostu myymään eläintä kellekään lahjaksi.

        Ainoastaan omaan kotiin, sillä aikuinen on siitä lopulta kuitenkin vastuussa.


    • Anonyymi
    • Vaikea kysymys. Oma tyttäreni on 14v, ja mun isänä on aina mahdoton keksiä hänelle lahjaa, varsinkaan kun emme asu yhdešä.

      Ajattelin seuraavaks antaa kirjan, kun hän on kuitenkin kirjaystävä. Sofian maailma (Sofies verden) ois hyvä.
      Eri asia sitten jollei tyttäres diggaa kirjoista.

    • Anonyymi

      Olen itse 14v tyttö ja listaan nyt muutamia asioita joista itse pidän. Tykkään paljon victoria’s secretin body mist tuoksuista ja vartalorasvoista, jos hän meikkaa niin vaikka meikkisieniä ja ripsiväri on aina hyvä, suoristusrauta tai kiharrin, kynsilakkoja esim valkoinen ja vaikka tekokynnet. Tässäa muutamia joista hänkin voisi pitää.

    • Anonyymi

      Tiiän että vanha keskustalu mut ihs. Mut kumminkii oon ite 13 ja täytän 14 loppuvuodest. Ite ainakii toivoisin lahjakorttei vaatekauppaa, meikkei tai jotaa kivaa mut riippuu ihmisest esim mun samanikänen kaveri toivoo jotaa lps juttui ja pehmolelui et joo

    • Anonyymi

      Meikkejä ehdottomasti

    • Anonyymi

      Joo tiiän et oon myöhässä mut täytän 15 ens vuonna ja ite ainaki toivon lahjaks rahaa, lahjakortteja tai jonkun elämys jutun.
      Eikä mua haittaisi vaikka saisin jonkun Barbin tai vastaavaa koska niille on kiva suunnitella ja tehä vaatteita ja kyllä niillä leikkiminenki on joskus kivaa.
      Ja jos joku on kiinnostunut piirtämisestä/maalaamisesta niin kunnon piirrustus/maalaamistarvikkeita tarvii aina.
      Kannattaa vaan niitten kohalla varmistaa että on oikeeta merkkiä.

    • Anonyymi

      Täällä on paljon kaikkea meikkejä ja vaatteita, mutta pidä huolta että teini on kiinnostunut näistä. Jos teini ei meikkaa niin saattaa ottaa meikit loukkauksena että pitäisi aloittaa. Mieti teinin mielenkiinnon kohteita ja osta jotain siihen liittyvää. Kuulokkeet tai kaiutin on hyvä lahja musiikista pitävälle. Jos tykkää piirtämisestä osta kyniä tai vihko. Jos tykkää lukemisesta joku kirja, lahjakortti Suomalaiseen kirjakauppaan tai Bookbeat tili. Jos pelaa, osta joku peli tai jopa sellainen jota voi pelata sinun kanssasi. Teini luultavasti haluaa jakaa mielenkiinnon kohteensa sinun kanssasi, varsinkin jos ette yleensä tee asiaan liittyvää asiaa yhdessä. Lahja voi olla siis jotain yhteistä tekemistä sinun kanssasi kuten viet hänet syömään johonkin ravintolaan. Ei sen tarvitse olla mikään kauhen fiini. On myös ok kysyä mitä teini haluaisi.

    • Anonyymi

      Joo joo tiiän, tää keskustelu on alotettu jo ennen, kun synnyin, mutta ei kiinnosta. Itse aion toivoa näitä:

      -elokuva, keikka tai konserttiliput
      -uusin Just dance -peli
      -h&m, glitter, normal lahjakortit
      -joku kirja
      -taro kortit
      -pakohuone peli
      -vanhoja Barbie -elokuvia
      -täydennystä vanhaan keräily korttikirjaan

      Siinä. Mietin myös pitäisikö pyytää rahaa jo valmiiksi mopoautoa varten.
      Mutta toivottavasti on edes jotain apua!

    • Anonyymi

      rannekello/älykello

    • Anonyymi

      Korurasia

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14881
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3069
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3065
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3064
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3064
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3060
    9. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3054
    Aihe