Eero kemppainen

jarnoxx

omistan kyseisen taiteilian tekemän taulun. kiinostaisi tietää missä arvoissa hänen työ ovat. kyseessä maisema taulu joka kuvastaa vesimyllyä.

13

15944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietäjä 1

Kemppainen oli erittäin tuottelias maalari, jonka töitä liikkui ainakin 70-luvulla runsaasti myyntinäyttelyissä.
      Nykyisin näkee aina silloin tällöi niitä myynnissä. Hinnat ovat muutaman satasen, jos ovat isokokoisia ja hyvin kehystettyjä.

• helsal17

minulla on kolme isoa eero kemppaisen taulua isoa taulua merimaisema ensilumi ja kevätpuro haluaisin tietää minkä arvosia ne ovat

• Classico

Tällä hetkellä tuntuisi Eero Kemppaisen isot työt olevan lähdöltään noin 700€ hujakoilla.
      Tämä hinta keskimäärin mitä gallerioissa on ollut ja näkynyt.

• ArtDes

Eero Kemppaisen varsinkin isompien taulujen hinnat ovat nyt hyvinkin nousupainotteisia, joten kehotan pitämään kiinni omastasi, mikäli vielä taulu sinulta kotoa löytyy.

• helsal2

kyllä vain löytyy ovat jo olleet jo vuosia ja ovat edelleenkin

• Rothmerus

Hei!
      Itselläni kanssa Kemppaisen työ jäänyt perintönä. Gallerioista kerrottiin, että varsinkin pohjoisen ruska/syksy -aiheiset isommat työt kannattaa ehdottomasti pitää sijoituskohteena. Kyselin hintoja useammasta liikkeestä ja huutokaupasta. Varmaankin hintojen suhteen siis ennemmin nousussa ja kun uusia "Kemppaisiahan" (1925-1984) ei enää luonnollisesti tule.

• AKinnervo

Nyt kannattaa pitää Kemppaisesta kiinni. Erittäin paljon hintanousua viime vuosina. Ennen satasia, nyt voi saada jopa tonnin isosta työstä. Kemppaisen pienemmät teokset eivät ilmeisesti ole niin houkuttelevia. Ehkä isommissa töissä tulee enemmän taiteilijan kädenjälki esiin.

• Anonyymi

Minulla Kemppaisen iso kokoinen taulu v. 1971. Kehykset myös samalta vuodelta ja rumat. Kannattaako näitä kehystää uudelleen?

• Anonyymi

Mistä näitä hintoja löytyy? Itselläni kaunis kukka-aiheinen Kemppaisen taulu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä näitä hintoja löytyy? Itselläni kaunis kukka-aiheinen Kemppaisen taulu.

Hei, ostaisin Kemppaisen kukkataulun, omani Kemppaisen taulun viereen. Tarjoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, ostaisin Kemppaisen kukkataulun, omani Kemppaisen taulun viereen. Tarjoa.

Pikkupoikana Lempäälässä asuimme seinänaapureina. Mukava kaveri
        . Mulla on yksi hänen taulunsa. Kukkapuska sinisessä maljakossa -62

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pikkupoikana Lempäälässä asuimme seinänaapureina. Mukava kaveri
        . Mulla on yksi hänen taulunsa. Kukkapuska sinisessä maljakossa -62

25 euroa on maksimi, mitä Kemppaisen tekeleistä on maksettu. Rosoista jälkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5565
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2036
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1621
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1593
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1167
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe